Gå til innhold

Så bortkastet å være singel som 36åring

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Her er det for mye bitterhet (kg) til at de forstår. Single damer elsker å holde andre damer single. Misery loves company.

Jeg forstår deg, hilsen mann.

Anonymkode: 91cb3...c17

Det er mange ganger sånn ja. Jeg står uansett ved at jeg kjeder meg om kveldene og beklageligvis de helgene jeg har barnefri og venninnene mine er opptatt med familien sin igjen. Jeg er ikke helt desperat til å være med noen hele tiden, men savnet etter å dele mine indre følelser til noen, en som vil kjenne meg fullt ut, det savner jeg. 

Anonymkode: 22074...42a

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært singel i 10 år. Hadde det som deg da jeg var på din alder, litt rastløs leting. De siste 5 årene har jeg vært fornøyd med singel tilværelsen. Og plutselig i vinter møtte jeg en fyr, helt tilfeldig. 

Det skjer når du minst aner det.

Anonymkode: 4aea0...0c7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det er derfor man bevarer kjærlighet med dem man møter, og ikke bytter ut veldig lett. 

Anonymkode: 32c0e...02f

Du vet ikke hvorfor ts er singel akkurat. 

Anonymkode: 5afaf...aab

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VetAlt skrev (1 time siden):

Du er 36. Er nok ikke så ''fresh'' 😂. Egga dine går snart ut på dato....

Skal ikke ha flere barn, holder med de jeg har🥰

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har vært singel i 10 år. Hadde det som deg da jeg var på din alder, litt rastløs leting. De siste 5 årene har jeg vært fornøyd med singel tilværelsen. Og plutselig i vinter møtte jeg en fyr, helt tilfeldig. 

Det skjer når du minst aner det.

Høres bra ut 😄 hvordan møtte du han? Møter noen i butikk for eks, som jeg får blikkkontakt med, men thats it. Ikke lett å komme i prat med alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Høres bra ut 😄 hvordan møtte du han? Møter noen i butikk for eks, som jeg får blikkkontakt med, men thats it. Ikke lett å komme i prat med alle

Gjennom felles hobby. Bor på ulike plasser, men møttes i hobby-sammenheng et par ganger. Så begynte vi og melde. Så, ballet det på seg.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, AnonymBruker said:

Skal ikke ha flere barn, holder med de jeg har🥰

De ? Vel , det er mange menn som ikkje vil fø på andres gener så kanskje det er et problem. Mulig du må sikte deg inn på de over 45 med barn fra før også.

Anonymkode: 8b004...2d7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ts! Jeg forstår deg veldig godt! Vi er sosiale vesener og mange ønsker et nært og givende forhold. Ingenting rart i det:) 

Mange finner sine partnere ved å ha felles interesser. Det kan være feks en hobby eller noe annet som du kan tenke deg å delta i. Gå ut å treffe folk i forskjellige arenaer og arrangementer. Reise ut i verden om så. Ingenting skjer om man bare sitter hjemme, der møter man bare seg selv;) Så jeg tror det er helt vesentlig for og potensielt treffe noen. Også må man være åpen for nye bekjentskaper, prøve og feile til man finner rett person for deg. 🩷

Anonymkode: b65b3...d6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hei ts! Jeg forstår deg veldig godt! Vi er sosiale vesener og mange ønsker et nært og givende forhold. Ingenting rart i det:) 

Mange finner sine partnere ved å ha felles interesser. Det kan være feks en hobby eller noe annet som du kan tenke deg å delta i. Gå ut å treffe folk i forskjellige arenaer og arrangementer. Reise ut i verden om så. Ingenting skjer om man bare sitter hjemme, der møter man bare seg selv;) Så jeg tror det er helt vesentlig for og potensielt treffe noen. Også må man være åpen for nye bekjentskaper, prøve og feile til man finner rett person for deg. 🩷

seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VetAlt skrev (På 10.8.2024 den 14.08):

Håper det går bra med deg. Sender deg en klem🙂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Dra på speeddate☺️ lover deg!

Anonymkode: 7d7ee...576

Anonymkode: 9b514...452

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mer bortkastet å være i et dårlig forhold uansett alder

Anonymkode: 5156c...fed

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

🤍🤍 Veldig sant. Må nok finne en hobby. Men hva? 😂 jeg er glad i det meste, men blir nok aldri golf eller lignende. 

De sier vi finner de fortere om man ikke leter intenst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VetAlt skrev (På 10.8.2024 den 14.08):

Verden er stappfull av barn som trenger foreldre,å få seg barn er det minste problemet for kvinner😊

Anonymkode: 2a708...c66

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 11.8.2024 den 14.33):

De ? Vel , det er mange menn som ikkje vil fø på andres gener så kanskje det er et problem. Mulig du må sikte deg inn på de over 45 med barn fra før også.

Det går veldig bra😄 

Liker menn rundt 45 😉

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange menn er også fornøyd hvis dama er ferdig med barn, så han slipper. Folk er såpass forskjellige at det å ha barn slett ikke trenger være et minus i datingmarkedet. Å ikke fø på andres gener er en ting, men atter andre vil ikke fø på egne, heller, og er glad til om de kommer til noen som kanskje har 4-5 år med ungdommer i hus før de flytter ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.8.2024 den 21.59):

❤️ Men jeg vil ikke leve et alene liv. Jeg syntes det er trist selvom jeg trener, går turer og masse. Trenger en å ligge inntil, en som venter meg. Noen må vel forstå? 

Joda jeg forstår deg jeg. Jeg har også et slikt behov ❤️. Jeg klarer meg fint alene, så er ikke det. Er bare at jeg føler jeg har så mye kjærlighet å gi. Til den rette mannen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.8.2024 den 14.33):

Hvorfor over 45? Det er da mange single karer under førti med unger 😂

Anonymkode: e8a12...b4b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...