AnonymBruker Skrevet 10. august #1 Del Skrevet 10. august Har sett det har blitt mer og mer av dette i senere år. HVORFOR DET?! Er det fordi man er vant til at andre gjør det? Er det fordi man er en drittsekk? Er det fordi man ikke har fått oppdragelse? Annet? Anonymkode: 23861...e50 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #2 Del Skrevet 10. august Jeg har til tider glemt det. Ikke med vilje. Nå har jeg begynt å ta en ekstra titt før jeg drar da. Anonymkode: 46c1f...ed0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #3 Del Skrevet 10. august Jeg forstår det heller ikke, og tenker at barn kan glemme det men ikke voksne folk! Motbydelig🤮 Anonymkode: dd02d...42a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #4 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg har til tider glemt det. Ikke med vilje. Nå har jeg begynt å ta en ekstra titt før jeg drar da. Anonymkode: 46c1f...ed0 Hvordan i alle dager er det mulig å glemme å trekke ned? Er det kun tiss du glemmer eller nr to også? Anonymkode: dd02d...42a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #5 Del Skrevet 10. august Dustespørsmål. Jeg trekker alltid ned. Formuler deg bedre. Anonymkode: 7e54c...2e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #6 Del Skrevet 11. august Det kan vel ikke være vanlig at folk ikke trekker ned etter seg? Det må jo i de fleste tilfeller være at det ikke har kommet nok vann når man har trykket, slik at ikke alt har blitt skyllet ned? Anonymkode: 24b97...582 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #7 Del Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (21 timer siden): Har sett det har blitt mer og mer av dette i senere år. HVORFOR DET?! Er det fordi man er vant til at andre gjør det? Er det fordi man er en drittsekk? Er det fordi man ikke har fått oppdragelse? Annet? Anonymkode: 23861...e50 Merkelig og dårlig underbygget spørsmål. De som glemmer, ikke gidder eller hva nå enn grunnen er, gjør det kanskje heller ikke hjemme. Så påstanden om at dette skjer "ute blant folk" har du ikke grunnlag for. Jeg er ikke så ofte på offentlige toalett (antar at det er det du mener med "ute blant folk", fordi om det høres ut som om toalettet står midt i folkemengden), men hovedregelen er at det er trukket ned. De gangene det ikke er det, har jeg tenkt at det har vært barn der (f eks på Ikea). Mye papir og ikke trukket ned, tyder på barn med dårlig tid og lav forståelse for mengden papir som faktisk er nødvendig å bruke. Jeg er selvsagt enig i at det er ekkelt, og jeg har full sympati med renholderne som må ordne opp i dett. Men at det skjer oftere og oftere, og å tillegge de som glemmer "drittsekk" stempel, det synes jeg er å trekke det vel langt, Anonymkode: 4371a...1c8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #8 Del Skrevet 11. august Aldri opplevd. Anonymkode: b7e49...2c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #9 Del Skrevet 11. august 1 hour ago, AnonymBruker said: Det kan vel ikke være vanlig at folk ikke trekker ned etter seg? Det må jo i de fleste tilfeller være at det ikke har kommet nok vann når man har trykket, slik at ikke alt har blitt skyllet ned? Anonymkode: 24b97...582 51 minutter siden, AnonymBruker said: Merkelig og dårlig underbygget spørsmål. De som glemmer, ikke gidder eller hva nå enn grunnen er, gjør det kanskje heller ikke hjemme. Så påstanden om at dette skjer "ute blant folk" har du ikke grunnlag for. Jeg er ikke så ofte på offentlige toalett (antar at det er det du mener med "ute blant folk", fordi om det høres ut som om toalettet står midt i folkemengden), men hovedregelen er at det er trukket ned. De gangene det ikke er det, har jeg tenkt at det har vært barn der (f eks på Ikea). Mye papir og ikke trukket ned, tyder på barn med dårlig tid og lav forståelse for mengden papir som faktisk er nødvendig å bruke. Jeg er selvsagt enig i at det er ekkelt, og jeg har full sympati med renholderne som må ordne opp i dett. Men at det skjer oftere og oftere, og å tillegge de som glemmer "drittsekk" stempel, det synes jeg er å trekke det vel langt, Anonymkode: 4371a...1c8 Jeg har vært flere ganger i utlandet og i egen by og i Oslo og andre steder i Norge, og dametoalettene er rene svinestier til tider, med papir og alt mulig dritt oppi toalettskålen. I noen få tilfeller har jeg selv trukket ned, fordi jeg har kommet rett etter og da også hørt at det ikke har blitt trukket ned. Men altså neste gang så kommer jeg til å si fra! Det er som regel de fra rundt 13/14 - 40 år), ikke yngre barn. Enten er det kleint å trekke ned, eller så tror de at toalettet trekker ned selv? Uansett så synes jeg det er en uting. Du skjønte godt nok av spørsmålet til å svare! Anonymkode: 23861...e50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #10 Del Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har vært flere ganger i utlandet og i egen by og i Oslo og andre steder i Norge, og dametoalettene er rene svinestier til tider, med papir og alt mulig dritt oppi toalettskålen. I noen få tilfeller har jeg selv trukket ned, fordi jeg har kommet rett etter og da også hørt at det ikke har blitt trukket ned. Men altså neste gang så kommer jeg til å si fra! Det er som regel de fra rundt 13/14 - 40 år), ikke yngre barn. Enten er det kleint å trekke ned, eller så tror de at toalettet trekker ned selv? Uansett så synes jeg det er en uting. Du skjønte godt nok av spørsmålet til å svare! Anonymkode: 23861...e50 Kleint å trekke ned? Hva i alle dager? Det må da være en million ganger mer kleint å ikke trekke ned... Anonymkode: b7e49...2c9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #11 Del Skrevet 11. august 4 minutter siden, AnonymBruker said: Kleint å trekke ned? Hva i alle dager? Det må da være en million ganger mer kleint å ikke trekke ned... Anonymkode: b7e49...2c9 Det var en periode oppslag i media her til lands hvor typisk unge jenter ikke trakk ned, fordi det var kleint at de brukte toalettet i det hele tatt. Først stappet de masse papir nedi og så etterpå forlot de bare. Anonymkode: 23861...e50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #12 Del Skrevet 11. august Opplever det daglig på ferga der jeg jobber. Skjønner ikke problemet, på de nye fergene er det nok å holde hånda 1-2 cm fra spyleknappen, du trenger ikke berøre den, så ingen grunn til å ha panikk for bakterier (dessuten skal du jo vaske hendene etterpå). Har merket meg at det ofte er mannfolk som ikke spyler ned, og det er mange av de samme som heller ikke vasker hender. Anonymkode: 0bbb8...9f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #13 Del Skrevet 11. august Når jeg vet at det er en mann som har vært på do før meg, så tenker jeg at de innbiller seg at det er pissoar? Anonymkode: dd02d...42a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #14 Del Skrevet 12. august Fordi min bæsj lukter himmelsk og jeg vil at alle skal kjenne den fine aromaen. Anonymkode: e98ed...82d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #15 Del Skrevet 12. august Ønsker intenst å tro at dette virkelig ikke er noe folk gjør med vilje! Tenker de bare glemmer 🤷♀️ Er ikke noe digg å oppleve å gå inn på en do så er det ikke trukket ned, men tenker bare det er glemt! Men kan jo være noen som lar vær med vilje😬🙄Noe som virker litt underlig.. Hvor er gleden i det liksom? Anonymkode: 63c34...fd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 16. august #16 Del Skrevet 16. august Når dette skjer (og det er ikke ofte) er det ett av tre ting: Folk med psykisk sykdom, typisk rus eller demens Barn som glemmer seg. Folk som bæsjer, tørker seg og trekker ned, men glemmer å sjekke at alt faktisk er kommet ned. Da er det en klump avføring i toalettet, og ikke papir. Kan skje den beste. Alternativ 4: Defekt do. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #17 Del Skrevet 16. august Kanskje noen vil være miljøvennlig og lar være å trekke ned når det "bare" er urin. Problemet er at gammel urin stinker. Anonymkode: ac1c7...895 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #18 Del Skrevet 16. august Jeg var på treningssenteret i dag og der skjer det minst én eller to ganger i uken at noen ikke har trukket ned når jeg kommer inn på toalettet i damegarderoben. Ofte er det barn som er på "Åpen hall" og som foreldrene ikke har lært opp til å trekke ned, men idag var det ingen barn der men voksne damer. Det første jeg så når jeg åpnet dolokket var gul/oransje urin og dopapir🤮 Æsj for noen griser Anonymkode: dd02d...42a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå