AnonymBruker Skrevet 11. august #1 Del Skrevet 11. august Hei ,jeg tok keisersnitt for 14 uker siden og vil trene opp kroppen igjen ,spesielt øvelser for magen.noen tips ? Kvinne på 41. Anonymkode: 98c60...ed3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #2 Del Skrevet 12. august Sjekk ut her. Du hadde ikke så mage da. Jeg leste et annet sted at det er sunt for kvinner ha litt mage Anonymkode: 311df...5e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #3 Del Skrevet 12. august Nei nei nei! Vent, du MÅ la sårene gro!!! Du har hatt åpen buk-operasjon, å starte trening nå er å be om trøbbel! Og hvis du på død og liv skal begynne, søk i det minste profesjonell hjelp!!!!! Anonymkode: f0dae...725 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #4 Del Skrevet 12. august Jeg leste feil, trodde det stod 14 dager er uansett opptatt av at du søker profesjonell hjelp. Anonymkode: f0dae...725 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #5 Del Skrevet 12. august Tror det varierer veldig hva man har kapasitet til. For min del hadde jeg et heftig keisersnitt og måtte bruke gravidbukser i 6 mnd. Men jeg kunne gå turer når jeg begynte å være i form til det. Gikk en lengre tur hver dag i litt tempo, en kveldstur og spiste sunt. Dette hjalp masse 😊 Anonymkode: 7151e...8e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenta1983 Skrevet 13. august #6 Del Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (9 timer siden): Sjekk ut her. Du hadde ikke så mage da. Jeg leste et annet sted at det er sunt for kvinner ha litt mage Anonymkode: 311df...5e8 Jeg ønsker å få bort magen , er ikke sunt å ha mye mage . 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #7 Del Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg leste feil, trodde det stod 14 dager er uansett opptatt av at du søker profesjonell hjelp. Anonymkode: f0dae...725 Jeg går trilleturer ,spiser sunt . Jeg var på treningssenter for første gang igjen i går . Anonymkode: 98c60...ed3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #8 Del Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tror det varierer veldig hva man har kapasitet til. For min del hadde jeg et heftig keisersnitt og måtte bruke gravidbukser i 6 mnd. Men jeg kunne gå turer når jeg begynte å være i form til det. Gikk en lengre tur hver dag i litt tempo, en kveldstur og spiste sunt. Dette hjalp masse 😊 Anonymkode: 7151e...8e9 Jeg går turer og spiser sunt. Startet på treningssenter igjen I går . Anonymkode: 98c60...ed3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #9 Del Skrevet 13. august jenta1983 skrev (5 minutter siden): Jeg ønsker å få bort magen , er ikke sunt å ha mye mage . Du får ikke bort magefett ved å trene magen. Anonymkode: 769e4...298 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #10 Del Skrevet 13. august Abs are made in the kitchen. Ikke spis mer kalorier enn du trenger. Spis proteinrik mat, og lite/ingen sukker. Gå trilleturer hver dag og tren styrke. Ingen annen mirakelkur Anonymkode: fddbb...043 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #11 Del Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du får ikke bort magefett ved å trene magen. Anonymkode: 769e4...298 Vet det. Fikk ikke lov til å begynne med situps uansett enda Anonymkode: 98c60...ed3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #12 Del Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Abs are made in the kitchen. Ikke spis mer kalorier enn du trenger. Spis proteinrik mat, og lite/ingen sukker. Gå trilleturer hver dag og tren styrke. Ingen annen mirakelkur Anonymkode: fddbb...043 Eneste sukkeret jeg spiser er det lille som er i propud. Spiser 2 måltid om dagen ,lunsj kl 11,middag kl 19 ,faster utenom. Anonymkode: 98c60...ed3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå