Gå til innhold

Stå opp for å tisse etter sex

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Dette er helt individuelt.

Jeg har vært seksuelt aktiv i over 37 år nå og har aldri tisset eller gjort noe annet spesielt etter sex, men har aldri hatt UVI.

Anonymkode: fb67a...5d8

Samme her og jeg har også vært seksuelt aktivt i mange, mange år, er godt over femti nå. 

Anonymkode: ed660...21d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg går alltid på do etter sex, både for å tisse og for å tørke meg skikkelig siden jeg har vært våt. Mannen dusjer/vasker seg nedentil mens jeg er på do, så det funker fint for oss 😂

Anonymkode: c80e1...aff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får lett UVI, så jeg prøver alltid å gjøre det. Skikkelig kjipt for jeg vil helst ligge og kose. Er likevel kjipere med UVI 🥴 gudene vet hvorfor jeg lett får det. Er nøye med hygiene, han også , men urinrørsåpningen min er veldig åpen og synlig, kanskje derfor basseluskene lett finner veien inn 🙈😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke til å tisse etterpå. Blæra er jo tom. Jeg pleier ikke få UVI, men jeg fikk det i starten av forholdet, tydeligvis tåler jeg ikke å ha sex mer enn 1-2 ganger daglig. De kaller det ikke honeymoon cystisks for ingen ting. 

Anonymkode: 57117...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg får ikke til å tisse etterpå. Blæra er jo tom. Jeg pleier ikke få UVI, men jeg fikk det i starten av forholdet, tydeligvis tåler jeg ikke å ha sex mer enn 1-2 ganger daglig. De kaller det ikke honeymoon cystisks for ingen ting. 

*cystitis - merkelig autocorrect

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må jo være mye bedre å gå å tisse og så krype under dyna hans igjen etterpå enn å ha vondt for å tisse ei uke lissom

Anonymkode: 26056...547

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

må jo gå ifra han da

Gud så kleint…

Du vet at mannen bør tisse også?

Anonymkode: c1909...ace

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør ofte IKKE det. Kveldssex betyr sove etterpå. Gir aldri problemer.

Anonymkode: dfc7a...99b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi går på badet sammen etterpå. Jeg må tisse for å unngå UVI, og presse ut sæd. Hater at det renner, da får jeg ikke sove. Han liker å vaske seg. Det skjønner jeg godt, han er jo full av kliss. 

Anonymkode: 1908c...695

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som aldri går på do og tisser etter sex: bruker dere alltid kondom, siden dere ikke har behov for å spyle underlivet for å få ut sædrester etterpå og tisse?

Anonymkode: 3b4b0...1d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.8.2024 den 21.21):

Jeg har lest at det er SÅÅ viktig for oss kvinner å stå opp og gå på do etter sex, hvis ikke kan man få blærekatarr? Er dette sant eller er det oppspinn? 

Det er ikke oppspinn. Men noen har lettere for å få urinveisinfeksjon enn andre. 

Misjonærstilling, uten leketøy eller glidekrem går som regel bra (hvis begge har normalt god hygiene). Da kan du bare legge deg å sove. Ta han deg bakfra er sjansen større for at "noe" renner ned til urinveis-åpningen og lager trøbbel. Tar han deg bakfra i rumpa øker sjansen enda mer. 

Går du på do og tisser etterpå så spyler du bort bakterier som kunne vært en begynnelse på en infeksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Vi går på badet sammen etterpå. Jeg må tisse for å unngå UVI, og presse ut sæd. Hater at det renner, da får jeg ikke sove. Han liker å vaske seg. Det skjønner jeg godt, han er jo full av kliss. 

Anonymkode: 1908c...695

Samme her, bare på hvert vårt bad. 

Dersom jeg ikke tisser eller spyler, vil jeg våkne i løpet av natten med kliss over alt og ikke få sove etterpå. Uansett hvor mye jeg presser så tømmes det ikke hvis jeg bare ligger og tørker.

Det hender en sjelden gang at jeg ikke orker å stå opp og gå på do. Da våkner jeg jo og må tørke mer om natten, men har aldri hatt uvi.

Anonymkode: 04d9c...68a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 hours ago, AnonymBruker said:

Til dere som aldri går på do og tisser etter sex: bruker dere alltid kondom, siden dere ikke har behov for å spyle underlivet for å få ut sædrester etterpå og tisse?

Anonymkode: 3b4b0...1d7

Damer er forskjellige. Noen får lettere UVI enn andre og bør derfor tisse etter sex. For noen så lekker ikke sæden ut etterpå og de kan vente med å tømme seg til dagen etter. Mens andre tar det ikke så tungt om det blir litt søl. ;)

Dessuten er det jo fullt mulig å hoppe av i svingen og sprute et annet sted og heller tørke opp sølet med litt papir. Eller sprute i den bokseren du uansett kommer til å slenge i skittentøyet på morran. (er ikke sikker på om det hjelper mot UVI å hoppe av i svingen da.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sløv til det i tenåra, og da fikk jeg det innimellom. Nå orker jeg ikke ta sjansen, så nå tisser jeg rett etterpå hver gang.

Anonymkode: b9558...7f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.8.2024 den 21.58):

Jeg får urinveisinfeksjon om jeg ikke tisser før det har gått typ ti minutter. Helt idiotisk, men bedre å stå opp og tisse i tre minutter enn å ha det dritt i ei uke..

Anonymkode: e5690...a46

Samme her😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...