AnonymBruker Skrevet 10. august #21 Del Skrevet 10. august Det er genetisk og spise fortyrrelser samt røyking og narkotika. Anonymkode: 8623e...598 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #22 Del Skrevet 10. august Bare å begynne å ta masse kokain og crack. Da mister du matlysten og har masse energi til å trene styrke. Anonymkode: e7866...340 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 10. august #23 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (14 timer siden): Er det løping og kardio man bør først og fremst fokusere på? Anonymkode: f684c...bfc Du, de følger ekstreme regimer før disse arrangementene. Mange forteller om røyk, spise bomull (!!) og at toalettene er tilgriset fordi avføringsmidler. Lykke til. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 10. august #24 Del Skrevet 10. august Du vil være trist og tynn? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #25 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bare å begynne å ta masse kokain og crack. Da mister du matlysten og har masse energi til å trene styrke. Anonymkode: e7866...340 Ikke så interessert i denne fremgangsmåten Må være andre måter å få til en slik kropp Anonymkode: f684c...bfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #26 Del Skrevet 10. august blåbærpai skrev (2 timer siden): Du vil være trist og tynn? Jeg syns ikke de ser så triste ut. Ser ut som de lever fantastiske liv egentlig ..:) Anonymkode: f684c...bfc 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 10. august #27 Del Skrevet 10. august Spis veldig lite, mye cardio og lette vekter. Veldig usunt, men da får du en slik lett trent undervektig kropp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #28 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tøys. Jeg så sånn ut frem til jeg var 25 ca. Var ikke syk, spiste masse mat, men la ikke på meg før jeg ble litt eldre. Det mange glemmer er at dersom man er høy som kvinne (175-185) så er det ikke alltid like lett å legge på seg når man er helt ung - fordi man vokser så mye så fort. Jeg vokste faktisk i høyden frem til jeg var 25-26, var over 180 og veide rundt 60 kg. Klart jeg var tynn og undervektig, men var aldri syk, spiste mye, hadde masse energi og tenkte aldri på vekt. Har aldri hatt problemer med mat. For noen er det genetisk å se slik ut, man trenger faktisk ikke sykeliggjøre andres kropper bare fordi man selv aldri har opplevd det. Nå 15 år etter er jeg normalvektig, fortsatt slank, men ikke lenger tynn. TIl TS. Ikke fokuser på å prøve og få en kropp som ikke er din. Prøv heller å finne forbilder som har liknende kropp som deg selv. Hvis ikke vil du alltid jobbe mot strømmen og livet vil bli mye hardere enn det trenger å bli 🙂 Anonymkode: 39c1a...f60 Samme her! 180 cm, slank, lav fettprosent, trente mye og spiste mye. Gjorde ingenting for å bli sånn, spiste det jeg ville og så mye jeg ville. Synd at folk prøver å sykeliggjøre normale kropper. Anonymkode: d8bfc...b6f 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #29 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (14 timer siden): Frida Aasen ser helt fucka ut på insta. Vil mye heller ha kroppen til Sophie Elise (som er 160cm). Anonymkode: 4207e...4a8 Du vil heller ha en ihjeloperert kropp? Wow. Hva med en sunn og naturlig kropp? De er finest. Anonymkode: 5a78e...00b 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissSkog Skrevet 10. august #30 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg syns ikke de ser så triste ut. Ser ut som de lever fantastiske liv egentlig ..:) Anonymkode: f684c...bfc Får en følelse av det er livet som Victoria Secret-modell du ønsker mest… Det livet detter nok ikke opp i fanget på deg selv om du skulle klare å få den kroppen…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #31 Del Skrevet 10. august MissSkog skrev (3 minutter siden): Får en følelse av det er livet som Victoria Secret-modell du ønsker mest… Det livet detter nok ikke opp i fanget på deg selv om du skulle klare å få den kroppen…. Vil ha begge deler ja🤣..:) ts Anonymkode: f684c...bfc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #32 Del Skrevet 10. august BobbySocks skrev (30 minutter siden): Spis veldig lite, mye cardio og lette vekter. Veldig usunt, men da får du en slik lett trent undervektig kropp. Det er nok dette som er fasiten, ja. Er selv 176, og har lang overkropp samt ordentlig timeglassfigur når jeg er tynn. Jeg var tynn som tenåring og ung voksen fordi jeg forbrant mye og var i vekst. Etter å ha blitt eldre og fått barn har jeg ikke samme kaloribehov, men livsstilen min gjør at jeg spiser mer, samt mer usunt. Er ikke tynn lenger, men genetikken/kroppsformen min gjør at jeg «slipper unna» med mye mer enn andre. Urettferdig; ja, men ikke noe man kan gjøre noe med. Jeg kunne vært tynn om jeg begynte å spise lite og sluttet å drikke alkohol/spise snacks, men for et trist liv😝 Anonymkode: 7043f...23a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Memorangen Skrevet 10. august #33 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg syns ikke det , syns hun ser slank ut men fortsatt sunn. Ser ikke helt hva du ser anorektisk ut i henne. Anonymkode: f684c...bfc Kanskje hun bare er veldig høy da? Jeg vet ikke. Syns bare det var et eller annet rart. Poenget mitt var at jeg syns det er trist at en person som ser såpass spesiell ut på en måte blir et slags forbilde for enkelte. De aller fleste vil ikke greie å bli så tynn uten å utvikle spiseforstyrrelse. