Gå til innhold

Kvinner, når blir mannen mindre attraktiv og ubrukelig seksuelt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilken alder stagnerer de? Si det som det er

Anonymkode: 2b05f...4cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min er 42, har ikke merket noe enda.

Anonymkode: ed6c1...8ab

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min viser meg mer og mer oppmerksomhet og blir flinkere og flinkere til å snakke mitt kjærlighetsspråk, så her blir han bedre og bedre. Joa, han er ikke like «flott» sånn utseendemessig som da han var 20, men jeg synes han kler de få grå håra han allerede har fått. Han bruker også litt mer tid før han får orgasme, men det er bare et pluss.

Så, vel, her er prognosene gode. :-)

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Variabelt, mende fleste fra 45+, noen enda tidligere.  Ja jeg vet det finnes unntak, så spar meg for "mannen min blablabla osv. .... "

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Mannen min er om noe, mer attraktiv nå. Han er rett og slett veldig sexy😅

Han er også en veldig bra elsker for meg. Kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har savnet noe i sexlivet vårt.

Men etter som han har blitt eldre, så har han blitt mye mindre seksuell av seg. Sex har ramlet langt ned på prioriteringslisten for han i forhold til da han var yngre. Vi har vært sammen i over 20 år, så jeg vet😊

Når vi har sex, så er den fantastisk. Det bare skjer veldig sjeldent i forhold til før😊

Anonymkode: 22078...ff2

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den mest sexy mannen, og også med den fineste kroppen, jeg har møtt er nesten 20 år eldre enn meg og jeg er 40. 

Anonymkode: e938f...7a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan man ikke vurdere på bakgrunn av alder alene....

Min eks mistet all lyst når han rundet 40. Min nåværende er 47 og får ikke nok (og er en fantastisk elsker). Umulig å si :) Se heller på generell helse og karaktertrekk som eventyrlyst og lidenskap/engasjement.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nnjaa.. jeg tror "ubrukbar" kommer fra høye krav, fra kvinner som ligger med hendene bak hodet😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes vel ingen fasit på det. Min er 47, råsexy og får ikke nok 🥳

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de slutter å ta vare på seg selv.

Anonymkode: 71311...3de

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når han slutter å ville ha sex eller ikke bryr seg vil jeg tro... Når er det? Tja.. Gjenstår å se... Kanskje I 80 årene? 🤔 

Lenge igjen iallefall 😏

Anonymkode: be168...978

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I motsetning til for kvinner som starter forfallet når de nærmer seg 30 så har vel ikke menn den type utløpsdato med mindre de blir syk eller ikke tok vare på seg selv i utgangspunktet. 

Anonymkode: 9a87f...adf

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Tror ikke dette er så aldersbetinget, men muligens lystbetinget, og det tror jeg det er stor forskjell på.

Så lenge samspillet og samarbeidsevnen til å pirre hverandre seksuelt er der, så tror jeg det skal mye til før det stagnerer, snarere motsatt, at det går oppover 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (8 timer siden):

Nnjaa.. jeg tror "ubrukbar" kommer fra høye krav, fra kvinner som ligger med hendene bak hodet😅

Er det mange av dem eller? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

I motsetning til for kvinner som starter forfallet når de nærmer seg 30 så har vel ikke menn den type utløpsdato med mindre de blir syk eller ikke tok vare på seg selv i utgangspunktet. 

Anonymkode: 9a87f...adf

Dette stemmer i alle fall ikke. Menn forfaller de og. Etter 55 er de ikke seksuelt attraktive lenger. Jeg er 50+ og synes ingen menn som er eldre enn meg er tiltrekkende. Noen få kjendiser som ser bra ut etter 50. Ellers ikke. I tillegg dette: Ereksjonsproblemer er hyppig forekommende og økende med stigende alder. Flere nyere undersøkelser har vist at cirka 30 prosent av menn over 40 år har problemet i mer eller mindre grad, cirka 10 prosent har komplett ereksjonssvikt. Eneste som gjør de tiltrekkende er evt kjærlighet. 

Anonymkode: 1bee6...b50

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med eksen så ble han lite attraktiv og ubrukelig, når han sluttet å ta på meg eller gi meg kjærtegn. Og når sex'en stoppet opp og han ikke brydde seg om at jeg var åpenlyst lei meg. Det er en grunn til at han nå er en eks. Savner han ikke litt engang... Er fullstendig ferdig med fyren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.8.2024 den 14.16):

Det har ingenting med alder å gjøre. Men dessverre er det ofte slik at menn som sliter med potensen, eventuelt mister potensen, blir superegoistiske og nekter å gi dama nytelse. "Hvis ikke jeg får, skal ikke du få heller". DA er man ikke lenger tiltrekkende.

Anonymkode: c0a23...4fa

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (4 timer siden):

Er det mange av dem eller? 

Ikke på privaten nei, men her på KG leser vi jo daglig om slikt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ereksjonsproblemer er hyppig forekommende og økende med stigende alder. Flere nyere undersøkelser har vist at cirka 30 prosent av menn over 40 år har problemet i mer eller mindre grad, cirka 10 prosent har komplett ereksjonssvikt. Eneste som gjør de tiltrekkende er evt kjærlighet. 

Anonymkode: 1bee6...b50

Jeg er hellig overbevist på.. at menn ikke bruker prostataens styrke lengre, slik som de gjorde før. Da har tatt mine daglige knipeøvelser over mange år, og fremdeles pisser over 3 meter.

Menn tror fremdeles at knipeøvelser kun er for kvinner.. men vil de rasere sexlivet sitt, så er det bare fortsette å pisse svakt i toaletskåla. Kjærligheten er en ting, men det hjelper ikke stort på en kvinne med forhøyet sexlyst😉

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...