Fjugur Skrevet 12. august 2024 #41 Del Skrevet 12. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er jo ikke mobbing det der, det er sånn som skjer på datingapper. Kanskje han fikk kalde føtter og var for feig til å si ifra. Dating apper er uansett ikke et sted for noen som er deprimert. Da må du først få orden på deg selv. Masse lykke til 💐 Anonymkode: 13114...f3c Dette! Ikke uvanlig at sånt skjer på datingapper som sagt, men du bør skjerme deg selv fra sånt om du er deprimert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #42 Del Skrevet 13. august 2024 15 hours ago, Fjugur said: Dette! Ikke uvanlig at sånt skjer på datingapper som sagt, men du bør skjerme deg selv fra sånt om du er deprimert. Skjønner, trodde disse var sex apper nå. Hørt det mye her iallefall. Anonymkode: 90ee6...3c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #43 Del Skrevet 13. august 2024 Dette virket ikle som mobbing. Mobbing er gjentakende hendelser. Ikke tolknalt som ondskapsfullt, for alt du vet kan denne mannen i 50 årene hatt angst og vært redd å bli dømt av deg og dermed ikke turt å møtt opp. Kanskje det har vært mye frem og tilbake psykisk for ham. Alt er ikke så personlig som vi kan like å tro. Du kan jo spørre ham om dette, hvorfor ikke dukket opp. Det kan være han ikke har turt. Har fått kalde føtter eller noe. Ikke døm. Anonymkode: 913fe...63a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #44 Del Skrevet 13. august 2024 On 8/11/2024 at 3:36 PM, AnonymBruker said: Menn er drittsekker alle som en Anonymkode: 391fe...113 Håper virkelig du får den hjelpen du behøver en dag. ❤️ Anonymkode: 9150c...dc2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #45 Del Skrevet 14. august 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: Dette virket ikle som mobbing. Mobbing er gjentakende hendelser. Ikke tolknalt som ondskapsfullt, for alt du vet kan denne mannen i 50 årene hatt angst og vært redd å bli dømt av deg og dermed ikke turt å møtt opp. Kanskje det har vært mye frem og tilbake psykisk for ham. Alt er ikke så personlig som vi kan like å tro. Du kan jo spørre ham om dette, hvorfor ikke dukket opp. Det kan være han ikke har turt. Har fått kalde føtter eller noe. Ikke døm. Anonymkode: 913fe...63a Denne mannen bar I 40 årene. Anonymkode: 90ee6...3c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #46 Del Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (På 11.8.2024 den 7.55): Klart det er mobbing når han og muligens andre sitter og underholder seg med dette. Han hadde jo aldri intensjon, det er jo tydelig. Anonymkode: 90ee6...3c5 Let opp definisjon på mobbing. Anonymkode: 4217e...d1c 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #47 Del Skrevet 14. august 2024 Hvis du er deprimert, som du sier, er det nok best å holde seg borte fra datingapper. Virker som du potensielt kan utsette deg for risikofylte situasjoner og mangler vurderingsevne akkurat nå. Og at du takler avvisning dårlig. Det varierer sikkert fra person til person, men da jeg var deprimert ville det vært helt fjernt for meg å drive med dating eller sex, og tanken på at en vilt fremmed person skulle kommet hjem til meg ville utløst panikkangst. Anonymkode: 0c0dc...37e 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #48 Del Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (På 11.8.2024 den 5.48): Jeg var på app i går for å finne selskap. Så en fyr på 44 og tenkt han kan jo være grei. Så kon vi i prat og jeg har vært uten sex k flere måneder, tenkt at jeg skulle foreslå noe ut av det vanlige. At han kan komme til meg for å se om vi kunne like hverandre, kanskje ha sex. Det hele ble ganske " spennende", men to ganger den dagen fikk han meg bare til å vente i flere timer, sa han var på vei og dukket aldri opp. Ble sittende våken til klokken to på natten. 🙄 Nå har jeg kun negative opplevelser fra appene. Bare rare creepy og frekke menn. Er det fordi jeg er 50? Hvorfor holder folk på sånn, det er ondskapsfult. Vetste er at jeg sliter med ille depresjon. Dette gjør ting bare verre for meg. Helt grusomt faktisk, nien vet ikke hvilken type skade de påfører. Den siste tida har jegvblitt dumpet av kjæresten jeg trodde elsket meg, som.jeg traff på app. Vært rejecta som fwb og nå dette. Hva er greia. Anonymkode: 90ee6...3c5 Dette er ikke mobbing. Dette er en helt normal opplevelse på en datingapp. Velkommen til jungelen. Anonymkode: dd8d9...515 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #49 Del Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (På 11.8.2024 den 5.48): Jeg var på app i går for å finne selskap. Så en fyr på 44 og tenkt han kan jo være grei. Så kon vi i prat og jeg har vært uten sex k flere måneder, tenkt at jeg skulle foreslå noe ut av det vanlige. At han kan komme til meg for å se om vi kunne like hverandre, kanskje ha sex. Det hele ble ganske " spennende", men to ganger den dagen fikk han meg bare til å vente i flere timer, sa han var på vei og dukket aldri opp. Ble sittende våken til klokken to på natten. 🙄 Nå har jeg kun negative opplevelser fra appene. Bare rare creepy og frekke menn. Er det fordi jeg er 50? Hvorfor holder folk på sånn, det er ondskapsfult. Vetste er at jeg sliter med ille depresjon. Dette gjør ting bare verre for meg. Helt grusomt faktisk, nien vet ikke hvilken type skade de påfører. Den siste tida har jegvblitt dumpet av kjæresten jeg trodde elsket meg, som.jeg traff på app. Vært rejecta som fwb og nå dette. Hva er greia. Anonymkode: 90ee6...3c5 Du har ikke blitt mobbet på en datingapp. Du har snakket med en useriøs person som enten foretrekker å la ting bli i fantasien eller så tør han ikke å møte opp. Det har ikke noe med deg å gjøre, og det er dessverre sånt som skjer i slike apper av og til. Anonymkode: 2e4ae...878 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #50 Del Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (På 11.8.2024 den 5.48): Jeg var på app i går for å finne selskap. Så en fyr på 44 og tenkt han kan jo være grei. Så kon vi i prat og jeg har vært uten sex k flere måneder, tenkt at jeg skulle foreslå noe ut av det vanlige. At han kan komme til meg for å se om vi kunne like hverandre, kanskje ha sex. Det hele ble ganske " spennende", men to ganger den dagen fikk han meg bare til å vente i flere timer, sa han var på vei og dukket aldri opp. Ble sittende våken til klokken to på natten. 🙄 Nå har jeg kun negative opplevelser fra appene. Bare rare creepy og frekke menn. Er det fordi jeg er 50? Hvorfor holder folk på sånn, det er ondskapsfult. Vetste er at jeg sliter med ille depresjon. Dette gjør ting bare verre for meg. Helt grusomt faktisk, nien vet ikke hvilken type skade de påfører. Den siste tida har jegvblitt dumpet av kjæresten jeg trodde elsket meg, som.jeg traff på app. Vært rejecta som fwb og nå dette. Hva er greia. Anonymkode: 90ee6...3c5 DETTE 👏ER👏IKKE👏MOBBING👏 Anonymkode: 2c7f0...ff1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #51 Del Skrevet 14. august 2024 Det er vel en sannsynlighet for at han trodde du kødda med ham siden det nok ikke skjer så ofte at damer er med på et slikt opplegg, og i hvertall ikke initierer det. Det var ikke særlig stilig gjort av ham, men mobbing er det ikke. Anbefaler deg å logge av apper når avvisning setter deg så ut ❤️ Anonymkode: 26243...fdc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #52 Del Skrevet 14. august 2024 Du har alt av spekteret av mennesketyper på apper. Håper du verner om deg selv. Bli kjent først og møt dem offentlig. Ikke møt dem hjemme uten å kjenne dem. Anonymkode: d54db...3dd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #53 Del Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Skjønner, trodde disse var sex apper nå. Hørt det mye her iallefall. Anonymkode: 90ee6...3c5 Da har jo folk enda mindre incentiv til å være hyggelig og grei i så fall. Ikke mer... Anonymkode: cd273...903 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #54 Del Skrevet 14. august 2024 som menge har påpekt er ikke dette mobbing, men "noe utenom det vanlige" ved å foreslå en sexdate er det dummeste jeg har lest, dette er vel det mest vanlige på slike apper så beklager TS men jeg tror du har en lang vei å gå for å henge med i tiden.. Anonymkode: 74272...e91 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #55 Del Skrevet 14. august 2024 Dette er ikke mobbing. Hvorfor han ikke dukket opp kan ha mange årsaker, som kalde føtter. Men du kan jo velge å ikke vente på vedkommende til kl. 2 om natten, og heller gå å legge deg. Jeg har selv hatt noen avtaler der jeg har endt opp med å gjøre det jeg vil, og om vedkommende skulle finne på å møtes likevel, så blir det da ut i fra om jeg har mulighet likevel. Men er du veldig deprimert, er ikke sånne apper plassen å være. Man må tåle å bli avvist. Anonymkode: 887b7...75f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #56 Del Skrevet 14. august 2024 Viss du bor i en by, undersøk om det arrangeres singeltreff. App dating er helt ødelagt. Ikke vært tiden. Anonymkode: 3dc5b...dc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #57 Del Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (På 11.8.2024 den 5.48): Jeg var på app i går for å finne selskap. Så en fyr på 44 og tenkt han kan jo være grei. Så kon vi i prat og jeg har vært uten sex k flere måneder, tenkt at jeg skulle foreslå noe ut av det vanlige. At han kan komme til meg for å se om vi kunne like hverandre, kanskje ha sex. Det hele ble ganske " spennende", men to ganger den dagen fikk han meg bare til å vente i flere timer, sa han var på vei og dukket aldri opp. Ble sittende våken til klokken to på natten. 🙄 Nå har jeg kun negative opplevelser fra appene. Bare rare creepy og frekke menn. Er det fordi jeg er 50? Hvorfor holder folk på sånn, det er ondskapsfult. Vetste er at jeg sliter med ille depresjon. Dette gjør ting bare verre for meg. Helt grusomt faktisk, nien vet ikke hvilken type skade de påfører. Den siste tida har jegvblitt dumpet av kjæresten jeg trodde elsket meg, som.jeg traff på app. Vært rejecta som fwb og nå dette. Hva er greia. Anonymkode: 90ee6...3c5 Hvis du er deppa, bør du holde deg langt langt unna dating på nett. Og han trodde nok at du var fake. Det er titusenvis av menn som later som de er damer for å lure andre i div feller. Og for Guds skyld, IKKE inviter fremmede hjem til deg eller en gang gi dem info som gjør at de kan finne ut av din adresse før du har møtt dem på et offentlig sted!! Det du driver med er oppskriften på katastrofe. Anonymkode: 77004...0cc 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #58 Del Skrevet 14. august 2024 37 minutter siden, AnonymBruker said: Du har alt av spekteret av mennesketyper på apper. Håper du verner om deg selv. Bli kjent først og møt dem offentlig. Ikke møt dem hjemme uten å kjenne er en fremmed farligere enn noen man har møtt 1-30 ganger? Anonymkode: 90ee6...3c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #59 Del Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Viss du bor i en by, undersøk om det arrangeres singeltreff. App dating er helt ødelagt. Ikke vært tiden. Anonymkode: 3dc5b...dc4 Man bør vel aller helst la dating utgå til man har fått behandlet depresjonen. En labil psyke gir svekket dømmekraft og det er heller ikke fair å involvere en ny person i dette indre dramaet. Anonymkode: 0c0dc...37e 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #60 Del Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (På 11.8.2024 den 6.19): Mennesker på datingapps er den samme typen som la ut kontaktannonser i ukeblad på 90-tallet. Giftige mennesker som ikke evner å fine noen på gamlemåten. Styr unna. Anonymkode: 5c48a...d88 Så hvor stor del av befolkningen er på apper? Men ja jo enig med deg, vært mye på apper og det er så mange menn som ikke helt klarer å få emosjonell kontakt. Skremmende fordi det gjelder så mange. Anonymkode: 4e545...336 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå