Gå til innhold

Pappa og stefamilien

Gjest .Daniel.

Anbefalte innlegg

Gjest .Daniel.

Jeg fikk en melding på snapchat av en stesøster for 5 dager siden der det står blant annet "du får bare fortsette å bevise for andre at dette er hva du bryr deg om og hva du vil".

Jeg begynte med rutiner i hverdagen som søvnrytme, trening, bedre kosthold for litt over 1 måned siden og Skansen aktivitet, var på Skansen 3 dager første uken så, 5 dager deretter 5 dager, nå er det helg og jeg har blitt syk (muligens bare forkjølelse), det står på Skansen at når man er syk så skal man være hjemme. I tillegg venter jeg på psykolog, utredning og ny prøve for lavt testosteron. 

Jeg vurderer bare å drite i å legge ut på snapchat hver dag der jeg går og er på Skansen (legger det ut for å "bevise dem" at jeg gjør på noe) det er den eneste måten å bevise på siden jeg stort sett får stillhet fra dem alle. Dem er bare stille, sier heller ikke god bedring til meg. Igjen, jeg urderer å drite i å legge ut snapper, mens jeg fortsetter med å lage mitt eget liv men det kan jo få dem til å tro at jeg har gått tilbake til gamle vaner...

Vanskelig dette...

Tar i mot forslag med takk!

Endret av .Daniel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slett snapchat

Anonymkode: 5b65d...266

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.Daniel. skrev (37 minutter siden):

Jeg fikk en melding på snapchat av en stesøster for 5 dager siden der det står blant annet "du får bare fortsette å bevise for andre at dette er hva du bryr deg om og hva du vil"

Har fulgt med litt i trådene dine og du kan ikke forvente at ting skjer på noen få uker. 

Bruk noen måneder på å bli så frisk du kan, slett snapchat og gjør alt du kan for å bli en bedre versjon av deg selv. 

Så kan du ta kontakt igjen. 

Anonymkode: 5c20a...1ed

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fokuser på deg selv og ikke tenk for mye på hva andre tror. Om de tror at du er tilbake i gamle vaner så vet du selv at det ikke stemmer. Og når dere møtes så vil de nok merke det 🤗

Anonymkode: fba56...edc

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .Daniel.
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Har fulgt med litt i trådene dine og du kan ikke forvente at ting skjer på noen få uker. 

Bruk noen måneder på å bli så frisk du kan, slett snapchat og gjør alt du kan for å bli en bedre versjon av deg selv. 

Så kan du ta kontakt igjen. 

Anonymkode: 5c20a...1ed

Jeg forventer ikke at ting skal skje med en gang og forstår at alt tar tid. 

Er bare redd at om jeg slutter å poste på snapchat, at dem begynner å tro at jeg har gått tilbake til gamle vaner og at kontakten da dør helt ut for alltid. Stesøsteren har jo skrevet at jeg må bevise. Det er ganger der hun, pappa og kona ser på snappene mine. Tenker du fremdeles at jeg burde slette snapchat?

Takk for gode forslag.

Endret av .Daniel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .Daniel.
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Fokuser på deg selv og ikke tenk for mye på hva andre tror. Om de tror at du er tilbake i gamle vaner så vet du selv at det ikke stemmer. Og når dere møtes så vil de nok merke det 🤗

Takk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest .Daniel.
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er bare redd at om jeg slutter å poste på snapchat, at dem begynner å tro at jeg har gått tilbake til gamle vaner og at kontakten da dør helt ut for alltid. Stesøsteren har jo skrevet at jeg må bevise. Det er ganger der hun, pappa og kona ser på snappene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du beviser jo ingenting med å poste på snap, bruk heller all den energien du nå bruker på de på deg selv, og på å bli bedre.

Anonymkode: e8f9c...c93

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest endel av trådene dine og må si at jeg skjønner problemet du møter. Jeg vil også si at den familien din er aldeles ikke god.

Det du skal gjøre er å fokusere på hva slags liv du vil ha, hvordan du vil leve og hva du velger å forholde deg til av ting. Mennesker som svikter og ikke møter deg på et likt plan er ikke verdt å bruke energi på.

Vil du virkelig holde på med ting kun fordi det skal bevise for andre at du lever det livet du skal? 

Snap, instagram og alt dette andre some er bare forstyrrende og veldig enkelt å manipulere til å bli en kunstig fasade. 

Mitt spørsmål til deg er: Hvem er du og hva vil du med ditt eget liv? Og hvorfor skal du bruke energi på å dokumentere og bevise ting overfor andre? Omgås de deg, så vil de selv erfare ved å se dine handlinger.

Og så får jeg inderlig vondt av deg når du deler alt her på kg. Beskytt deg selv og ikke la mennesker som ikke har ditt beste i sinn lese dine tanker og problemer. Fortsetter du å dele her, så beskytt idet minste deg selv mer ved å utelate spesifikke detaljer.

Vær en bauta for deg selv.

Anonymkode: 5e398...217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...