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Memorangen Skrevet 10. august #34 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tøys. Jeg så sånn ut frem til jeg var 25 ca. Var ikke syk, spiste masse mat, men la ikke på meg før jeg ble litt eldre. Det mange glemmer er at dersom man er høy som kvinne (175-185) så er det ikke alltid like lett å legge på seg når man er helt ung - fordi man vokser så mye så fort. Jeg vokste faktisk i høyden frem til jeg var 25-26, var over 180 og veide rundt 60 kg. Klart jeg var tynn og undervektig, men var aldri syk, spiste mye, hadde masse energi og tenkte aldri på vekt. Har aldri hatt problemer med mat. For noen er det genetisk å se slik ut, man trenger faktisk ikke sykeliggjøre andres kropper bare fordi man selv aldri har opplevd det. Nå 15 år etter er jeg normalvektig, fortsatt slank, men ikke lenger tynn. TIl TS. Ikke fokuser på å prøve og få en kropp som ikke er din. Prøv heller å finne forbilder som har liknende kropp som deg selv. Hvis ikke vil du alltid jobbe mot strømmen og livet vil bli mye hardere enn det trenger å bli 🙂 Anonymkode: 39c1a...f60 ja mulig det, syns bare hun såg nesten manipulert ut på bildene. Har jo 30 cm mellomrom mellom lårene. Skjønner ikke at det er fysisk mulig liksom. Jeg sykeliggjør ikke henne, men stiller et veldig stort spørsmålstegn ved at en sånn kropp blir et forbilde. For de aller fleste vil det være helt uoppnåelig med mindre man utvikler en spiseforstyrrelse. Det er poenget mitt. Jeg har selv vært veldig tynn i perioder i livet, men syns likevel det der var ekstremt. Men mulig det er sånn man ser ut om man er 180 høy og har veldig lite fett på kroppen. Og heller ikke muskler😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #35 Del Skrevet 10. august Memorangen skrev (13 minutter siden): ja mulig det, syns bare hun såg nesten manipulert ut på bildene. Har jo 30 cm mellomrom mellom lårene. Skjønner ikke at det er fysisk mulig liksom. Jeg sykeliggjør ikke henne, men stiller et veldig stort spørsmålstegn ved at en sånn kropp blir et forbilde. For de aller fleste vil det være helt uoppnåelig med mindre man utvikler en spiseforstyrrelse. Det er poenget mitt. Jeg har selv vært veldig tynn i perioder i livet, men syns likevel det der var ekstremt. Men mulig det er sånn man ser ut om man er 180 høy og har veldig lite fett på kroppen. Og heller ikke muskler😅 Tror ikke hun er av de høyeste modellene nei. Maks 1.75cm Anonymkode: f684c...bfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #36 Del Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (18 timer siden): Du vil heller ha en ihjeloperert kropp? Wow. Hva med en sunn og naturlig kropp? De er finest. Anonymkode: 5a78e...00b Vet ikke hvor mye Sophie Elise har operert. Men hun ser godt ut og har gjennomført svangerskap og fødsel uten problemer. Og hele tiden trent styrke!! Anonymkode: 4207e...4a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #37 Del Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vet ikke hvor mye Sophie Elise har operert. Men hun ser godt ut og har gjennomført svangerskap og fødsel uten problemer. Og hele tiden trent styrke!! Anonymkode: 4207e...4a8 Slutt å promotere ihjel-opererte usunne kroppsidealer! Anonymkode: 9a600...d39 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #38 Del Skrevet 11. august On 8/10/2024 at 2:35 PM, AnonymBruker said: Vil ha begge deler ja🤣..:) ts Anonymkode: f684c...bfc Hvor høy er du og hvordan er kroppsfasongen din nå? Det vil hjelpe for å få gitt deg forslag til treningsformer som kan hjelpe deg mot målet ditt! ☺️ Ikke bry deg om disse andre kommentarene. Det er lov å se seg mot et kroppsideal og gjøre det man kan for å nå det på sunne måter. Kokain er selvsagt ekstremt utbredt blant disse modellene, og det gjør at de har lettere for å spise langt mindre, så du må også unngå å "beat yourself up" hvis det er vanskelig for deg. Det er jo ikke sammenlignbart når de har den slags "hjelpemiddel". Anonymkode: 64837...999 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #39 Del Skrevet 11. august Jeg er født med en slik kropp men har egentlig aldri tenkt over at jeg er heldig, før jeg har blitt godt voksen og leser her inne på kg om at damer konstant må slanke seg og passe på hva de spiser. Jeg er nå 55 år og har høy forbrenning og det er først nå jeg begynner å merke at det kan legge seg litt rundt midjen hvis jeg spiser mye godteri og kaker daglig, i tillegg til vanlig kosthold. Victoria's Secrets damene er nok født slik, og tror ikke de er på harde slankekurer, men tenker over hva de spiser og trener litt. De skal jo være lange og slanke med lav bmi, og kan ikke ha en kropp som er liten og butt slik som mange av crossfit damene har. Anonymkode: 98bae...91e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #40 Del Skrevet 11. august Frida Aasen. 176 cm høy. 58 cm rundt livet 🤯 Hun ser ganske tynn ut på bilder. I virkeligheten sikkert enda tynnere. Anonymkode: 53c99...d09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå