AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #21 Del Skrevet 12. august 2024 Holdning? Prøv å rett ut ryggen og ta noen bilder Anonymkode: b5feb...338 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #22 Del Skrevet 12. august 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Du er ikke fotogen. Usymmetrisk i ansiktet muligens. Sjarm kommer ofte ikke fram på bilder. Anonymkode: c5001...87c Dette🤩 Jeg er usymmetrisk selv så legger ofte merke til det på andre, og jammen sant er det mange vakre mennesker som er ganske usymmetriske 🥰 utstråling er hele nøkkelen til pen eller ikke. Har også sett enkelte som virkelig kunne vært pene mennesker om de ikke såg så sure ut. Anonymkode: a041c...559 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #23 Del Skrevet 12. august 2024 Fordi personligheten din ikke kommer frem😊 Anonymkode: c08a7...adf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. august 2024 #24 Del Skrevet 13. august 2024 Jeg ser også fæl ut på bilder så det skal ikke tas bilder uten at jeg har på meg denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #25 Del Skrevet 13. august 2024 Det trodde jeg også at jeg var. Så ble jeg kjæreste med en pressefotograf. Han klarte å ta gode bilder av meg ved å lure meg til å tro at han ikke tok bilde. Jeg tror problemet er at jeg blir anspent av å se et fotoapparat. Anonymkode: fc872...a4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #26 Del Skrevet 13. august 2024 Jeg blir ekstremt anspent når folk skal ta bilde,står på en merkelig måte, og strammer ansiktet. Helt ufrivillig. Har prøvd å venne meg av det, men noen ganger lyser det igjennom at jeg er ukomfortabel likevel. På bilder der jeg har drukket litt, og dermed slapper mer av, er oftere mye finere😅 Anonymkode: fa2f5...4ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #27 Del Skrevet 13. august 2024 Dere som nevner selfier. Husk at du ser ikke ut som du gjør på en selfie heller. Har venner som seriøst tror de ser ut som på selfiene sine og ber folk slette alle bilder som er tatt av andre.. på en selfie har en jo full kontroll selv men det blir jo kunstig. Anonymkode: f7810...108 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #28 Del Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (På 10.8.2024 den 21.48): Det går an å trene seg opp til å bli mer fotogen. Jeg er heller ikke så fotogen, men med å ta mange selfier i ulike vinkler og på ulike måter kan man finne ut hva liker og deretter bli mer fotogen Anonymkode: 94806...5db Jeg tror ikke det. Jeg tror heller at man kan lære seg hvilken vinkel og i hvilket lys man tar seg best ut. Anonymkode: c5001...87c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #29 Del Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (På 10.8.2024 den 19.31): Når jeg ser meg i speilet ser jeg helt ok ut. Får høre jeg er pen, søt osv. Når jeg ser meg på bilder ser jeg fæl ut. Hvorfor? Anonymkode: 758fd...694 Du er ikke vant til å se deg selv i andre vinkler bl.a. Anonymkode: af9ec...97c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #30 Del Skrevet 16. august 2024 Jeg er en sånn som folk kan snu seg etter meg på gata. Men på bilder er jeg katastrofe, så unngår andre ta bilde av meg! Anonymkode: 31cf9...993 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #31 Del Skrevet 16. august 2024 Kjenner meg igjen! Ser aldri bra ut på bilder, men er ikke like konsekvent stygg ute i virkeligheten😅 Tror kanskje noen trekk "fotograferes" bedre? Jeg har et lite ansikt og små trekk som "forsvinner" på en del bilder, og litt dyptliggende øyne som ser tunge ut i en del lys/skyggesettinger. Og så har det antagelig noe med hvor avslappet man er? Kjenner ei som virker svært selvsikker, og hun har veldig få sånne teite, keitete bilder som vi andre får... Anonymkode: 5da39...a13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #32 Del Skrevet 16. august 2024 Jeg er også lite fotogen. Blir så glad når noen klarer å ta et ok bilde av meg. Noe som skjer maks 2 ganger i året. Selfie kan jeg bare glemme. Anonymkode: b2afd...aac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #33 Del Skrevet 16. august 2024 Jeg er ikke noen skjønnhet irl heller, men ikke så ille som jeg er på bilder 🙈 noen er bare lite fotogene ja, og siden jeg gruer meg til å bli tatt bilde av, ender jeg ofte opp med en eller annen halvveis grimase også 😅 Anonymkode: 54836...235 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #34 Del Skrevet 16. august 2024 AnonymBruker skrev (På 10.8.2024 den 20.42): Nei. Noen er faktisk ekstremt lite fotogene. Det har ingenting å gjøre med om man er attraktiv å gjøre eller ikke, bare at man er lite fotogen. Anonymkode: 9f941...95a Jeg er veldig lite fotogen for det meste, men innimellom ser jeg ut som den fotomodellen på bilder. Å finne ærlige bilder å dele er dermed fryktelig vanskelig. Enten ser jeg ikke ut, eller så ser jeg så bra ut at det virker som det er benyttet filter/manipulering. Noe mellom der er sjelden, og jeg er ikke eneste som avmerket dette. Min nærmeste venninne lo i fjor og sa "Hva er det egentlig som skjer når vi tar bilder av deg? Du ser jo nesten aldri ut som deg på bilder." Anonymkode: a8c30...c1a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #35 Del Skrevet 16. august 2024 AnonymBruker skrev (På 13.8.2024 den 7.28): Det trodde jeg også at jeg var. Så ble jeg kjæreste med en pressefotograf. Han klarte å ta gode bilder av meg ved å lure meg til å tro at han ikke tok bilde. Jeg tror problemet er at jeg blir anspent av å se et fotoapparat. Anonymkode: fc872...a4b AnonymBruker skrev (På 13.8.2024 den 7.34): Jeg blir ekstremt anspent når folk skal ta bilde,står på en merkelig måte, og strammer ansiktet. Helt ufrivillig. Har prøvd å venne meg av det, men noen ganger lyser det igjennom at jeg er ukomfortabel likevel. På bilder der jeg har drukket litt, og dermed slapper mer av, er oftere mye finere😅 Anonymkode: fa2f5...4ed Kjenner meg absolutt igjen i dette. På bilder jeg ikke vet at er tatt ser jeg ut som meg selv, dvs slett ikke verst. På oppstilte bilder ser jeg helt tragisk ut. Hater å bli tatt bilde av, blir ukomfortabel og prøver å liksom legge ansiktet i riktige folder - og så blir det helt hinsides heslig. Anonymkode: 57557...cf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå