Gå til innhold

Mobbet på dating app. Trist 😔 Hva er det som skjer??

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 8/11/2024 at 2:21 PM, AnonymBruker said:

Nå må du gi deg. På tide og oppdatere seg litt kanskje... Dating apps er den mest vanlige måten å treffe en partner på i 2024.

Anonymkode: feb4b...448

Jeg kjenner så vidt jeg vet ikke en eneste mann som har funnet noen der, hverken for det ene eller det andre. De er jo hverken jomfruer eller uten kjæreste for det, men faktum er at det store flertallet av menn ville vært det om appene var eneste alternativ. Å bruke en app er uten tvil den vanskeligste veien til meningsfylt kontakt med det motsatte kjønn for de aller, aller fleste.

Anonymkode: 0d6e0...c07

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg kjenner så vidt jeg vet ikke en eneste mann som har funnet noen der, hverken for det ene eller det andre. De er jo hverken jomfruer eller uten kjæreste for det, men faktum er at det store flertallet av menn ville vært det om appene var eneste alternativ. Å bruke en app er uten tvil den vanskeligste veien til meningsfylt kontakt med det motsatte kjønn for de aller, aller fleste.

Anonymkode: 0d6e0...c07

Jeg kjennerjeg kjenner fem menn som har funnet meningsfull kjæreste på app som har vart lenge. Men det er jo all slags folk der. Også som ellers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du har lagt opp til tenderer mer mot prostitusjon enn en date. 
Når man er deprimert er det ekstra viktig å holde seg unna sånne apper, for de ødelegger deg og får deg til å ta valg som bare skader deg selv. 
Ta en tur til legen og be om henvisning til psykolog eller lignende. 
Det du driver med nå er både skadelig og farlig!

Anonymkode: 0478f...55a

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

er en fremmed farligere enn noen man har møtt 1-30 ganger? 

Anonymkode: 90ee6...3c5

Hva tenker du er bedre å gjøre da?

Anonymkode: d54db...3dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...