AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #1 Del Skrevet 10. august 2024 Er det vanlig å gå med tights med t-skjorta oppi tightsen på rumpa? Har sett flere gjøre det. Er det mote eller noe annet? Anonymkode: 46feb...0a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Slitenmamma Skrevet 10. august 2024 #2 Del Skrevet 10. august 2024 Ja, det har blitt veldig vanlig. Iallefall på gymmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #3 Del Skrevet 10. august 2024 Slitenmamma skrev (47 minutter siden): Ja, det har blitt veldig vanlig. Iallefall på gymmen. Hvorfor er det praktisk? Er folk på butikken og kjøpesentre jeg tenkte på. Anonymkode: 46feb...0a4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Slitenmamma Skrevet 11. august 2024 #4 Del Skrevet 11. august 2024 Har ingen funksjon utenom å gi kroppen litt kontur istede for å gjemme kroppen i en stor T shorte. Tror jeg da. Er millinial selv så følger ikke denne trenden. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 11. august 2024 #5 Del Skrevet 11. august 2024 Jepp. I fjor var den stappa nedi forran, i år bak. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #6 Del Skrevet 11. august 2024 Kles best om man har fasongen til det. Kles også best at man har en truse som ikke vises. Anonymkode: f496f...634 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #7 Del Skrevet 12. august 2024 Tights er ikke bukse for pokker! Anonymkode: ff85c...565 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 12. august 2024 #8 Del Skrevet 12. august 2024 Tights hører til på trening om man absolutt må. Tights er ikke bukser og hører overhode ikke til i butikken, i byen etc. NO NO NO 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #9 Del Skrevet 12. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tights er ikke bukse for pokker! Anonymkode: ff85c...565 Beste buksen som finns ❤️ Anonymkode: 64a42...2f8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #10 Del Skrevet 12. august 2024 Stor pike skrev (1 time siden): Tights hører til på trening om man absolutt må. Tights er ikke bukser og hører overhode ikke til i butikken, i byen etc. NO NO NO Bruker tights daglig. Løper i skogen hver dag, og gjør butikkærender på veien hjem. Er heldigvis så voksen at jeg gir en lang f i om noen mener det er "NO NO NO"😂 Anonymkode: ae74c...8d7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 12. august 2024 #11 Del Skrevet 12. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bruker tights daglig. Løper i skogen hver dag, og gjør butikkærender på veien hjem. Er heldigvis så voksen at jeg gir en lang f i om noen mener det er "NO NO NO"😂 Anonymkode: ae74c...8d7 Deg om det. Skjønner at det er praktisk for deg. Ser likevel usedvanlig teit ut. Synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #12 Del Skrevet 12. august 2024 1 hour ago, Stor pike said: Tights hører til på trening om man absolutt må. Tights er ikke bukser og hører overhode ikke til i butikken, i byen etc. NO NO NO For oss som ikke kommer oss inn i jeans, så går jeg i den grusomme tightsen både på butikken og på byen. Så fuck off. Anonymkode: edafd...28a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 12. august 2024 #13 Del Skrevet 12. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For oss som ikke kommer oss inn i jeans, så går jeg i den grusomme tightsen både på butikken og på byen. Så fuck off. Anonymkode: edafd...28a Trenger ikke bli ufin da, lille roseblad. Ellers har jeg jobbet i klesbransjen og mener det finnes en jeans for alle. Må bare se utover Cubus og HM. Og det finnes faktisk andre "bukser" enn tights og jeans. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #14 Del Skrevet 12. august 2024 T- skjorter er jo ikke så veldig fine når de i tillegg har litt lengde, så litt finere når en putter den oppi bak. Syns også at tights er fint og også veldig behagelig å ha på. Anonymkode: 00cf8...f9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #15 Del Skrevet 12. august 2024 AnonymBruker skrev (På 11.8.2024 den 11.06): Kles også best at man har en truse som ikke vises. Kan også vises. Går helt fint. 🤠🤩 Anonymkode: bf343...965 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 12. august 2024 #16 Del Skrevet 12. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tights er ikke bukse for pokker! Anonymkode: ff85c...565 Hva er det da? Genser? 😄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #17 Del Skrevet 12. august 2024 Det er vel for å fremheve rompa Anonymkode: 1a6e5...aaf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #18 Del Skrevet 12. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er vel for å fremheve rompa Anonymkode: 1a6e5...aaf Jepp! Hvis man har brukt år og dag på å trene rumpen er det kjedelig å dekke den til, så derav denne moten. Ser veldig bra ut hvis man er godt trent. Anonymkode: 73717...770 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #19 Del Skrevet 12. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jepp! Hvis man har brukt år og dag på å trene rumpen er det kjedelig å dekke den til, så derav denne moten. Ser veldig bra ut hvis man er godt trent. Anonymkode: 73717...770 En rompe er faktisk bare en rompe. Alle har en, så synes det er dust å måtte fremheve den med de grusomme schrunchies eller hva det kalles. Ikke så spesielt å se på, spør du meg Anonymkode: 5f8a4...1c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #20 Del Skrevet 12. august 2024 1 hour ago, Stor pike said: Trenger ikke bli ufin da, lille roseblad. Ellers har jeg jobbet i klesbransjen og mener det finnes en jeans for alle. Må bare se utover Cubus og HM. Og det finnes faktisk andre "bukser" enn tights og jeans. Det stemmer dessverre ikke, så du kan ikke ha vært noe god i den jobben Anonymkode: edafd...28a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå