AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #1 Del Skrevet 9. august 2024 Hei! Er 55 og særlig kinnene begynner henge. Fikk anbefalt trådløft men lurer på om noen har erfaringer de kan dele? Helt greit med litt rynker og grått hår men føler meg veldig «saggete» og sliten i ansiktet og vurderer en liten oppfriskning uten noe mål om å se 30ish ut igjen. Er en person som trives med litt sminke men kan også gå på jobb uten .. - hvor naturlig blir resultatet?( livredd for å se rar / for synlig ut) - smerter? Under/ etter? - hvor lang nedetid trengte du? - synes/ merkes trådfestet etterpå? - hvor lenge varte det? - noe annet jeg burde vite/ være obs på flr jeg bestemmer meg? - ca pris har jeg sett varierer veldig- erfaring rundt dette for valg av sted? takker på forhånd for alle innspill - er i vurderingsfasen… Anonymkode: 591ef...a31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #2 Del Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Er 55 og særlig kinnene begynner henge. Fikk anbefalt trådløft men lurer på om noen har erfaringer de kan dele? Helt greit med litt rynker og grått hår men føler meg veldig «saggete» og sliten i ansiktet og vurderer en liten oppfriskning uten noe mål om å se 30ish ut igjen. Er en person som trives med litt sminke men kan også gå på jobb uten .. - hvor naturlig blir resultatet?( livredd for å se rar / for synlig ut) - smerter? Under/ etter? - hvor lang nedetid trengte du? - synes/ merkes trådfestet etterpå? - hvor lenge varte det? - noe annet jeg burde vite/ være obs på flr jeg bestemmer meg? - ca pris har jeg sett varierer veldig- erfaring rundt dette for valg av sted? takker på forhånd for alle innspill - er i vurderingsfasen… Anonymkode: 591ef...a31 Kort nedetid, man kan kjenne trådene/knutene under huden når du vet hvor de er. Seriøse plastikkirurger anbefaler ikke trådløft siden det ikke varer. Mange penger ut av vinduet for kanskje et års varighet. Bedre å bruke mer penger på en ordentlig facelift, det koster mer men varer i mange år. Vær nøye med hvor du velger å gjøre det. Har jobbet i bransjen i mange år og sett mye rart…. Anonymkode: a6bc1...3fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #3 Del Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Kort nedetid, man kan kjenne trådene/knutene under huden når du vet hvor de er. Seriøse plastikkirurger anbefaler ikke trådløft siden det ikke varer. Mange penger ut av vinduet for kanskje et års varighet. Bedre å bruke mer penger på en ordentlig facelift, det koster mer men varer i mange år. Vær nøye med hvor du velger å gjøre det. Har jobbet i bransjen i mange år og sett mye rart…. Anonymkode: a6bc1...3fc Takk, tenker du da fult facelift? snakk om 10-15’ , 12 tråder 2 x3 pr side og de mente det ville vare 3-5 år . Hva tenker du er evt bivirkninger/ worst case? Anonymkode: 591ef...a31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #4 Del Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (På 9.8.2024 den 22.21): Kort nedetid, man kan kjenne trådene/knutene under huden når du vet hvor de er. Seriøse plastikkirurger anbefaler ikke trådløft siden det ikke varer. Mange penger ut av vinduet for kanskje et års varighet. Bedre å bruke mer penger på en ordentlig facelift, det koster mer men varer i mange år. Vær nøye med hvor du velger å gjøre det. Har jobbet i bransjen i mange år og sett mye rart…. Anonymkode: a6bc1...3fc Dette. Jeg var på konsultasjon for trådløft, og behandleren frarådet det. Hun sa at det er tilnærmet svindel, ettersom det er dyrt og varer mye kortere tid enn det som oppgis fra produsenten. Anonymkode: 2c9a8...c73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå