AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #1 Del Skrevet 11. august 2024 Jeg bare forstår det ikke. Hvert hvite plagg jeg kjøper får gule ringer under armene etter første bruk. Jeg bruker en deodorant fra nivea som spesifikt ikke skal lage merker på lyse eller mørke klær. Jeg føler at jeg følger alle instruksjoner. La deoen tørke før man tar på klær. Vaske klærne med en gang i stedet for å la dem ligge. Vaske på høyeste temperatur som de tåler. Og likevel. Jeg har kjøpt to nye hvite plagg brukt 1 gang. Så ingen svetteringer da jeg tok dem av, men når jeg hentet dem fra vaskemaskinen for å henge opp så kunne jeg tydelig se gul misfarging på begge to. Vasket med omo hvitt på 40 grader. Skjorteprogram. Hva gjør jeg feil? Anonymkode: 53d6f...e20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #2 Del Skrevet 11. august 2024 Jeg sliter med det samme. I sommer har alle lyse klær blitt knall gule under armene. Jeg har fått litt bort med På stell sin såpe. Fryktelig irriterende! Jeg mener å ha lest noe om at det er kjemien i svetten som gjør det. Og at det derfor ikke er alle som får gule flekker på klærne. Anonymkode: ef008...479 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #3 Del Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg sliter med det samme. I sommer har alle lyse klær blitt knall gule under armene. Jeg har fått litt bort med På stell sin såpe. Fryktelig irriterende! Jeg mener å ha lest noe om at det er kjemien i svetten som gjør det. Og at det derfor ikke er alle som får gule flekker på klærne. Anonymkode: ef008...479 Denne? https://paastell.no/produkt/sitronsape/?gad_source=1&gbraid=0AAAAADNOdhHe8gvp7wbFDeHjZlxmauAld&gclid=Cj0KCQjwwuG1BhCnARIsAFWBUC23en1j_PEQd4DmshOZSS1ABTJiN_3YgLzSQsZ9LU4jIqI1-np82EQaAvZ6EALw_wcB Betyr det at vi har ekstra jævlig svette? 😱 Anonymkode: 53d6f...e20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #4 Del Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Denne? https://paastell.no/produkt/sitronsape/?gad_source=1&gbraid=0AAAAADNOdhHe8gvp7wbFDeHjZlxmauAld&gclid=Cj0KCQjwwuG1BhCnARIsAFWBUC23en1j_PEQd4DmshOZSS1ABTJiN_3YgLzSQsZ9LU4jIqI1-np82EQaAvZ6EALw_wcB Betyr det at vi har ekstra jævlig svette? 😱 Anonymkode: 53d6f...e20 Denne såpen ja 😊 Tror ikke vi har verre svette enn andre 😅 Jeg lukter i alle fall ikke vondt 🤣 Anonymkode: ef008...479 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #5 Del Skrevet 11. august 2024 Jeg har prøvd iallefall 4 forskjellige deodoranter som ikke skal sette merke... Men likevel gule flekker. Har nå gitt opp og kjøper mørkere klær. Men har tenkt på om svetteinnlegg kan funke? Anonymkode: d94a4...5e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå