AnonymBruker Skrevet 10. august #1 Del Skrevet 10. august Vi er et guttepar på han 22, jeg på 27. Vi har vært kjærester i ett år. Men typen min er litt annerledes enn det jeg er vant med, han går regelrett berserk hver gang under orgasme. Selv sier han at det er så intenst at han ikke er klar over at han blir så voldsom. Er dette så vanlig? Både for menn og kvinner? Anonymkode: 94d5e...d05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #2 Del Skrevet 10. august Har vært borti en sånn mann en gang, det var veldig voldsomt. For all del, supert at han viste at han nøt, men skrikingen ble for mye. Anonymkode: 6e76a...972 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #3 Del Skrevet 10. august Jeg har vært borti en sånn mann, og det ble for merkelig for meg. Han likte det sikkert, men det ble for overdrevent etter min "smak". Mye roping. Håper han til slutt fant noen som setter pris på ropinga😄 Anonymkode: a7ca1...cd6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #4 Del Skrevet 10. august Litt rart at en tråd nr.2 dukker opp om det samme…. Anonymkode: d803c...6ab 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #5 Del Skrevet 10. august Berserk...hvordan da? Anonymkode: d8c6d...bd6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 10. august #6 Del Skrevet 10. august Altså, berserk? Blir han voldelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #7 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Berserk...hvordan da? Anonymkode: d8c6d...bd6 Mye fysisk, risting og skjelving og beina sparker på en måte, ikke på meg. Og samtidig mye og høy stønning som går over i skrik Anonymkode: 94d5e...d05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #8 Del Skrevet 10. august BobbySocks skrev (53 minutter siden): Altså, berserk? Blir han voldelig? Nei ikke voldelig, men kroppen går på en måte amok og mye stønning og høye skrik. Det er vedvarende høy stønning en god stund før orgasmen, som går over i sterk skjelving og skrik. Anonymkode: 94d5e...d05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #9 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Har vært borti en sånn mann en gang, det var veldig voldsomt. For all del, supert at han viste at han nøt, men skrikingen ble for mye. Anonymkode: 6e76a...972 Skjønner, ganske likt vil jeg tro og min har i tillegg veldig fysisk aktiv spesielt under orgasmen Anonymkode: 94d5e...d05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #10 Del Skrevet 10. august Tråd 2, er nok noen fetisj å diskutere dette. Anonymkode: e0519...56b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #11 Del Skrevet 10. august Trodde han gråt og hulket? Anonymkode: a3330...836 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #12 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tråd 2, er nok noen fetisj å diskutere dette. Anonymkode: e0519...56b Tråd nr 100 om dette. Samme ord, kort beskrivelse osv. Det er samme person som skriver hver gang. Anonymkode: 2c9f1...2bd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #13 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tråd nr 100 om dette. Samme ord, kort beskrivelse osv. Det er samme person som skriver hver gang. Anonymkode: 2c9f1...2bd Har bare denne, ingen andre tråder. Er det flere? Anonymkode: 94d5e...d05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #14 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Trodde han gråt og hulket? Anonymkode: a3330...836 Nei, han gråter ikke. Anonymkode: 94d5e...d05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #15 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tråd 2, er nok noen fetisj å diskutere dette. Anonymkode: e0519...56b Tråd 2 og fetish? Dette er en tråd og ingen fetish, men hva jeg opplever. Anonymkode: 94d5e...d05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #16 Del Skrevet 10. august Altså, jeg har det sånn.. Orgasmen er så intens og sterk at jeg ikke klarer holde meg. Eller, jeg klarer, men det går sånn ut over orgasmen. Beklageligvis kommer det både brøl, og slag og spark (i madrassen og senga så klart, ikke dama 😅) når jeg kommer. Og det tar gjerne et halvt - ett minutt før det gir seg. Anonymkode: bc01d...fef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 10. august #17 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tråd nr 100 om dette. Samme ord, kort beskrivelse osv. Det er samme person som skriver hver gang. Anonymkode: 2c9f1...2bd Helt enig Semantikken, den oppkonstruerte problematikken, de klassiske problemstillingene og de kontroversielle standpunktene avslører at noen få fantaserende sjeler får betalt for å starte opp og holde liv i svært mange tråder. En kreativ måte å skaffe reklameinntekter på…. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #18 Del Skrevet 11. august Surpomp skrev (12 timer siden): Helt enig Semantikken, den oppkonstruerte problematikken, de klassiske problemstillingene og de kontroversielle standpunktene avslører at noen få fantaserende sjeler får betalt for å starte opp og holde liv i svært mange tråder. En kreativ måte å skaffe reklameinntekter på…. Høres ut til du virkelig har satt deg inn i å analysere andres opplevelser og tematikk. Ikke rart du har surpomp til Nick😂😂 Anonymkode: 94d5e...d05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #19 Del Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (12 timer siden): Altså, jeg har det sånn.. Orgasmen er så intens og sterk at jeg ikke klarer holde meg. Eller, jeg klarer, men det går sånn ut over orgasmen. Beklageligvis kommer det både brøl, og slag og spark (i madrassen og senga så klart, ikke dama 😅) når jeg kommer. Og det tar gjerne et halvt - ett minutt før det gir seg. Anonymkode: bc01d...fef Hei🤗 Det er nettopp sånn typen oppfører seg😅 Høres ut til at dere har mye av den samme opplevelsen av orgasmen. Spørsmålet kommer opp, vi som ikke har det sånn, opplever vi orgasmen ikke like intenst? Anonymkode: 94d5e...d05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #20 Del Skrevet 11. august Hvordan får han disse orgasmene? Hva gjør du? Er de like sterke uansett hva du gjør? Anonymkode: 08947...d7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå