Macaron Skrevet 11. august 2024 #21 Del Skrevet 11. august 2024 Jeg er i 50åra og synes det er supert at unge jenter jobber sånne steder for jeg spør om råd og får mange fine tips om sminke, hårspray som holder og andre supre tips. De unge følger med. 🤗🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #22 Del Skrevet 15. august 2024 Mezzosoprena skrev (På 10.8.2024 den 17.02): Blir du virkelig sur over at noen kaller deg fjortiss, når du akkurat har kalt en hel haug med tenåringsjenter for ekle og "blikkete"?? Og du høres ut som en av disse ekle og blikkete tenåringsjentene selv….. Anonymkode: 16b27...9b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #23 Del Skrevet 15. august 2024 Tror at dagens unge har andre bekymringer enn alderen på de som handler, spesielt når de kun har butikklønn i dagens økonomi... de er nok bare glade for alle salg de får, spesielt om de får provisjon for gode salgstall Anonymkode: 6acee...c8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 15. august 2024 #24 Del Skrevet 15. august 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Og du høres ut som en av disse ekle og blikkete tenåringsjentene selv….. Anonymkode: 16b27...9b8 Det er ikke mer som skal til, nei? 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #25 Del Skrevet 15. august 2024 Mezzosoprena skrev (7 minutter siden): Det er ikke mer som skal til, nei? 🤣 Ble du virkelig sur for at du ble kalt en ekkel og blikkete tenåringsjente når du akkurat har kalt noen en fjortiss?😂 Anonymkode: 16b27...9b8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #26 Del Skrevet 15. august 2024 AnonymBruker skrev (På 10.8.2024 den 5.51): Er dame, 37 år. Sikkert et idiotisk problem, men jeg føler meg så utrolig dum når jeg handler på f eks Glitter, hm, butikker hvor det ofte er yngre som både handler å jobber. Føler meg så teit, at jeg er dum som ikke skjønner jeg er for gammel til å handle der liksom.. Andre som har det sånn? Eller er det bare meg? Et idiotisk problem, jeg vet.. Anonymkode: 188d9...a4f Kanskje jentene bak kassen også føler seg utrolig dumme når de må ekspedere gamle kjærringer? Anonymkode: d15b3...40b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 15. august 2024 #27 Del Skrevet 15. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ble du virkelig sur for at du ble kalt en ekkel og blikkete tenåringsjente når du akkurat har kalt noen en fjortiss?😂 Anonymkode: 16b27...9b8 Nei? Man skulle tro at latterkrampesmilefjeset etter setningen min skulle belyse det 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #28 Del Skrevet 15. august 2024 For gammel? Du er kunde. Uansett alder. Smil og be de si hva de synes passer på deg, kanskje noen har gode forslag du ikke hadde tenkt på? Anonymkode: 739b4...486 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #29 Del Skrevet 15. august 2024 AnonymBruker skrev (På 10.8.2024 den 6.06): Det plager meg mer at de virker så sykt sure. Handler sjeldnere og sjeldnere på Normal fordi jentene som står i kassa er så ekle. Skikkelig blikkete 😂 Glitter syns jeg er uproblematisk. Anonymkode: eb882...86b Ja!!! Dette har jeg også reagert på, at det er så mange unge jenter der som virker så sure, som om det er den siste plassen de ønsker å være🙈😅😅 Noen ganger lar jeg meg nesten påvirke av det, men ellers tenker jeg bare at de er unge og usikre, for min jente på 19 år kan også fremstå sur, men så er hun bare sjenert🤷♀️ Anonymkode: 1a929...18f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #30 Del Skrevet 15. august 2024 AnonymBruker skrev (På 10.8.2024 den 5.51): Er dame, 37 år. Sikkert et idiotisk problem, men jeg føler meg så utrolig dum når jeg handler på f eks Glitter, hm, butikker hvor det ofte er yngre som både handler å jobber. Føler meg så teit, at jeg er dum som ikke skjønner jeg er for gammel til å handle der liksom.. Andre som har det sånn? Eller er det bare meg? Et idiotisk problem, jeg vet.. Anonymkode: 188d9...a4f Du er ikke teit. Du er ikke for gammel til å handle et sted heller bare fordi det er unge folk som jobber der. De er mest sannsynlig jenter som går på vgs eller studerer og trenger en deltidsjobb Da er det fint med jobb i sånne plasser med som regel korte vakter på 4-6 timer. Kanskje er de usikre og ikke har mye erfaring i arbeidslivet heller. Så ikke tenk på sånt. Handle der du vil og bare vær hyggelig som kunde så har du ikke gjort noe galt. Anonymkode: 1e848...4ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #31 Del Skrevet 15. august 2024 Nei, jeg føler meg ikke dum når jeg handler slike steder. Faktisk liker jeg å være ekstra blid og vennlig med de unge. Funker bra. Hva de måtte tro eller tenke om meg er ikke nøye. Mitt inntrykk er at de fleste speiler tilbake oppførsel, så smil og få smil tilbake osv. Vær blid og takk for hjelp. K46 Anonymkode: 6aca4...e91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #32 Del Skrevet 15. august 2024 Kan ikke vi alle bare være venner? Anonymkode: c731b...c29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #33 Del Skrevet 15. august 2024 Kan det være en projeksjon, at du selv har noen idéer om at en som 37-åring burde ha mer penger og bare kjøpe smykker hos gullsmed f.eks? Du er ikke for gammel til å handle der, og hvis noen skulle påpeke noe så er det faktisk de som gjør en dårlig jobb for kjeden sin, med tanke på at de blokkerer et salg. De vet heller ikke hvorvidt en kjøper noe til seg selv eller i gave. Anonymkode: 1133a...f73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #34 Del Skrevet 15. august 2024 Mezzosoprena skrev (1 time siden): Nei? Man skulle tro at latterkrampesmilefjeset etter setningen min skulle belyse det 😉 Er vell ofte både 😂 og 😉 tenåringsjenter bruker når de later som de ikke er fornærmet 😬 Kunne ikke du bare ledd det av deg istedenfor å ta deg bryet med å svare tilbake da? Anonymkode: b3a41...663 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #35 Del Skrevet 15. august 2024 AnonymBruker skrev (På 10.8.2024 den 5.51): Er dame, 37 år. Sikkert et idiotisk problem, men jeg føler meg så utrolig dum når jeg handler på f eks Glitter, hm, butikker hvor det ofte er yngre som både handler å jobber. Føler meg så teit, at jeg er dum som ikke skjønner jeg er for gammel til å handle der liksom.. Andre som har det sånn? Eller er det bare meg? Et idiotisk problem, jeg vet.. Anonymkode: 188d9...a4f Da får du slutte å gjøre en av tingene, enten slutte å handle der eller slutte å tenke som du gjør. Når tid blir en butikk utilgjengelig for noen på grunn av kundens alder? Se deg rundt i verden og på butikken, står du og ser lenge nok så vil der nok komme noen som er dobbelt så gammel som deg for å handle. Anonymkode: 8aad2...76c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå