Gå til innhold

Sex etter 40

Atlas84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Atlas84 skrev (7 timer siden):

??

Sex fungerer i alle aldre og ofte blir den bedre som eldre

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex etter 40 er bedre sex en all sexen jeg har hatt tidligere i livet.

Det er bare veldig, veldig sjelden jeg har lyst😅

Er et paradoks. Som ung var jeg kåt og ville ha sex hele tiden. Nå som sexen er mye bedre, har jeg «aldri» lyst.

Anonymkode: de61e...e83

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bedre enn noensinne! Barna er blitt større, så man har mer overskudd. Han har sterilisert seg og vi kan ha oss så mye vi vil uten å stresse. Jeg blir veldig påvirket av hormonprevensjon… så å droppe det var alt som skulle til for vår del.

K44

Anonymkode: c45a5...ab2

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte mannen i mitt liv da jeg var 38. Nå er jeg 43. I disse årene har jeg hatt sex som er så fantastisk at jeg ikke ante det gikk an. Var tilnærmet aseksuell før, og så på sex som noe litt ekkelt og et nødvendig "onde" å komme seg gjennom (så sjelden som mulig) for å beholde et forhold. Nå er sex noe jeg gleder meg veldig til! Det er magisk med kjæresten. Tror det er veldig personavhengig for meg, så om jeg hadde møtt han da jeg var 20, eller 30, hadde det nok være like deilig da. :)

Anonymkode: 5b997...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den blir bare bedre og bedre. Etter 40 er bare stor +. Ungene ut av redet. Kam ha sex når vi vil. Må ikke vente til barna har lagt seg. Og hvor som helst i huset. 

Anonymkode: fe437...2cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter et langt, sexløst ekteskap har jeg hatt en seksuell oppvåkning med min nye kjæreste. Jeg vil ha ham hele tiden, får aldri nok. Sex etter 40 er fantastisk med riktig partner ❤️ 

Anonymkode: 697b2...7ff

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama og jeg er i femtiårene og har sex daglig. Det er da helt naturlig så lenge man er frisk. Selvsagt merker en at hormonene daler litt, men det oppveies av at vi er erfarne og kanskje "flinkere" til å gjøre hverandre godt, enn da vi var 25.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/10/2024 at 12:29 PM, AnonymBruker said:

Etter et langt, sexløst ekteskap har jeg hatt en seksuell oppvåkning med min nye kjæreste. Jeg vil ha ham hele tiden, får aldri nok. Sex etter 40 er fantastisk med riktig partner ❤️ 

Anonymkode: 697b2...7ff

☝️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt blir bedre med alderen, ingenting blir verre . Himmel og hav for noe sprøyt

Anonymkode: c5cc3...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Alt blir bedre med alderen, ingenting blir verre . Himmel og hav for noe sprøyt

Mente det ironisk, at folk som skriver at ting blir bedre etter førr" gørr " er bare idiotisk,  og ikke sant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...