Kala Skrevet 22. august #61 Del Skrevet 22. august Dark, Breaking Bad, Vikings, the last kingdom, Game of Thrones. The witcher og outlander bør også nevnes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 22. august #62 Del Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (På 20.8.2024 den 16.18): Anonymkode: 543cd...b69 Hvor kan en se den? Så bra ut! 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 22. august #63 Del Skrevet 22. august Criminal Minds, og Call The Midwife er de jeg kommer på nå. Special Victims Unit var også god, men Criminal Minds var bedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #64 Del Skrevet 22. august Hotel Cæsar, så klart Anonymkode: 7c76c...32e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 23. august #65 Del Skrevet 23. august The Expanse Slow Horses The Handmaid's Tale The Outlaws Picard What We Do In The Shadows 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august #66 Del Skrevet 26. august Bombasi skrev (På 21.8.2024 den 13.04): The Blacklist The Americans White Collar The Good Wife Timeless To av mine favoritter (The Americans og The Good Wife) er på din liste - det tyder på at vi har lik smak, og at jeg burde sjekke ut dine andre tips her. Anonymkode: 42f96...317 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 26. august #67 Del Skrevet 26. august (endret) AnonymBruker skrev (21 minutter siden): To av mine favoritter (The Americans og The Good Wife) er på din liste - det tyder på at vi har lik smak, og at jeg burde sjekke ut dine andre tips her. Anonymkode: 42f96...317 Så bra at du også har så god smak på serier Alle 5 er binge-serier. Start gjerne med White Collar. Jeg bare elsker atmosfæren og snerten i showet. Caffrey, Burke og Mozzie er fenomenal sammen. Perfekt å se på sensommeren og tidlig høst. Dette er en unik god og lettsett serie. The Blacklist er litt spesiell i starten og du må muligens gi det en sjanse over flere episoder for å bli hektet, men Reddington leverer tidenes beste skuespillerprestasjon gjennom hele serien, og er alene en grunn til å fortsette å se. En legende. Serien er så stor at den har egne nettsider for fans. En must-watch. Timeless er sci-fi, noe jeg egentlig ikke liker. Med tidsmaskin. Spesielt, men fytti så fascinerende å se på crewet reiser gjennom store historiske tidshendelser som vi vet har skjedd. Utrolig bra laget, og faktisk litt lærerikt. Og handlingen er gjennomført. Abigail Spencer er enorm i serien. Alle disse 5 seriene har jeg sett alt fra 2 til 5 ganger, og kommer nok sikkert til å se dem flere ganger med årene. Endret 26. august av Bombasi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltwatertaffy Skrevet 27. august #68 Del Skrevet 27. august Bombasi skrev (På 26.8.2024 den 9.31): Start gjerne med White Collar. Jeg bare elsker atmosfæren og snerten i showet. Caffrey, Burke og Mozzie er fenomenal sammen. Perfekt å se på sensommeren og tidlig høst. Dette er en unik god og lettsett serie. White Collar er en av mine topp binge-serier også!! Men før man ser den bør man være forberedt på at det er et par kleine produktplasserings-scener med Ford, hvor de prøver å gjøre det til en naturlig del av serien. Klarer man å blokke ut det, så er serien helt prima! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #69 Del Skrevet 27. august The Blacklist og Broen. Anonymkode: 76c6b...f43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #70 Del Skrevet 27. august Star Trek: The Next Generation Anonymkode: 32e7b...16f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violetta Skrevet 27. august #71 Del Skrevet 27. august Fremdeles Six Feet Under. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #72 Del Skrevet 27. august Afterlife ❤️ Anonymkode: 7d806...114 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #73 Del Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Afterlife ❤️ Anonymkode: 7d806...114 *After Life Anonymkode: 7d806...114 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hansehan Skrevet 27. august #74 Del Skrevet 27. august The West Wing. Den var suttekluten min under forrige presidentperiode i USA. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #75 Del Skrevet 28. august Bombasi skrev (På 26.8.2024 den 9.31): Så bra at du også har så god smak på serier Alle 5 er binge-serier. Start gjerne med White Collar. Jeg bare elsker atmosfæren og snerten i showet. Caffrey, Burke og Mozzie er fenomenal sammen. Perfekt å se på sensommeren og tidlig høst. Dette er en unik god og lettsett serie. The Blacklist er litt spesiell i starten og du må muligens gi det en sjanse over flere episoder for å bli hektet, men Reddington leverer tidenes beste skuespillerprestasjon gjennom hele serien, og er alene en grunn til å fortsette å se. En legende. Serien er så stor at den har egne nettsider for fans. En must-watch. Timeless er sci-fi, noe jeg egentlig ikke liker. Med tidsmaskin. Spesielt, men fytti så fascinerende å se på crewet reiser gjennom store historiske tidshendelser som vi vet har skjedd. Utrolig bra laget, og faktisk litt lærerikt. Og handlingen er gjennomført. Abigail Spencer er enorm i serien. Alle disse 5 seriene har jeg sett alt fra 2 til 5 ganger, og kommer nok sikkert til å se dem flere ganger med årene. Takk! Skal lagre dette innlegget og se på dem, når jeg bare blir ferdig med Outlander ❤️ Anonymkode: 42f96...317 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #76 Del Skrevet 28. august Og vi har jo åpenbart god smak på serier. 🤣 Anonymkode: 42f96...317 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 28. august #77 Del Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Takk! Skal lagre dette innlegget og se på dem, når jeg bare blir ferdig med Outlander ❤️ Anonymkode: 42f96...317 Jeg er så ubeskrivelig misunnelig på deg som kan ta fatt på White Collar, The Blacklist og Timeless for aller første gang. Du har så sykt mye bra å se fram til! Totalt 326 episoder med pur kvalitet! Bare steng av livet og kos deg! La ved hyperlenke slik at du kan gå inn å lese mer om seriene. For øvrig rangerer jeg seriene slik jeg ramset de opp først. The Blacklist står aller øverst i kurs hos meg. Serier er dog subjektivt, men tror det skal mye til for at du ikke kommer til å like disse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august #78 Del Skrevet 30. august Bombasi skrev (På 28.8.2024 den 21.57): Jeg er så ubeskrivelig misunnelig på deg som kan ta fatt på White Collar, The Blacklist og Timeless for aller første gang. Du har så sykt mye bra å se fram til! Totalt 326 episoder med pur kvalitet! Bare steng av livet og kos deg! La ved hyperlenke slik at du kan gå inn å lese mer om seriene. For øvrig rangerer jeg seriene slik jeg ramset de opp først. The Blacklist står aller øverst i kurs hos meg. Serier er dog subjektivt, men tror det skal mye til for at du ikke kommer til å like disse. Tusen takk!! Anonymkode: 42f96...317 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september #79 Del Skrevet 2. september The Americans Homeland ER Big Little Lies House of cards, sesong 1-3 Felicity Anonymkode: c1b06...256 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Skrevet 2. september #80 Del Skrevet 2. september True detective (første sesong), Peaky Blinders, Six feet under, Matador og Friends 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå