Mobbi Skrevet 10. august #1 Del Skrevet 10. august Hei. Jeg skal forsøke å hekle en bamse. Men forstår ikke helt oppskriften. Noen som vet hva 1 fm, øk*, *gjenta fra* til*5 x til (=24m) betyr? Legger ved bilde av oppskriften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #2 Del Skrevet 10. august Hekle 1 fastmaske, øk. Gjenta dette 5 ganger til. Denne omgangen skal du ha heklet 18 masker. Det bør stå et sted hva "øk" innebærer, hvis dette ikke er basiskunnskap. Anonymkode: 1c861...8f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mobbi Skrevet 12. august Forfatter #3 Del Skrevet 12. august Takk for svar 🙂 Står litt fast igjen nå. 4 fm, øk 3 x, 6 fm, øk 3 x, 2 fm noen som kan forklare meg hva det betyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #4 Del Skrevet 13. august Denne omgangen skal du hekle 4 fastmasker, øke 3 ganger, 6 fastmasker, øke 3 ganger og til slutt 2 fastmasker. Dette er et kodespråk, så det er bra du tør å spørre etter hjelp. Etterhvert blir det sikkert lettere for deg å oversette. Anonymkode: 1c861...8f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mobbi Skrevet 13. august Forfatter #5 Del Skrevet 13. august (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): Endret 13. august av Mobbi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mobbi Skrevet 13. august Forfatter #6 Del Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Denne omgangen skal du hekle 4 fastmasker, øke 3 ganger, 6 fastmasker, øke 3 ganger og til slutt 2 fastmasker. Dette er et kodespråk, så det er bra du tør å spørre etter hjelp. Etterhvert blir det sikkert lettere for deg å oversette. Anonymkode: 1c861...8f0 Men hvordan skal jeg øke? Hekle 4 fastmasker og så øke med 2 fm i de 3 neste maskene eller 3 masker i en maske hvis du skjønner? Skal jo bare øke med 6 masker på hele omgangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #7 Del Skrevet 13. august Mobbi skrev (5 timer siden): Men hvordan skal jeg øke? Hekle 4 fastmasker og så øke med 2 fm i de 3 neste maskene eller 3 masker i en maske hvis du skjønner? Skal jo bare øke med 6 masker på hele omgangen. Jeg vil tro du skal ha to masker i hver maske de tre maskene der du skal øke. Det vil gi jevnest økning. Anonymkode: 1c861...8f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå