AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #61 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (På 15.8.2024 den 11.22): De får jo betalt for å se slik ut, det er jo en enorm motivasjon på toppen av det hele. Klart det hjelper. I tillegg er de omringet av andre med samme motivasjon og drivkraft, og det er en normalisert livsstil for dem. Du vil måtte kjempe imot samfunnets normer, etteraom de fleste livsstilene til folk rundt deg, mest sannsynlig ikke matcher disse supermodellene. Og, igjen, de fleste i bransjen er jo også kjent for et høyt kokainbruk. Det gjør det automatisk enklere å spise mindre mat generelt, men spesielt også søtsaker. Anonymkode: 64837...999 Ser nå forsåvidt ut som de lever et fantastisk liv - med restaurantbesøk og desserter de også! Ser bare på insta.. Er sååå misunnelig. Skulle jeg ha kropp som dem hadde jeg faktisk ikke kunne spist noe som helst søtt.. ts Anonymkode: f684c...bfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 18. august 2024 #62 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ser nå forsåvidt ut som de lever et fantastisk liv - med restaurantbesøk og desserter de også! Ser bare på insta.. Er sååå misunnelig. Skulle jeg ha kropp som dem hadde jeg faktisk ikke kunne spist noe som helst søtt.. ts Anonymkode: f684c...bfc Men du skjønner at livet ditt kommer til å være akkurat det samme som nå selv om du ser ut som dem? Du blir ikke magisk modell og får en jersey-tilverelse bare fordi du er tynn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #63 Del Skrevet 18. august 2024 BobbySocks skrev (1 minutt siden): Men du skjønner at livet ditt kommer til å være akkurat det samme som nå selv om du ser ut som dem? Du blir ikke magisk modell og får en jersey-tilverelse bare fordi du er tynn. Nei men mente å ha den kroppen, samtidig som man kan unne seg søtt må være en drøm Anonymkode: f684c...bfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 18. august 2024 #64 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei men mente å ha den kroppen, samtidig som man kan unne seg søtt må være en drøm Anonymkode: f684c...bfc Men det kan man ikke. Man må holde seg til et ekstremt regime. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #65 Del Skrevet 18. august 2024 Kroppene sier nødvendigvis ikke så mye om helsen. Jeg vil tro det kreves mye selvdisiplin, og har du det er det jo bare å starte med målrettet trening og sette deg inn i kosthold. Om du er genetisk anlagt til å få akkurat de brystene, hoftene, lårene, rumpa osv er det jo likevel ingen garanti for. Anonymkode: c4880...20f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #66 Del Skrevet 18. august 2024 Har hørt de lever på røyk og tyggis og agurkvann. Så lykke til med å utvikle spiseforstyrrelser. Anonymkode: 76ff9...e6c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #67 Del Skrevet 18. august 2024 Memorangen skrev (På 10.8.2024 den 5.09): Jeg måtte google Frida Aasen nå og hun så jo sykelig og anorektisk ut. Ingen normale mennesker kan se sånn ut uten å være syk. Sykt at en så tynn person blir modell og et forbilde for mange unge jenter. Faktisk skremmende. Syntes det er så morsomt hvor ok det er å si at noen ser «sykelig tynn» ut. Men så ser man noen veie 130kg og være 160cm og plutselig «kan man ikke se på kroppen til noen at de er usunne», ikke er det ok å påpeke heller at man åpenbart ikke er sunn når magen henger foran lårene. Anonymkode: 81c93...2ab 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #68 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Syntes det er så morsomt hvor ok det er å si at noen ser «sykelig tynn» ut. Men så ser man noen veie 130kg og være 160cm og plutselig «kan man ikke se på kroppen til noen at de er usunne», ikke er det ok å påpeke heller at man åpenbart ikke er sunn når magen henger foran lårene. Anonymkode: 81c93...2ab Ok, da sier jeg det nå: mange av disse modellene ser sykt tynne ut. Det ser sykelig ut, og jeg håper aldri min datter blir slik. Samtidig vil de fleste damer over 100 kg være sykelige. Se syke og feite ut. De burde slanke seg hvis de er i stand til det for det kan ikke være sunt for dem. Jeg håper aldri datteren min (eller jeg selv) blir så feit. Både for tynn og for tykk er ikke bra for helsa. Personlig synes jeg begge deler ser stygt ut også. Fornøyd nå? Godt å høre? Anonymkode: ae160...4d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #69 Del Skrevet 18. august 2024 De ser jo alt annet en trente ut.Tynne,ja. Anonymkode: 14516...4a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #70 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Ser nå forsåvidt ut som de lever et fantastisk liv - med restaurantbesøk og desserter de også! Ser bare på insta.. Er sååå misunnelig. Skulle jeg ha kropp som dem hadde jeg faktisk ikke kunne spist noe som helst søtt.. ts Anonymkode: f684c...bfc Selvfølgelig kan du det! Det er kalorier pr dag som utgjør. Om de spiser 1400 kacl og vil spise kake må de spise mindre lunsj og middag. Anonymkode: 69ed0...9f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #71 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Ser nå forsåvidt ut som de lever et fantastisk liv - med restaurantbesøk og desserter de også! Ser bare på insta.. Er sååå misunnelig. Skulle jeg ha kropp som dem hadde jeg faktisk ikke kunne spist noe som helst søtt.. ts Anonymkode: f684c...bfc Joda, det heter kaloritelling. Anonymkode: b1679...3d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Memorangen Skrevet 18. august 2024 #72 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Syntes det er så morsomt hvor ok det er å si at noen ser «sykelig tynn» ut. Men så ser man noen veie 130kg og være 160cm og plutselig «kan man ikke se på kroppen til noen at de er usunne», ikke er det ok å påpeke heller at man åpenbart ikke er sunn når magen henger foran lårene. Anonymkode: 81c93...2ab Det er vel definitivt ikke sunt det du skriver heller. Men du ser ikke en sånn person på catwalken eller som modell. De er ikke forbilder for mange unge jenter. Det er dessuten ingen som mener at det er sunt. Men man sier aldri det direkte til folk. De vet det veldig godt selv. Samme med en som er veldig tynn. Jeg ville aldri kommentert kroppen til noen direkte. Det gjør man bare ikke. Men det er en viss forskjell på å kommentere en supermodell som tjener millioner på nettopp utseendet sitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #73 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ok, da sier jeg det nå: mange av disse modellene ser sykt tynne ut. Det ser sykelig ut, og jeg håper aldri min datter blir slik. Samtidig vil de fleste damer over 100 kg være sykelige. Se syke og feite ut. De burde slanke seg hvis de er i stand til det for det kan ikke være sunt for dem. Jeg håper aldri datteren min (eller jeg selv) blir så feit. Både for tynn og for tykk er ikke bra for helsa. Personlig synes jeg begge deler ser stygt ut også. Fornøyd nå? Godt å høre? Anonymkode: ae160...4d3 Alle mine barn ser slik ut. De spiser både kake og godteri, pasta og brød. Ene trener og ligger på sikkert 2000 kalorier daglig. Er ikke usunt overhodet. Anonymkode: 69ed0...9f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #74 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Alle mine barn ser slik ut. De spiser både kake og godteri, pasta og brød. Ene trener og ligger på sikkert 2000 kalorier daglig. Er ikke usunt overhodet. Anonymkode: 69ed0...9f7 Jeg sa ikke at det gjaldt alle, men det gjelder ganske mange… Selv har jeg vært så tynn at jeg hadde veldig synlige magemuskler og nesten besvimte. Folk sa jeg så anorektisk ut, og jeg innser selv i ettertid at det ikke var helt sunt. Senere la jeg på meg tre kilo. Da sa (nå eks) kjæresten min til meg at jeg burde slanke magen min… Heldigvis innså jeg at det var visse begrensninger for hvordan MIN kropp kunne se ut hvis jeg ønsket å være frisk og SUNN. Jeg kvittet meg med kjæresten, la på meg noen kilo, ga blaffen i å prøve å se ut som en undertøysmodell, og fikk en mye sunnere og sterkere kropp. Ble ikke like plaget med sykdom heller etter at jeg la på meg litt… Folk har genetisk forskjellige utgangspunkt. Hvis man bare går etter en standard mal for hvordan kroppen skal se ut og ikke tar hensyn til hvordan sin egen kropp har det best vil man ikke ende opp med den beste og sunneste versjonen av sin egen kropp. Anonymkode: ae160...4d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #75 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ser nå forsåvidt ut som de lever et fantastisk liv - med restaurantbesøk og desserter de også! Ser bare på insta.. Er sååå misunnelig. Skulle jeg ha kropp som dem hadde jeg faktisk ikke kunne spist noe som helst søtt.. ts Anonymkode: f684c...bfc Men de spiser jo ikke maten de poster haha. Jeg har vært på hundrevis av middager og lunsjer med influencere og modeller (jeg jobber med reklame) og det er nærmest en uskreven regel at man bestiller masse ekstravagant mat kun for bildene (eller man tar en skje og smiler til kamera). Resten kastes. Ingen vil risikere å få foodbaby i trang kjole osv. Anonymkode: ca2b6...de2 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #76 Del Skrevet 18. august 2024 Memorangen skrev (27 minutter siden): Det er vel definitivt ikke sunt det du skriver heller. Men du ser ikke en sånn person på catwalken eller som modell. De er ikke forbilder for mange unge jenter. Det er dessuten ingen som mener at det er sunt. Men man sier aldri det direkte til folk. De vet det veldig godt selv. Samme med en som er veldig tynn. Jeg ville aldri kommentert kroppen til noen direkte. Det gjør man bare ikke. Men det er en viss forskjell på å kommentere en supermodell som tjener millioner på nettopp utseendet sitt. Tess Holiday er jo modell og var på flere magasin cover og er nå en av de som leder fettaktivisme og lurer masse overvektige jenter inn i fettaktivisme, der ende resultatet er døden. Siste Victorias Secret show var jo med «ekte» damer som bare var masse sykelig overvektige damer. Så jo de tjener millioner og de er forbilder. Nå er jeg selv 174cm og har veid alt fra 61kg til 100kg. Jeg kan si at jeg var MYE sunnere på 61kg enn jeg var på 100kg. Jeg spiste bra og kunne spise mye på 61kg fordi jeg trente masse, og min gode appetitt er nok grunnen til at jeg gikk opp til 100kg fordi jeg sluttet å trene men spiste like mye. Spiste masse godis også. Og var veldig tynn, like tynn som disse modellene og hadde fine slanke muskler. 100kg følte jeg meg dritt hver dag, pre-diabetes, utmattelse og ryggproblemer. Ingen av disse problemene hadde jeg på mitt laveste. For å svare ts, disse modellene kan helt fint være sunne, men de bruker mesteparten av dagen sin på å holde seg i form. Resten av oss må jobbe/passe barn osv. disse trenger ikke dette, trening er jobben deres. De har eksperter som hjelper dem. OG de fleste har også brukt plastikk kirurgi til å fikse detaljer. Adriana Lima foreks. har etchet inn magemuskler (altså fettsuging for å fake/fremheve muskel definisjon). Ikke se på andres kropper som motivasjon, motivasjonen bør være å kunne få den beste versjonen av deg. Anonymkode: 81c93...2ab 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #77 Del Skrevet 18. august 2024 Fatter ikke hvorfor supermodeller på nærmere 180cm skal være norske kvinners forbilder. Kunne i det minste vært kvinner med gjennomsnittshøyde. Anonymkode: 4207e...4a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultima Skrevet 21. august 2024 #78 Del Skrevet 21. august 2024 Først og fremst er utgangspunktet med å sette idealet sitt til hvordan noen andre ser ut veldig destruktivt. Det er på mange måter oppskriften på å være konstant misfornøyd, uansett hvor "flink" du er. Dette er jenter som har trukket det genetiske vinnerloddet, og representerer den øvre promille når det gjelder disse ettertraktede egenskapene. Likevel, er sikkert de også missfornøyde med de samme tingene, fordi deres ideal er annerledes. Det er alltid noen DU syns har finere ditt eller mer av datt. Det er like teit med negative kommentarer om at de er sykelige og lever forferdelige liv for å oppnå det de gjør. Det trenger på ingen måte å være sannheten, av grunn nevnt ovenfor. Livet blir mye enklere om man slitter å agge over alt andre er bedre enn deg på. Uansett, poenget er å se seg selv i speilet. Det er bare det du kan gjøre noe med. Fokuser på å bli den beste utgaven av deg selv. Det kan også være lurt å se om man kan finne idealer som er mer realistiske for deg og din fysikk. Samboeren min f.eks er lav og har fantastiske lår og rumpe. Hadde hun gått all in her på styrketrening hadde hun lett fått en kropp som de flotteste i denne kategorien. Men hun er litt som deg, og idealiserer den typisk slanke modellkroppen og ender typisk på å "slanke" seg, noe som typisk jobber i mot hennes egne kvaliteter. Så ender hun opp i en evig situasjon av å alltid være litt misfornøyd fordi hun ikke når opp hverken til sitt eget ideal, eller til sitt eget potensial. Noe som helt sikkert ville gitt henne masse positiv oppmerksomhet og selvtillit. Men sånn er vi jo typisk alle sammen i større eller mindre grad, aldri fornøyd med det man her. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #79 Del Skrevet 21. august 2024 BobbySocks skrev (På 18.8.2024 den 10.55): Men det kan man ikke. Man må holde seg til et ekstremt regime. Nei det trenger de ikke, for det er ikke sikkert de har anlegg for å legge på seg Anonymkode: 98bae...91e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 21. august 2024 #80 Del Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei det trenger de ikke, for det er ikke sikkert de har anlegg for å legge på seg Anonymkode: 98bae...91e Men TS har anlegg for å legge på seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå