AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #41 Del Skrevet 16. august 2024 AnonymBruker skrev (På 11.8.2024 den 19.47): . De sier vi finner de fortere om man ikke leter intenst. Anonymkode: 22074...42a Det er bare tull. Det er to ting som avgjør: Du har større sjanse til å møte noen om du er en tiltrekkende person (utseende, personlighet osv). Og så er det flaks. Jeg har både vært diskret på utkikk, lett desperat og ikke lett i det hele tatt, over mange år. Like lite fangst uansett. Anonymkode: e3714...0d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #42 Del Skrevet 17. august 2024 Ja, det er kjipt å være singel når man er i sin beste alder. Når man har mye kjærlighet å gi, er i sin livs beste form og sexlysten er på topp er det rett og slett trist å være singel år etter år. Selv er jeg alenefar, som dessverre gjør det umulig å date. Frustrerende, men sånn er det bare. Anonymkode: 5f9c6...b12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #43 Del Skrevet 17. august 2024 On 8/9/2024 at 9:59 PM, AnonymBruker said: ❤️ Men jeg vil ikke leve et alene liv. Jeg syntes det er trist selvom jeg trener, går turer og masse. Trenger en å ligge inntil, en som venter meg. Noen må vel forstå? Anonymkode: 22074...42a Jeg elsket singellivet men nå har jeg møtt en jeg er knallforelsket i og vil være med han 24/7, er på samme alder som deg og er livredd for å miste han Anonymkode: 46e58...d63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #44 Del Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (På 9.8.2024 den 20.38): Når jeg føler meg fresh, mye sexlyst så er jeg singel nå på 4året. Man finner ikke kjærligheten når man selv vil det skal skje? Er det ikke sånn? Venter forgjeves jeg. Føler bare jeg hiver bort årene nå.. Anonymkode: 22074...42a Trenger ikke finne kjærligheten. Man kan pule på seg en unge, og være fornøyd med det. Så! Ut med deg nå! Anonymkode: baef5...a89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #45 Del Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, det er kjipt å være singel når man er i sin beste alder. Når man har mye kjærlighet å gi, er i sin livs beste form og sexlysten er på topp er det rett og slett trist å være singel år etter år. Selv er jeg alenefar, som dessverre gjør det umulig å date. Frustrerende, men sånn er det bare. Anonymkode: 5f9c6...b12 Det er hyggelig med barn da. Kan man ikke finne kjærligheten når ungene forlater redet? Jeg har håp om dette! Anonymkode: baef5...a89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #46 Del Skrevet 17. august 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Det er hyggelig med barn da. Kan man ikke finne kjærligheten når ungene forlater redet? Jeg har håp om dette! Anonymkode: baef5...a89 Det kan man jo, men for min del er det fort 15 år til. Det er en tidshorisont det er smått deprimerende å forholde seg til. Det er jo nå jeg fortsatt er relativt ung og sprek! Anonymkode: 5f9c6...b12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #47 Del Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (På 9.8.2024 den 20.38): Når jeg føler meg fresh, mye sexlyst så er jeg singel nå på 4året. Man finner ikke kjærligheten når man selv vil det skal skje? Er det ikke sånn? Venter forgjeves jeg. Føler bare jeg hiver bort årene nå.. Anonymkode: 22074...42a Sånn føler jeg det å. Sånn litt på gøy, blir du med ut? M35 Anonymkode: 5fece...dfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #48 Del Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja, det er kjipt å være singel når man er i sin beste alder. Når man har mye kjærlighet å gi, er i sin livs beste form og sexlysten er på topp er det rett og slett trist å være singel år etter år. Selv er jeg alenefar, som dessverre gjør det umulig å date. Frustrerende, men sånn er det bare. Anonymkode: 5f9c6...b12 Enig ❤️❤️ Anonymkode: 22074...42a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #49 Del Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det kan man jo, men for min del er det fort 15 år til. Det er en tidshorisont det er smått deprimerende å forholde seg til. Det er jo nå jeg fortsatt er relativt ung og sprek! Anonymkode: 5f9c6...b12 Ja ikke sant 😄 Anonymkode: 22074...42a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie Maria Skrevet 18. august 2024 #50 Del Skrevet 18. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 10.8.2024 den 5.24): Her er det for mye bitterhet (kg) til at de forstår. Single damer elsker å holde andre damer single. Misery loves company. Jeg forstår deg, hilsen mann. Anonymkode: 91cb3...c17 Morsomt at det alltid er dere menn som nekter å tro på at vi damer kan være lykkelig eller hvertfall ha det nogenlunde greit som singel. Må liksom være en mann der for å gjøre vår tilværelse komplett 😏.. Forstå det den som kan. Endret 18. august 2024 av Sofie Maria 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 18. august 2024 #51 Del Skrevet 18. august 2024 Tror man må klare å være lykkelig som sigel hvis man skal lykkes i et forhold. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #52 Del Skrevet 19. august 2024 Meowmere skrev (På 18.8.2024 den 5.58): Tror man må klare å være lykkelig som sigel hvis man skal lykkes i et forhold. Hvorfor egentlig? Var jo aldri sånn da jeg var i 20årene. Er det en mening med at jeg skal være singel nå? En liten prøvelse ? Anonymkode: 22074...42a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 19. august 2024 #53 Del Skrevet 19. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvorfor egentlig? Var jo aldri sånn da jeg var i 20årene. Er det en mening med at jeg skal være singel nå? En liten prøvelse ? Anonymkode: 22074...42a Det jeg mener er at man ikke går inn i et forhold fordi man er ulykkelig. Jeg kjenner deg ikke, så jeg kan ikke si noe om hvor lykkelig du er som singel. Jeg kan bare gå ut fra det du skriver, og overskriften gir et inntrykk av at du er dypt ulykkelig, men det du skriver i andre poster enn hovedinnlegget gir et inntrykk av at du er greit lykkelig, men har et savn. Og det er helt legitimt å ha. Endret 19. august 2024 av Meowmere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #54 Del Skrevet 19. august 2024 On 8/18/2024 at 5:58 AM, Meowmere said: Tror man må klare å være lykkelig som sigel hvis man skal lykkes i et forhold. Enig når man er ung og har sosiallivet i orden og alt er fryd og gammen. Men når man er i trettiårene og gjerne skulle hatt en familie og alle rundt deg er forlovet og gravide er det litt mye å be om at man skal elske livet som singel før man treffer noen altså 😅 Greit man skal være trygg i seg selv og slikt, men ja. Anonymkode: 46e58...d63 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #55 Del Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Enig når man er ung og har sosiallivet i orden og alt er fryd og gammen. Men når man er i trettiårene og gjerne skulle hatt en familie og alle rundt deg er forlovet og gravide er det litt mye å be om at man skal elske livet som singel før man treffer noen altså 😅 Greit man skal være trygg i seg selv og slikt, men ja. Anonymkode: 46e58...d63 Enig, det føles ut som mye står på spill i 30 årene og mye usikkerhet om hvordan livet blir. Livet er jo mer enn det, men samhold er en fin del av livet det er trist å mangle også. Et familie medlem dømte meg som evig barnløs i helgen, å sa det som at livet mitt er satt i stein uten å i det hele tatt spørre hvordan det går med meg eller hvordan jeg tenker om det å få barn. Ble singel for en stund siden også, så er jo midt i en usikker alt er nytt periode i tilegg. Har ikke sjekket eggene mine, men er 30 år, så burde jo sikkert det. Sa jeg var usikker på hva som vil skje på det området, men er sinnt nå og føler mer på det. 😔 Anonymkode: cded1...0a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet 19. august 2024 #56 Del Skrevet 19. august 2024 regnbuebarn skrev (På 10.8.2024 den 8.33): Jeg er også singel på 4.året. og livet mitt har mye innhold og jeg har elsket å være alene. Men nå kjenner jeg ar jeg har lyst til å ha noen å dele hverdagen, gleder, sorger og livet med, og det er ikke fordi livet mitt har lite innhold. Jeg liker livet mitt, men ønsker et livspartner å dele det med. Så man ønsker ikke nødvendigvis kjæreste fordi man ikke er fornøyd med det man har. Dette. Singel i 3 år og er 53. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå