AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #1 Del Skrevet 11. august 2024 Er en dame på 45 som ikke har lest på årrekker. Tror det må ha vært nesten 25 år siden og da var det Sagaen om isfolket (som jeg elsket), så det sier jo litt. Har bare slitt med tålmodighet når det gjelder bøker, sporer så lett av og sliter med å konsentrere meg. Må ofte lese setninger om igjen i blader fordi tankene sporer av. Men har lyst til å begynne å lese litt igjen og lurte på om noen har boktips til en fengende lettlest bok som ikke er kiosksøppel? Av tv og film liker jeg ikke krim så godt men er veldig svak for type serier som Bridgerton, Downton Abbey men også The house og the dragon, Game of thrones osv eller historier som er fra "gamle dager", før og under 1./2. verdenskrig. Noen som har tips til en bok? Anonymkode: d6cf6...227 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #2 Del Skrevet 11. august 2024 Du kan jo lese Bridgerton bøkene. Ellers hadde jeg lite konstruktivt å komme med. Hvis du ikke har lest på 25 år, er det jo greit å starte med noe lett som kiosk litteratur, for å komme inn i lesingen igjen. Anonymkode: 38e0e...1c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #3 Del Skrevet 11. august 2024 Serien om de syv søstre Anonymkode: b6e02...6b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 13. august 2024 #4 Del Skrevet 13. august 2024 Jeg anbefaler «En mann ved navn Ove»!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #5 Del Skrevet 13. august 2024 Elizabeth Strout! Anonymkode: 3eee3...9ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #6 Del Skrevet 13. august 2024 Hundreåringen som klatret ut gjennom vinduet og forsvant 👍 Anonymkode: e95b7...208 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thildamor Skrevet 13. august 2024 #7 Del Skrevet 13. august 2024 Bøkene til Fredrik Backman er underholdene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uføre Unni Skrevet 13. august 2024 #8 Del Skrevet 13. august 2024 Lars Mytting sine bøker er jo kjempepopulære. De handler om gamledager. Jeg har ikke lest de selv. Men jeg tror de kan være fine for en "nybegynner". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #9 Del Skrevet 13. august 2024 Les Sagaen om Isfolket om igjen. Fortsatt fin, lettlest og engasjerende litteratur. Ellers kan jeg anbefale Anne B.Ragdes trilogi Berlinerpoplene, Eremittkrepsen og Ligge i grønne enger. Roy Jacobsens bøker om livet på Barrøy som starter med boken Bare en Mor. Bøkene Karitas skrevet av Kristin Marja Baldursdottir likte jeg også veldig godt. Marilyn French med Vår kjære far er en av mine favorittbøker ❤️ Anonymkode: 98da5...23b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #10 Del Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hundreåringen som klatret ut gjennom vinduet og forsvant 👍 Anonymkode: e95b7...208 Og alle de andre bøkene til Jonas Jonasson. Anonymkode: a1673...285 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thildamor Skrevet 13. august 2024 #11 Del Skrevet 13. august 2024 Kom på en forfatter til som skriver veldig underholdende: Karin Brunk Holmqvist. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå