Gå til innhold

Hva er den beste serien du har sett?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dark, Breaking Bad, Vikings, the last kingdom, Game of Thrones. The witcher og outlander bør også nevnes.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 20.8.2024 den 16.18):

Anonymkode: 543cd...b69

Hvor kan en se den? Så bra ut! 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Criminal Minds, og Call The Midwife er de jeg kommer på nå. Special Victims Unit var også god, men Criminal Minds var bedre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hotel Cæsar, så klart 

Anonymkode: 7c76c...32e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Expanse

Slow Horses

The Handmaid's Tale

The Outlaws 

Picard

What We Do In The Shadows

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bombasi skrev (På 21.8.2024 den 13.04):

The Blacklist

The Americans

White Collar

The Good Wife

Timeless

To av mine favoritter (The Americans og The Good Wife) er på din liste - det tyder på at vi har lik smak, og at jeg burde sjekke ut dine andre tips her. 

Anonymkode: 42f96...317

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

To av mine favoritter (The Americans og The Good Wife) er på din liste - det tyder på at vi har lik smak, og at jeg burde sjekke ut dine andre tips her. 

Så bra at du også har så god smak på serier ;) 

Alle 5 er binge-serier.

Start gjerne med White Collar. Jeg bare elsker atmosfæren og snerten i showet. Caffrey, Burke og Mozzie er fenomenal sammen. Perfekt å se på sensommeren og tidlig høst. Dette er en unik god og lettsett serie.

The Blacklist er litt spesiell i starten og du må muligens gi det en sjanse over flere episoder for å bli hektet, men Reddington leverer tidenes beste skuespillerprestasjon gjennom hele serien, og er alene en grunn til å fortsette å se. En legende. Serien er så stor at den har egne nettsider for fans. En must-watch.

Timeless er sci-fi, noe jeg egentlig ikke liker. Med tidsmaskin. Spesielt, men fytti så fascinerende å se på crewet reiser gjennom store historiske tidshendelser som vi vet har skjedd. Utrolig bra laget, og faktisk litt lærerikt. Og handlingen er gjennomført. Abigail Spencer er enorm i serien. 

Alle disse 5 seriene har jeg sett alt fra 2 til 5 ganger, og kommer nok sikkert til å se dem flere ganger med årene. :) 

Endret av Bombasi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (På 26.8.2024 den 9.31):

Start gjerne med White Collar. Jeg bare elsker atmosfæren og snerten i showet. Caffrey, Burke og Mozzie er fenomenal sammen. Perfekt å se på sensommeren og tidlig høst. Dette er en unik god og lettsett serie.

White Collar er en av mine topp binge-serier også!!

Men før man ser den bør man være forberedt på at det er et par kleine produktplasserings-scener med Ford, hvor de prøver å gjøre det til en naturlig del av serien. Klarer man å blokke ut det, så er serien helt prima! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

The Blacklist og Broen.

Anonymkode: 76c6b...f43

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Star Trek: The Next Generation

Anonymkode: 32e7b...16f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Afterlife ❤️

Anonymkode: 7d806...114

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Afterlife ❤️

*After Life

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The West Wing. Den var suttekluten min under forrige presidentperiode i USA.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bombasi skrev (På 26.8.2024 den 9.31):

Så bra at du også har så god smak på serier ;) 

Alle 5 er binge-serier.

The Blacklist er litt spesiell i starten og du må muligens gi det en sjanse over flere episoder for å bli hektet, men Reddington leverer tidenes beste skuespillerprestasjon gjennom hele serien, og er alene en grunn til å fortsette å se. En legende. Serien er så stor at den har egne nettsider for fans. En must-watch.

Timeless er sci-fi, noe jeg egentlig ikke liker. Med tidsmaskin. Spesielt, men fytti så fascinerende å se på crewet reiser gjennom store historiske tidshendelser som vi vet har skjedd. Utrolig bra laget, og faktisk litt lærerikt. Og handlingen er gjennomført. Abigail Spencer er enorm i serien. 

Alle disse 5 seriene har jeg sett alt fra 2 til 5 ganger, og kommer nok sikkert til å se dem flere ganger med årene. :) 

Takk! Skal lagre dette innlegget og se på dem, når jeg bare blir ferdig med Outlander ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og vi har jo åpenbart god smak på serier. 🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Takk! Skal lagre dette innlegget og se på dem, når jeg bare blir ferdig med Outlander ❤️

Jeg er så ubeskrivelig misunnelig på deg som kan ta fatt på White Collar, The Blacklist og Timeless for aller første gang. 

Du har så sykt mye bra å se fram til! Totalt 326 episoder med pur kvalitet! :D Bare steng av livet og kos deg! ;) 

La ved hyperlenke slik at du kan gå inn å lese mer om seriene.

For øvrig rangerer jeg seriene slik jeg ramset de opp først. The Blacklist står aller øverst i kurs hos meg.

Serier er dog subjektivt, men tror det skal mye til for at du ikke kommer til å like disse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bombasi skrev (På 28.8.2024 den 21.57):

Jeg er så ubeskrivelig misunnelig på deg som kan ta fatt på White Collar, The Blacklist og Timeless for aller første gang. 

Du har så sykt mye bra å se fram til! Totalt 326 episoder med pur kvalitet! :D Bare steng av livet og kos deg! ;) 

La ved hyperlenke slik at du kan gå inn å lese mer om seriene.

For øvrig rangerer jeg seriene slik jeg ramset de opp først. The Blacklist står aller øverst i kurs hos meg.

Serier er dog subjektivt, men tror det skal mye til for at du ikke kommer til å like disse. 

Tusen takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

The Americans

Homeland

ER

Big Little Lies

House of cards, sesong 1-3

Felicity

Anonymkode: c1b06...256

Lenke til kommentar
Del på andre sider

True detective (første sesong), Peaky Blinders, Six feet under, Matador og Friends

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...