Hoia Skrevet 11. august 2024 #21 Del Skrevet 11. august 2024 (endret) Det er plenty av single menn i verden! Når du blir forelsket så er det objektive kriteriene ikke så viktig, bortsett fra at vedkommende må være sane, snill etc.. Jeg har ikke sett eller møtt drømmemannen, men jeg har ikke lett så mye heller. Menn og damer som drømmer seg vekk fra egne forhold flykter bare fra problemer de kan løse i fellesskap. Endret 11. august 2024 av Hoia 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 11. august 2024 #22 Del Skrevet 11. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (19 timer siden): Som kvinne virker det som det er jeg som må ta først kontakt, jeg som må be på date, jeg som må betale minst for meg selv og så er jeg aldri bra nok. Vel, dere ba om likestilling, og når dere fikk det er dere missfornøyde? Menn har i alle tider måtte levd opp til sjekklister for å i det hele tatt få en sjanse. Helt greit at kvinner nå får oppleve noe i nærheten av det samme Svaret er nok som i 99% av andre tilfeller hvor kvinner gråter sin nød over manglende suksess datingmarkedet. Du sikter for høyt. Menn på ditt eget nivå vet utmerket godt at de verken kan stille kravene eller gå frem på måten du skriver. Endret 12. august 2024 av Traktor 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #23 Del Skrevet 11. august 2024 Er du sikker på at ikke mennene du faktisk burde lett etter tvert om er redde for å bli oppfatta som innbilske? Jeg kan selv finne på å ikke ta kontakt med kvinner fordi jeg nettopp vil unngå det. Jeg kjenner ei jeg anser som modellpen, og hun rennes ikke ned av menn. Nettopp fordi hun er så pen tør mange ikke å prøve seg. Om du er på Tinder, slett appen. Det er såpass mange menn der at du aldri vil komme til de fleste seriøse mennene fordi "ingen" kvinner noen gang rekker å swipe seg forbi de mest populære. Tinder viser bevisst disse først, så kanskje 80% av antallet menn på appen kommer aldri opp i kvinners kø utover de første par timene etter registrering. Jeg merker det selv, selv om jeg ikke er uattraktiv utenfor Tinder. Får likes rett etter registrering, før det stopper etter noen timer. Gir jeg en like først får jeg aldri match, da ingen noensinne kommer langt nok ned i bunken til å få meg opp. Anonymkode: 55d63...61d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladikaffe Skrevet 11. august 2024 #24 Del Skrevet 11. august 2024 (endret) Oscar Isaac and Jessica Chastain. De er skuespillere og ikke sammen, kun venner. Men, se hvordan han ser på hun. 🫠 Endret 11. august 2024 av Gladikaffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #25 Del Skrevet 11. august 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Kommer litt an på hvilke menn du velger selv, velger du de kjekkeste på Tinder? Anonymkode: 6835f...3db Jeg velger bort de kjekkeste. Bort ja. Liker heller ikke de som strutted med kroppen sin I bilder, sånt interesserer meg ikke. De jeg ser en viss utstråling med som er mer midt på treet er de jeg pleier å velge. Men får lite tilbake fra de... har hørt at jeg er en attraktiv kvinne da, men vil ikke ha sånn kjekk fyr. Med den årsak at min erfaring er at de blunker og smiler til deg bare for å stjele hjertet, men mener ingenting med det og så springer de og du sitter igjen med knust hjerte. Så unngår stortsett de peneste. Anonymkode: 3c6f4...4ae 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #26 Del Skrevet 11. august 2024 Hoia skrev (1 time siden): Det er plenty av single menn i verden! Når du blir forelsket så er det objektive kriteriene ikke så viktig, bortsett fra at vedkommende må være sane, snill etc.. Jeg har ikke sett eller møtt drømmemannen, men jeg har ikke lett så mye heller. Menn og damer som drømmer seg vekk fra egne forhold flykter bare fra problemer de kan løse i fellesskap. Nettopp! Anonymkode: 7bfe7...1e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #27 Del Skrevet 11. august 2024 Jeg har en sånn mann🙏❤️ Jeg tror nesten han er et unikum, men jeg vet at det finnes flere som han. Han vet ikke hva godt han kan gjøre for meg, han er romantisk, han elsker å gi meg små og store gaver, han forteller hver dag hvor mye han elsker meg og vi er fysiske gjennom dagen. Han er verdens beste❤️ Så de finnes, du må bare lete på de rette plassene. Feks traff jeg min på trening. Anonymkode: 2f1ea...7b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #28 Del Skrevet 11. august 2024 Ikke rart dine menn er romantiske når de bare vil ha oppholdstillatelse. Samme grunn til at menn liker thaidamer mer enn norske burfugler. Anonymkode: aad9c...739 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #29 Del Skrevet 11. august 2024 13 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke rart dine menn er romantiske når de bare vil ha oppholdstillatelse. Samme grunn til at menn liker thaidamer mer enn norske burfugler. Anonymkode: aad9c...739 Tull, de er fra andre europeiske land og ser ingen grunn til å ønske flytte til Norge. Skjønner ikke hvorfor folk tror alle vil bo i dette dysfunksjonelle landet. Hvis du mener at slike baktanker er med på hvorfor folk er romantiske og kjærlige, så skjønner jeg hvorfor det er lite romantikk her. Trenger man å få noe spesielt igjen for å være romantisk? Er ikke kjærligheten nok i seg selv? Anonymkode: 3c6f4...4ae 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #30 Del Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Tull, de er fra andre europeiske land og ser ingen grunn til å ønske flytte til Norge. Skjønner ikke hvorfor folk tror alle vil bo i dette dysfunksjonelle landet. Hvis du mener at slike baktanker er med på hvorfor folk er romantiske og kjærlige, så skjønner jeg hvorfor det er lite romantikk her. Trenger man å få noe spesielt igjen for å være romantisk? Er ikke kjærligheten nok i seg selv? Anonymkode: 3c6f4...4ae Er visst ikke det for noen. Det er endel som tror at alle fra andre land bare bruker folk for å komme hit og ikke kan bli forelsket og gå i forhold av hovedgrunn av kjærlighet. Blir litt som at man tror alle av en gruppe er kriminelle når noen er det. Anonymkode: 6eda4...7ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #31 Del Skrevet 12. august 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): kalde og vanskelige å bli kjent med. Gutter blir oppdratt til å tro at et blikk er en ærekrenkelse. De "gode" guttene hører på samfunnet. Anonymkode: 89866...9c0 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #32 Del Skrevet 12. august 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det påstås at de finnes, men jeg finner menn i Norge generelt ganske inbildske ( de tror de er så utrolig bra), de er uromantiske, kalde og vanskelige å bli kjent med. Som kvinne virker det som det er jeg som må ta først kontakt, jeg som må be på date, jeg som må betale minst for meg selv og så er jeg aldri bra nok. Når prat kommer i gang på app eller snap, spør de raskt om ting som intimbarbering, og hva jeg tenker om fwb forhold, om å beskrive og vise mine pupper eller kropp på kamera, sender dickpics. Ikke lenge siden foreslo en fyr at han kan komme til meg eller jeg til han for natten. Det dyttes hele tiden med dickpics og sex presset er enormt. Spesielt la oss sex chatte, aldri sex i virkeligheten men kun chatte, noe som jeg opplever som teit og slitsomt og vil unngå. Samtidig som de oppfører seg slik, er det mye slutshaming. Norske menn elsker sluts, men elsker å hate de også. Kvinnene også elsker å hate sluts. Har ofte tenkt at om man ikke kan beseire de så bli en selv. Hvis alle er "sluts", hvordan blir det da? Hvorfor norske menn velger utenlandske kvinner? Sannsynligvis kommer disse kvinner fra en kultur der slikt er akseptert, og kvinnene passer disse mennene bedre enn norske, kanskje er norske menn utseendemessig attraktive der også. Jeg velger utenlandske menn, fordi de virker mer romantiske, snille og avbalansert på disse områdene. Føler jeg får mer generell respekt fra en utenlandsk mann Vs norsk. Får håp hver gang det påstås at disse finnes, men dessverre skuffet hver gang, eller er det kun på appene at det er så mye fælt? Er det ikke her liksom at folk finner hverandre i dag? Når en gjennomsnittlig mann som jeg syns ser litt søt ut, sier jeg Hei. Men der blir det samtale over. Noen av de dom faktisk får en med på å prat er tydeligvis ute etter noe helt annet enn romantikk. Forklar gjerne hvorfor det er slik. Er jeg uheldig bare eller? Anonymkode: 3c6f4...4ae Det er kvinner som bestemmer hvem som får, selvfølgelig gjør menn som kvinner gjorde før I tiden når menn bestemt. Den som bestemmer får ta initiativet. Damer er tilbydere å menn må ta til takke med det de får. Anonymkode: ddb56...54a 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #33 Del Skrevet 12. august 2024 Han er gift med meg. Anonymkode: 08bfb...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 12. august 2024 #34 Del Skrevet 12. august 2024 (endret) Jeg har vært litt inn og ut av tinder det siste året, og er i midten av 40-årene og folk kommenterer utseende mitt positivt og jeg har ingen problem med å få matcher. Jeg får også høre av flere at de synes det er godt å ha en interessant/normal samtale på tinder, og at de kommenterer at det ikkje kommer dickpicks på Snap/Messenger. Jeg føler jeg kun oppfører meg normalt. Jeg var på tinder 6 uker første gangen til jeg gikk ut i et forhold jeg ville teste eksklusivt, 3 uker andre gangen og nå er jeg tilbake igjen og har god dialog. De som er seriøse forsvinner nok fort, og da har du mange igjen av de som tenker at problemet for at de ikke får seg noe ligger hos den andre part, og ikke hos dem. Da klarer de ikke lære noe, og gjentar en dårlig rutine Endret 12. august 2024 av Fjellmannover190 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #35 Del Skrevet 12. august 2024 1 hour ago, Fjellmannover190 said: Jeg har vært litt inn og ut av tinder det siste året, og er i midten av 40-årene og folk kommenterer utseende mitt positivt og jeg har ingen problem med å få matcher. Jeg får også høre av flere at de synes det er godt å ha en interessant/normal samtale på tinder, og at de kommenterer at det ikkje kommer dickpicks på Snap/Messenger. Jeg føler jeg kun oppfører meg normalt. Jeg var på tinder 6 uker første gangen til jeg gikk ut i et forhold jeg ville teste eksklusivt, 3 uker andre gangen og nå er jeg tilbake igjen og har god dialog. De som er seriøse forsvinner nok fort, og da har du mange igjen av de som tenker at problemet for at de ikke får seg noe ligger hos den andre part, og ikke hos dem. Da klarer de ikke lære noe, og gjentar en dårlig rutine Det er fint. Bra det finnes slike som deg. Jeg må innrømme at jeg blir med i dating sider, betaler til og med. Senere trekker meg om et par uker, fordi sånn som menn oppfører seg gjør meg faktisk psykisk syk. Utrolig vanskelig å forstå hva er normalt, når det er så mye unormalt. Anonymkode: 3c6f4...4ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #36 Del Skrevet 12. august 2024 20 hours ago, AnonymBruker said: Det påstås at de finnes, men jeg finner menn i Norge generelt ganske inbildske ( de tror de er så utrolig bra), de er uromantiske, kalde og vanskelige å bli kjent med. Som kvinne virker det som det er jeg som må ta først kontakt, jeg som må be på date, jeg som må betale minst for meg selv og så er jeg aldri bra nok. Når prat kommer i gang på app eller snap, spør de raskt om ting som intimbarbering, og hva jeg tenker om fwb forhold, om å beskrive og vise mine pupper eller kropp på kamera, sender dickpics. Ikke lenge siden foreslo en fyr at han kan komme til meg eller jeg til han for natten. Det dyttes hele tiden med dickpics og sex presset er enormt. Spesielt la oss sex chatte, aldri sex i virkeligheten men kun chatte, noe som jeg opplever som teit og slitsomt og vil unngå. Samtidig som de oppfører seg slik, er det mye slutshaming. Norske menn elsker sluts, men elsker å hate de også. Kvinnene også elsker å hate sluts. Har ofte tenkt at om man ikke kan beseire de så bli en selv. Hvis alle er "sluts", hvordan blir det da? Hvorfor norske menn velger utenlandske kvinner? Sannsynligvis kommer disse kvinner fra en kultur der slikt er akseptert, og kvinnene passer disse mennene bedre enn norske, kanskje er norske menn utseendemessig attraktive der også. Jeg velger utenlandske menn, fordi de virker mer romantiske, snille og avbalansert på disse områdene. Føler jeg får mer generell respekt fra en utenlandsk mann Vs norsk. Får håp hver gang det påstås at disse finnes, men dessverre skuffet hver gang, eller er det kun på appene at det er så mye fælt? Er det ikke her liksom at folk finner hverandre i dag? Når en gjennomsnittlig mann som jeg syns ser litt søt ut, sier jeg Hei. Men der blir det samtale over. Noen av de dom faktisk får en med på å prat er tydeligvis ute etter noe helt annet enn romantikk. Forklar gjerne hvorfor det er slik. Er jeg uheldig bare eller? Anonymkode: 3c6f4...4ae "Det er menns feil jeg er single". Please ... Anonymkode: 575a2...cef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 12. august 2024 #37 Del Skrevet 12. august 2024 21 minutter siden, AnonymBruker said: Det er fint. Bra det finnes slike som deg. Jeg må innrømme at jeg blir med i dating sider, betaler til og med. Senere trekker meg om et par uker, fordi sånn som menn oppfører seg gjør meg faktisk psykisk syk. Utrolig vanskelig å forstå hva er normalt, når det er så mye unormalt. Anonymkode: 3c6f4...4ae Jeg har ikke opplevd kvinner sin side, men har hørt en del om den. Jeg har chatter med flere 100 inne på sidene, og har kun opplevd noen få som har vært vanskelige og kun et møte som var ekkelt. Det skal sies at jeg kan forstå at menn(og sikkert kvinner) Blir påvirket av det. Jeg har lært veldig mye, og er mye bedre nå(og kanskje litt mer kynisk) til å plukke ut og få til møter og dialog. Hadde jeg ikke vært demi og litt for empatisk, så hadde det vært lett å bli en player/fuckboy med den kunnskapen jeg har fått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #38 Del Skrevet 12. august 2024 De er i haugen av menn som kvinner valgte bort Anonymkode: b2496...e3d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #39 Del Skrevet 12. august 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): De er i haugen av menn som kvinner valgte bort Anonymkode: b2496...e3d Tenker du har truffet spikeren ganske godt på hodet. 26% av Norske menn blir 45 singel og barnløs I dag. Det betyr at 26% av familien som skulle produsere barn og lykkelig menesker ikke finnes. Noen av disse mennene har vært I forhold, og har bestemt seg for at det skall de aldri gjøre mer med en norsk kvinne. Svært mange av disse menene fikk aldri noe oppmersohet fra damene, og måtte gi opp når meldingen fra alle damene var entydig og ikke til å missforstå. De aller fleste av disse mennene har gitt opp og har tatt avgjørelsen om at de skal ikke ha dame, så de holder seg unna der damer kan treffes. Det er mange av disse mennene som er fantastisk menesker, men de er trolig norske damers aller største fobi, den store skrekken. De mennene som er populære hos damene, trenger ikke være gode menesker, damene digger dem uansett intil dagen etter ons. Mens damene har hygget seg med fuck boys I 10 til 20 år, ble mange menn stående og se på, uten å få være med. De har selvfølgelig funnet mye mindre smertefulle interesser og være opptatt av, enn skuffelser de altid får fra damene. Mange gode menn har også funnet drømedama og lykken I utlanet. Så det er fort 30 til 40 % flotte menn som aldri lykkes med norske damer. Da blir det lite og velge I for kvinner som er 30 til 40 og må få barn før det er for sent. Anonymkode: ddb56...54a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heftig Skrevet 12. august 2024 #40 Del Skrevet 12. august 2024 AnonymBruker skrev (På 11.8.2024 den 14.41): Vi har blitt brent så mange ganger i det moderne datinglivet at vi har gitt opp 🙃 Anonymkode: f48dd...363 Nei, dere er ikke en av de snille, hyggelige og romantiske mennene. Det å være bitter og å gi opp er ikke kvaliteter denne typen menn har. Så den der må du lengre ut på landet med. Og, snille og hyggelige menn blir ikke brent heller. Hvorfor skulle de det? De er veldig attraktive for kvinner. Men det er klart, når du går etter feil damer, så kan det vel skje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå