Gjest Goldenretriever Skrevet 10. august 2024 #1 Del Skrevet 10. august 2024 👋Jeg trenger hjelp! Har en knapp halvtimes gange på asfalt til arbeidsplassen min, og et mål om å gå til og fra jobb mest mulig. Men, jeg bor på Vestlandet, og her blir det jo Vått med stor V etterhvert. Har et par lave ankelstøvler, men de er ikke gode nok til å gå så mye over tid. Er det noen som har tips til vanntette joggesko, tursko eller støvler som er komfortable til hyppig bruk på asfalt? Også fint om de i det minste ikke er brat-grønne eller knallrosa 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #2 Del Skrevet 10. august 2024 Har fu smale eller brede føtter? Mine pailabber har slitt ut La sportiva sko med Gore-tex. De holder meg ganske tørr på beina selv over lengre tur i Bergensvær. Litt smalere føtter er Salomon sine kanskje noe? Alfa har tursko. Ecco har tursko med Gore-tex og demping. Du må bare prøve og se hva som passer dine bein. Jeg har støvler, men bruker de ikke Anonymkode: c6e97...68c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #3 Del Skrevet 10. august 2024 Goldenretriever skrev (8 timer siden): 👋Jeg trenger hjelp! Har en knapp halvtimes gange på asfalt til arbeidsplassen min, og et mål om å gå til og fra jobb mest mulig. Men, jeg bor på Vestlandet, og her blir det jo Vått med stor V etterhvert. Har et par lave ankelstøvler, men de er ikke gode nok til å gå så mye over tid. Er det noen som har tips til vanntette joggesko, tursko eller støvler som er komfortable til hyppig bruk på asfalt? Også fint om de i det minste ikke er brat-grønne eller knallrosa 😅 Hvor mange tråder er det de siste ukene med samme problemstilling? Kjøp kalaosjer så kan du ha hvilke som helst sko inni. https://lillevinkelsko.no/pensko/swims/kalosjer-overshoe-00 Eller sånne: Anonymkode: a1e8f...61e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #4 Del Skrevet 10. august 2024 Goretex tursko Anonymkode: 35485...f69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Goldenretriever Skrevet 11. august 2024 #5 Del Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Har fu smale eller brede føtter? Mine pailabber har slitt ut La sportiva sko med Gore-tex. De holder meg ganske tørr på beina selv over lengre tur i Bergensvær. Litt smalere føtter er Salomon sine kanskje noe? Alfa har tursko. Ecco har tursko med Gore-tex og demping. Du må bare prøve og se hva som passer dine bein. Jeg har støvler, men bruker de ikke Anonymkode: c6e97...68c Takk for tips! Er litt midt i mellom, så lenge skoene ikke er veldig smale foran går det stort sett bra. Jeg ser litt over alt, men syns det er vanskelig å vite hvilke som faktisk holder mål og ikke, så veldig nyttig å vite at La sportiva sine funker 😊 Har hatt Goretex-sko som ikke holdt vann ute i det hele tatt, så det er sånne erfaringen jeg gjerne hører om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Goldenretriever Skrevet 11. august 2024 #6 Del Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvor mange tråder er det de siste ukene med samme problemstilling? Kjøp kalaosjer så kan du ha hvilke som helst sko inni. https://lillevinkelsko.no/pensko/swims/kalosjer-overshoe-00 Eller sånne: Anonymkode: a1e8f...61e Takk for bidrag med tips om kalosjer! Jeg vil nok ha egne sko som fyller kravet til både gåkomfort og vanntetthet denne gangen, men det er sikkert andre som ikke har tenkt på kalosjer allerede 😊 Tar gjerne lenker til de mange andre trådene om noen kommer over, så jeg kan lese der også. (Eller få trådene slått sammen). Har nok lett på feil sted eller ord da jeg så etter tips før jeg spurte 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #7 Del Skrevet 11. august 2024 Goldenretriever skrev (3 minutter siden): Takk for bidrag med tips om kalosjer! Jeg vil nok ha egne sko som fyller kravet til både gåkomfort og vanntetthet denne gangen, men det er sikkert andre som ikke har tenkt på kalosjer allerede 😊 Tar gjerne lenker til de mange andre trådene om noen kommer over, så jeg kan lese der også. (Eller få trådene slått sammen). Har nok lett på feil sted eller ord da jeg så etter tips før jeg spurte 😊 Goldenretriever skrev (6 minutter siden): Takk for tips! Er litt midt i mellom, så lenge skoene ikke er veldig smale foran går det stort sett bra. Jeg ser litt over alt, men syns det er vanskelig å vite hvilke som faktisk holder mål og ikke, så veldig nyttig å vite at La sportiva sine funker 😊 Har hatt Goretex-sko som ikke holdt vann ute i det hele tatt, så det er sånne erfaringen jeg gjerne hører om. Sko som skal holde vannet ute og ikke holder vannet ute, tar du tilbake til butikk og reklamerer på. Grunnen er enkel, skoene fungerer ikke slik de er solgt til å skulle fungere. Tenker du at nye sko ikke holder vann, så prøver du, tar vare på kvitteringen og ser. DEN ANDRE TRÅDEN KAN DU FINT SØKE OPP SELV, DEN LIGGER LITT LENGRE NEDE PÅ SIDEN, HAR OMTRENT SAKKE EMNETITTEL OG INNHOLD SOM DENNE. JEG E RIKKE DIN «TJENER». Anonymkode: a1e8f...61e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #8 Del Skrevet 12. august 2024 https://www.rusle.no/sola-skoletter-2?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw5ea1BhC6ARIsAEOG5pzMOo78MsDcql2ofSZxtPwGIuiDalbg-bSt3I9PsKugWaX0ivzW-vUaAp29EALw_wcB Jeg har disse! Vibram-såle, samme merke som Hooka bruker i sine såler. Veldig gode å gå med 😊 Anonymkode: 67ae2...d97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #9 Del Skrevet 12. august 2024 AnonymBruker skrev (På 11.8.2024 den 13.05): Sko som skal holde vannet ute og ikke holder vannet ute, tar du tilbake til butikk og reklamerer på. Grunnen er enkel, skoene fungerer ikke slik de er solgt til å skulle fungere. Tenker du at nye sko ikke holder vann, så prøver du, tar vare på kvitteringen og ser. DEN ANDRE TRÅDEN KAN DU FINT SØKE OPP SELV, DEN LIGGER LITT LENGRE NEDE PÅ SIDEN, HAR OMTRENT SAKKE EMNETITTEL OG INNHOLD SOM DENNE. JEG E RIKKE DIN «TJENER». Anonymkode: a1e8f...61e Går det bra, eller? Anonymkode: 67ae2...d97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå