AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #1 Del Skrevet 10. august 2024 Snakket med en mann jeg møtte på tinder. Han bor 4 timer unna meg. Han begynte å ringe meg hver kveld. Hyggelig å prate med. Han maset om å møtes. Jeg gikk med på det tilslutt. Han kom til byen jeg bor i. Leide seg hotellrom. Han sa han hadde en overraskelse til meg, men at jeg måtte komme på hotellrommet hans for å få den. Jeg ville ut å spise sa jeg og sa det kunne vente. Vi spiste og hadde en hyggelig stund. Dro på kino etter det. Han var giret på å drikke. Jeg sa jeg ikke ønsket å drikke. At jeg ville hjem etterpå. Da kinoen var ferdig så begynte jeg å gå mot bilen min. Han sa «hva med overraskelsen din?» Jeg følte på en slags skyld på at jeg måtte bli med. Jeg sa at jeg måtte hjem. Han overtalte meg til å bli med han til hotellet. Han hadde da kjøpt roser og sjokolade til meg. Følte at det ble litt mye. Alt ble så kleint. Han tok av seg skoene og satt seg på stolen. Vi pratet litt. Jeg følte meg innesperret der jeg satt på sengen. Tenkte «hva gjør jeg nå?». Jeg prøvde å hinte at jeg var sliten og ville hjem. «Ikke gå enda. Vi har det så hyggelig.» Det ble mer og mer ekkelt. Han reiste seg opp og hoppet på meg. Jeg fikk panikk. Han var en ganske stor mann. Jeg er ganske lita. Prøvde å dytte han bort. Han kysset meg og sa han hadde ventet på dette hele kvelden. Jeg klarte å komme meg opp. Begynte å gråte og sa jeg ville hjem. Tok skoene mine og løp ut døren så fort jeg kunne. Nå har han ringt meg ned. Jeg blokkerte han. Han sendte melding på snap og spurte hva galt han hadde gjort. Fjernet han der også. Nå har han tatt kontakt på alle mine sosiale medier. Kommer aldri til å møte en fremmed mann igjen. Dette skremte meg. Anonymkode: 6d3bc...261 1 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 10. august 2024 #2 Del Skrevet 10. august 2024 Å bli med en fremmed mann du ikke kjenner på hotellrommet, er nok ikke så lurt... Syns han var ekkel som presset deg slik til det ene og det andre. Det er utrolig manipulerende.... Godt du ble kvitt han 👏👏👏. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #3 Del Skrevet 10. august 2024 Anmeld han! Dette høres ut som en ustabil og potensielt farlig mann. Håper det går bra med deg ❤️ Anonymkode: cdaf5...d3d 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #4 Del Skrevet 10. august 2024 Forferdelig ekkelt… Anonymkode: dcd4c...745 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miSs. Skrevet 10. august 2024 #5 Del Skrevet 10. august 2024 Ja dette var ekkelt å lese, hvis han drar den enda lenger så burde du anmelde han. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #6 Del Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Anmeld han! Dette høres ut som en ustabil og potensielt farlig mann. Håper det går bra med deg ❤️ Anonymkode: cdaf5...d3d miSs. skrev (12 timer siden): Ja dette var ekkelt å lese, hvis han drar den enda lenger så burde du anmelde han. Hva tror dere seriøst politiet gjør med dette...? Anonymkode: 9bec4...cbb 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #7 Del Skrevet 11. august 2024 Det må ha vært helt jævlig ts, glad det ikke endte verre! Ikke bli med innpåslitne menn hjem, ikke la deg overtale til ting. Anonymkode: b6e52...61c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #8 Del Skrevet 11. august 2024 Du kan be han slutte å kontakte deg, ellers anmelder du for trakkasering. Anonymkode: 14436...fa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #9 Del Skrevet 11. august 2024 Denne fyren vil kanskje oppsøke ts hjemme😬vær forsiktig! Anonymkode: 1711d...ce7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 11. august 2024 #10 Del Skrevet 11. august 2024 Kanskje han mente at siden han hadde reist 4 timer, så forventet han sex. Noe som selvsagt ikke er greit. En jeg chattet med mente at hvis han skulle dra så langt, han bodde 1,5 timer unna, så forventet han sex. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #11 Del Skrevet 11. august 2024 Ikke greit og veldig ekkelt. Men dessverre tror jeg nok han har sitt på det rene og det er det sikkert mange andre menn som mener. De tror sikkert roser og sjokolade er en inngangsbillett. Og at du er prippen. Anonymkode: b8e9f...274 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #12 Del Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke greit og veldig ekkelt. Men dessverre tror jeg nok han har sitt på det rene og det er det sikkert mange andre menn som mener. De tror sikkert roser og sjokolade er en inngangsbillett. Og at du er prippen. Anonymkode: b8e9f...274 Tror jeg nok han tror* Anonymkode: b8e9f...274 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #13 Del Skrevet 11. august 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Hva tror dere seriøst politiet gjør med dette...? Anonymkode: 9bec4...cbb Hvis han forgriper seg på noen senere, styrker det offerets sak at folk allerede har anmeldt ham for noe. Anonymkode: fe0a4...6e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #14 Del Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Snakket med en mann jeg møtte på tinder. Han bor 4 timer unna meg. Han begynte å ringe meg hver kveld. Hyggelig å prate med. Han maset om å møtes. Jeg gikk med på det tilslutt. Han kom til byen jeg bor i. Leide seg hotellrom. Han sa han hadde en overraskelse til meg, men at jeg måtte komme på hotellrommet hans for å få den. Jeg ville ut å spise sa jeg og sa det kunne vente. Vi spiste og hadde en hyggelig stund. Dro på kino etter det. Han var giret på å drikke. Jeg sa jeg ikke ønsket å drikke. At jeg ville hjem etterpå. Da kinoen var ferdig så begynte jeg å gå mot bilen min. Han sa «hva med overraskelsen din?» Jeg følte på en slags skyld på at jeg måtte bli med. Jeg sa at jeg måtte hjem. Han overtalte meg til å bli med han til hotellet. Han hadde da kjøpt roser og sjokolade til meg. Følte at det ble litt mye. Alt ble så kleint. Han tok av seg skoene og satt seg på stolen. Vi pratet litt. Jeg følte meg innesperret der jeg satt på sengen. Tenkte «hva gjør jeg nå?». Jeg prøvde å hinte at jeg var sliten og ville hjem. «Ikke gå enda. Vi har det så hyggelig.» Det ble mer og mer ekkelt. Han reiste seg opp og hoppet på meg. Jeg fikk panikk. Han var en ganske stor mann. Jeg er ganske lita. Prøvde å dytte han bort. Han kysset meg og sa han hadde ventet på dette hele kvelden. Jeg klarte å komme meg opp. Begynte å gråte og sa jeg ville hjem. Tok skoene mine og løp ut døren så fort jeg kunne. Nå har han ringt meg ned. Jeg blokkerte han. Han sendte melding på snap og spurte hva galt han hadde gjort. Fjernet han der også. Nå har han tatt kontakt på alle mine sosiale medier. Kommer aldri til å møte en fremmed mann igjen. Dette skremte meg. Anonymkode: 6d3bc...261 Selvfølgelig kan du møte en fremmed mann igjen. Alle man møter er fremmede til man blir kjent. Men ALDRI vært alene med en mann du ikke stoler på. Og ikke bli med på hotellet til folk du kun har tilbrakt en ettermiddag med, med mindre du ønsker ta det skal utarte seg. Neste gang du har lyst til å dra, ja da drar du.. Ikke bli med videre og enda verre hjem da "blir med hjem" ofte betyr sex. Bra du kom deg unna og uke møtte på et virkelig rovdyr. Neste møte blir på kafe, kino oll og så rett hjem. Bør det har gjentatt seg nok ganger til og om du ønsker noe annet, så snakker man om å bli med hjem. Dersom du er ny i dating på nett, ville jeg rådført meg med ei som har samme motiv og god erfaring. Lykke til😊 Anonymkode: 5dc3a...f0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #15 Del Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Anmeld han! Dette høres ut som en ustabil og potensielt farlig mann. Håper det går bra med deg ❤️ Anonymkode: cdaf5...d3d Anmeld for hva?? Å prøve å kysse henne, men stoppe og la henne gå? Du vet at overgrep blir henlagt pga bevisets stilling. Bevis med sæd, rifter etc. Fordi "man ble med hjem for å få en overraskelse"...? Ja, man bør absolutt anmelde overgrep eller forsøk på det.. Anonymkode: 5dc3a...f0c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #16 Del Skrevet 11. august 2024 Vær obs på menn som er veldig pågående veldig tidlig i forløpet. Ringer hver dag, maser om å møtes, maser om å bli med på rommet osv. Det er røde flagg! Anonymkode: 8c2af...668 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet 11. august 2024 #17 Del Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Snakket med en mann jeg møtte på tinder. Han bor 4 timer unna meg. Han begynte å ringe meg hver kveld. Hyggelig å prate med. Han maset om å møtes. Jeg gikk med på det tilslutt. Han kom til byen jeg bor i. Leide seg hotellrom. Han sa han hadde en overraskelse til meg, men at jeg måtte komme på hotellrommet hans for å få den. Jeg ville ut å spise sa jeg og sa det kunne vente. Vi spiste og hadde en hyggelig stund. Dro på kino etter det. Han var giret på å drikke. Jeg sa jeg ikke ønsket å drikke. At jeg ville hjem etterpå. Da kinoen var ferdig så begynte jeg å gå mot bilen min. Han sa «hva med overraskelsen din?» Jeg følte på en slags skyld på at jeg måtte bli med. Jeg sa at jeg måtte hjem. Han overtalte meg til å bli med han til hotellet. Han hadde da kjøpt roser og sjokolade til meg. Følte at det ble litt mye. Alt ble så kleint. Han tok av seg skoene og satt seg på stolen. Vi pratet litt. Jeg følte meg innesperret der jeg satt på sengen. Tenkte «hva gjør jeg nå?». Jeg prøvde å hinte at jeg var sliten og ville hjem. «Ikke gå enda. Vi har det så hyggelig.» Det ble mer og mer ekkelt. Han reiste seg opp og hoppet på meg. Jeg fikk panikk. Han var en ganske stor mann. Jeg er ganske lita. Prøvde å dytte han bort. Han kysset meg og sa han hadde ventet på dette hele kvelden. Jeg klarte å komme meg opp. Begynte å gråte og sa jeg ville hjem. Tok skoene mine og løp ut døren så fort jeg kunne. Nå har han ringt meg ned. Jeg blokkerte han. Han sendte melding på snap og spurte hva galt han hadde gjort. Fjernet han der også. Nå har han tatt kontakt på alle mine sosiale medier. Kommer aldri til å møte en fremmed mann igjen. Dette skremte meg. Anonymkode: 6d3bc...261 Har uthevet rødflaggene for deg, og dette er tidlige tegn på desperat type. Har også uthevet i lilla der du gikk feil. Føl aldri skyldfølelse og hvertfall ikke handle på den følelsen. Du har ikke gjort noe feil, men du kan bruke dette til lærdom! Lytt alltid til magefølelsen, og har du lyst til å dra hjem(rett etter kinoen), så drar du hjem! Men bra du har slettet og blokkert! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 11. august 2024 #18 Del Skrevet 11. august 2024 Uff, ja, ekkel situasjon. Aldri bli med en som maser når du ikke føler for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #19 Del Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vær obs på menn som er veldig pågående veldig tidlig i forløpet. Ringer hver dag, maser om å møtes, maser om å bli med på rommet osv. Det er røde flagg! Anonymkode: 8c2af...668 Det er bare slike menn jeg har truffet på Tinder og. Det er så skummelt. Når de er så andige så orker jeg ikke dating. Anonymkode: 6ed62...d9d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #20 Del Skrevet 11. august 2024 Litt voldsomme svar her synes jeg. Ja, fyren var ekkel og jeg skjønner at ts ble redd. Men han prøvde ikke å holde henne igjen, lot henne forlate rommet når hun virkelig viste det (begynte å gråte) og lurer nå på hva han gjorde galt. Jeg vil jo anta at dette er en fyr med dårlige sosiale antenner, og som regnet med at ts var klar for en runde på hotellrommet siden hun ble med dit. Slett ikke sikkert at han skjønte at hun gikk dit fordi hun følte hun måtte. Ts må øve seg på å sette klare grenser, og blokkere mannen i alle sosiale medier. Anonymkode: fbd57...e52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå