AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #1 Del Skrevet 9. august 2024 Går det an å skrive testamente til sheltier til hunder i utlandet ? Til hunder i krig ? Hva skriver man da i testamente ? Skriver man bare: «Jeg testamenter alle mine penger til hunder i utlandet som er i krig som har mest utbytte av det?» Det er vell forskjell fra hvilket land som er i krig nå enn feks. land som er i krig om 5 år eller 10 år. Så hva skriver man da? Må man til advokat da ? Flere her som har testamentert til hunder ? Anonymkode: 59511...14f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #2 Del Skrevet 9. august 2024 Skriver denne under kjæledyr siden dette også er spørsmål til hundeeiere om dere har gjort det. Anonymkode: 59511...14f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #3 Del Skrevet 10. august 2024 Ingen som vet noe om dette her ? Anonymkode: 59511...14f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #4 Del Skrevet 10. august 2024 Så da har ingen gjort det her da ? Anonymkode: 59511...14f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #5 Del Skrevet 11. august 2024 Jeg trodde det bare var vanlig. Anonymkode: 59511...14f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #6 Del Skrevet 11. august 2024 Jeg tror ikke helt jeg skjønner hva du spør om. Jeg tror ikke det er vanlig å testamenter til "de hundene som har det verst når jeg dør", for hvem skal kunne ta den avgjørelsen. Det beste er nok å finne en organisasjon du stoler på. De fleste som testamenterer til veldedighet, har nok bestemte organisasjoner de gir til. Anonymkode: fff94...5cb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #7 Del Skrevet 11. august 2024 To ting, sheltie er en hunderase og du må testamentere til organisasjon eller person. Du bør ha hjelp av en advokat for å få alt riktig juridisk Anonymkode: 2b1b9...74d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #8 Del Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tror ikke helt jeg skjønner hva du spør om. Jeg tror ikke det er vanlig å testamenter til "de hundene som har det verst når jeg dør", for hvem skal kunne ta den avgjørelsen. Det beste er nok å finne en organisasjon du stoler på. De fleste som testamenterer til veldedighet, har nok bestemte organisasjoner de gir til. Anonymkode: fff94...5cb Hvilke organisjoner hjelper hunder i nød i utlandet da ? Det er det jeg prøver å spørre om. Anonymkode: 59511...14f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #9 Del Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): To ting, sheltie er en hunderase og du må testamentere til organisasjon eller person. Du bør ha hjelp av en advokat for å få alt riktig juridisk Anonymkode: 2b1b9...74d Shelter. Stavekontrollen som tok det som sheltier. Anonymkode: 59511...14f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #10 Del Skrevet 11. august 2024 Er det noen som har donert penger til hunder i nød i utlandet her ? Hvilke organsjoner er da seriøse ? Anonymkode: 59511...14f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #11 Del Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg tror ikke helt jeg skjønner hva du spør om. Jeg tror ikke det er vanlig å testamenter til "de hundene som har det verst når jeg dør", for hvem skal kunne ta den avgjørelsen. Det beste er nok å finne en organisasjon du stoler på. De fleste som testamenterer til veldedighet, har nok bestemte organisasjoner de gir til. Anonymkode: fff94...5cb Hvilken organisasjon da ? Anonymkode: 59511...14f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå