Gå til innhold

Sheltier hund utlandet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Går det an å skrive testamente til sheltier til hunder i utlandet ? Til hunder i krig ?

Hva skriver man da i testamente ?

Skriver man bare: «Jeg testamenter alle mine penger til hunder i utlandet som er i krig som har mest utbytte av det?» Det er vell forskjell fra hvilket land som er i krig nå enn feks. land som er i krig om 5 år eller 10 år. Så hva skriver man da? 

Må man til advokat da ?

Flere her som har testamentert til hunder ?

Anonymkode: 59511...14f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Skriver denne under kjæledyr siden dette også er spørsmål til hundeeiere om dere har gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke helt jeg skjønner hva du spør om. Jeg tror ikke det er vanlig å testamenter til "de hundene som har det verst når jeg dør", for hvem skal kunne ta den avgjørelsen. 

Det beste er nok å finne en organisasjon du stoler på. De fleste som testamenterer til veldedighet, har nok bestemte organisasjoner de gir til. 

Anonymkode: fff94...5cb

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To ting, sheltie er en hunderase og du må testamentere til organisasjon eller person.  Du bør ha hjelp av en advokat for å få alt riktig juridisk

Anonymkode: 2b1b9...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg tror ikke helt jeg skjønner hva du spør om. Jeg tror ikke det er vanlig å testamenter til "de hundene som har det verst når jeg dør", for hvem skal kunne ta den avgjørelsen. 

Det beste er nok å finne en organisasjon du stoler på. De fleste som testamenterer til veldedighet, har nok bestemte organisasjoner de gir til. 

Hvilke organisjoner hjelper hunder i nød i utlandet da ? Det er det jeg prøver å spørre om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

To ting, sheltie er en hunderase og du må testamentere til organisasjon eller person.  Du bør ha hjelp av en advokat for å få alt riktig juridisk

Anonymkode: 2b1b9...74d

Shelter. Stavekontrollen som tok det som sheltier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har donert penger til hunder i nød i utlandet her ? Hvilke organsjoner er da seriøse ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvilken organisasjon da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...