Gå til innhold

Tights og t-skjorte

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det stemmer dessverre ikke, så du kan ikke ha vært noe god i den jobben 

Anonymkode: edafd...28a

Personangrep, faktisk...

Nå var jeg faktisk god. Selv sure og negative kunder som deg, ble fornøyd. 

Endret av Stor pike
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 12.8.2024 den 16.42):

En rompe er faktisk bare en rompe. Alle har en, så synes det er dust å måtte fremheve den med de grusomme schrunchies eller hva det kalles. Ikke så spesielt å se på, spør du meg

Anonymkode: 5f8a4...1c1

De fleste bruker vel tights for å vise seg frem? Har sett folk stappe genseren nedi tightsen også. Og genser nedi joggebukse, og jeans. Er kanskje inn å stappe nedi? 

Anonymkode: b0cf8...e17

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden skinny jeans ikke er moderne lenger så vil jeg ikke si at tights utenom trening (tights som et hverdagsplagg) er normalt å se. Jeg ser tights på trening eller på folk med treningsklær innom butikk. Men her jeg bor er det ikke vanlig å bruke tights som et hverdagsantrekk istedetfor bukse. 

Hvis man bruker tights og ikke i forbindelse med trening, så likestilles det med å gå i disse rutete kosebuksene eller grå/rosa joggebukse ute. Er du i tillegg overvektig og ikke finner passende bukse så derfor blir det en stretch behagelig tights (som en over her) så ser det ikke verken vanlig eller fint ut. 

Anonymkode: 2ee15...d54

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er fint å stappe noe ned i buksa.Best når tsjorte stopper der den stopper.Ikke for lang,bare slik at den stopper midt foran og bak,eller høyere.

Anonymkode: ec09a...b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...