AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #61 Del Skrevet 11. august 2024 Surpomp skrev (16 minutter siden): Hva trenger man vesker til hvis man ikke kan bruke dem utendørs, på stranda, på handletur eller ha noe i den ? Da gjenstår bare å vise seg frem…… Du er merkelig opptatt av vesker til å ikke være opptatt av vesker 😅 Anonymkode: 5de8c...a37 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #62 Del Skrevet 11. august 2024 8 minutter siden, Honey Dew said: Da er det verre med disse billige veskene, som blir skiftet ut hver gang eier er lei av dem. Det er rask mote det. Jeg hadde en billigveske fra Accessorize i 15 år. Da stroppen røk, da skiftet jeg den ut. Jeg angrer på at jeg ikke kjøpte to av samme typen slik at jeg bare kunne fortsette å ha. ~Ts Anonymkode: 9e389...8fd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #63 Del Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde en billigveske fra Accessorize i 15 år. Da stroppen røk, da skiftet jeg den ut. Jeg angrer på at jeg ikke kjøpte to av samme typen slik at jeg bare kunne fortsette å ha. ~Ts Anonymkode: 9e389...8fd Du ignorerer alle spørsmål om hvor veska er kjøpt, og om du har vært i kontakt med butikk. Flere av oss som har dyre vesker beskriver jo at vi har brukt tilsvarende i årevis uten slitasje. Jeg har en gang opplevd stygg skade (selvforskyldt), og butikken var utrolig behjelpelig selv om veska var kjøpt i et annet land. Anonymkode: 5de8c...a37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #64 Del Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du ignorerer alle spørsmål om hvor veska er kjøpt, og om du har vært i kontakt med butikk. Flere av oss som har dyre vesker beskriver jo at vi har brukt tilsvarende i årevis uten slitasje. Jeg har en gang opplevd stygg skade (selvforskyldt), og butikken var utrolig behjelpelig selv om veska var kjøpt i et annet land. Anonymkode: 5de8c...a37 Hun har jo skrevet at den er kjøpt på Mulberry-butikken i Oslo??? Anonymkode: 6f983...0b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #65 Del Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun har jo skrevet at den er kjøpt på Mulberry-butikken i Oslo??? Anonymkode: 6f983...0b1 Og hva sier de om skaden, i tilfelle jeg har oversett mer i en 4 sider lang tråd? Anonymkode: 5de8c...a37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #66 Del Skrevet 11. august 2024 Jeg har ikke Mulberry selv, så så det først nå. Hanken på innlegg 18 er ikke en Bayswater. Hva vil du egentlig med tråden, TS? Anonymkode: 5de8c...a37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #67 Del Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (På 9.8.2024 den 22.48): Det er ikke vanlig ved normal bruk, nei. Jeg har et par vesker fra Mulberry som er flere år gamle, og ingen av dem er synlig slitt. Men det kommer jo også an på hva du legger i «hverdagslig bruk». Hverdagslig bruk for meg er f.eks. at vesken oppbevares i støvposen (eller et annet trygt sted) når den ikke er i bruk, at jeg ikke legger den fra meg på bakken, at jeg passer på å ikke skrape den inntil ting osv. For en annen er det kanskje naturlig å slenge den fra seg i baksetet når man setter seg inn i bilen, søle på den, sette den på bakken mens man ser på barna sparke fotball o.l. Hvis man ikke tar vare på ting vil det jo bli slitt uansett hva det koster. Anonymkode: 22adb...df8 Jeg kjøper ikke vesker til 17k, men jeg har flere lærvesker til rundt 2000kr, og jeg behandler dem slik du beskriver her. De er ikke slitt, og har vart i mange år, så det argumentet kjøper jeg ikke i det hele tatt. Jeg ville reklamert, og selv om produsentens garanti er 12 mnd, kan de ikke komme seg unna forbrukerkjøpsloven, så lenge veska er kjøpt i Norge. Anonymkode: 9d099...0cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #68 Del Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har ikke Mulberry selv, så så det først nå. Hanken på innlegg 18 er ikke en Bayswater. Hva vil du egentlig med tråden, TS? Anonymkode: 5de8c...a37 For å gi deg et hint. Spørsmålet til ts står i hi Anonymkode: 4abe8...e5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 11. august 2024 #69 Del Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Misunnelsen velter over, det er lite sjarmerende Anonymkode: 4abe8...e5e Kan ikke si jeg er misunnelig på folk som bruker penger på overprisede vesker som har så dårlig kvalitet at de ikke kan brukes utendørs. Da snakker vi heller om hoderistende bekymring. Når de samme personene klager over økonomiske innstramminger og høyere avgifter , fordamper respekt og troverdighet…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #70 Del Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): For å gi deg et hint. Spørsmålet til ts står i hi Anonymkode: 4abe8...e5e Og illustrasjonen av problemstillingen er i innlegg 18 Anonymkode: 5de8c...a37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #71 Del Skrevet 11. august 2024 Surpomp skrev (2 minutter siden): Da snakker vi heller om hoderistende bekymring. Når de samme personene klager over økonomiske innstramminger og høyere avgifter , fordamper respekt og troverdighet…. Aldri klaget på noe av dette. Huset er nesten nedbetalt, trekk går til pensjon hver måned, har rikelig å bruke på fine ferieturer og gode måltider. Anonymkode: 5de8c...a37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 11. august 2024 #72 Del Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Aldri klaget på noe av dette. Huset er nesten nedbetalt, trekk går til pensjon hver måned, har rikelig å bruke på fine ferieturer og gode måltider. Anonymkode: 5de8c...a37 Vi er i samme økonomiske situasjon og unner oss gjerne noen gode opplevelser. En god opplevelse er definitivt ikke å sprade rundt med overprisede skryteting som attpå til ikke kan brukes til noe fornuftig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #73 Del Skrevet 11. august 2024 Surpomp skrev (12 minutter siden): Vi er i samme økonomiske situasjon og unner oss gjerne noen gode opplevelser. En god opplevelse er definitivt ikke å sprade rundt med overprisede skryteting som attpå til ikke kan brukes til noe fornuftig. Selvfølgelig kommer opplevelser før vesker. Så da er vi nok ikke i helt samme økonomiske situasjon. Anonymkode: 5de8c...a37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 11. august 2024 #74 Del Skrevet 11. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Selvfølgelig kommer opplevelser før vesker. Så da er vi nok ikke i helt samme økonomiske situasjon. Anonymkode: 5de8c...a37 Der dukket sannelig selvskrytet og hersketeknikken opp igjen….. Endret 11. august 2024 av Surpomp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #75 Del Skrevet 11. august 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: Du ignorerer alle spørsmål om hvor veska er kjøpt, og om du har vært i kontakt med butikk. Anonymkode: 5de8c...a37 Dét gjør jeg ikke! Jeg har nevnt opptil flere ganger at VESKEN ER KJØPT I MULBERRYBUTIKKEN I OSLO. Skal ta kontakt med butikk i morgen, jeg regner med de ikke svarer på en søndag? Anonymkode: 9e389...8fd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #76 Del Skrevet 11. august 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: Hanken på innlegg 18 er ikke en Bayswater. Anonymkode: 5de8c...a37 Neivel. Hva er den her da? Som sagt en veske jeg tar med overalt. 3 hours ago, Surpomp said: Når de samme personene klager over økonomiske innstramminger og høyere avgifter , fordamper respekt og troverdighet…. Jeg har ikke de problemene. Jeg kjøpte hus og bil uten lån, og har til smør på brødskiven, samt takler det andre og. Det her var min første større veske av et merke jeg hadde fra før. Jeg har den som en bruksveske. Ville jeg hatt en «pynteveske», så har jeg råd til det, men jeg ser ikke behovet for det. Bruker heller pengene på opplevelser og reiser blant annet. Anonymkode: 9e389...8fd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #77 Del Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Neivel. Hva er den her da? Som sagt en veske jeg tar med overalt. Jeg har ikke de problemene. Jeg kjøpte hus og bil uten lån, og har til smør på brødskiven, samt takler det andre og. Det her var min første større veske av et merke jeg hadde fra før. Jeg har den som en bruksveske. Ville jeg hatt en «pynteveske», så har jeg råd til det, men jeg ser ikke behovet for det. Bruker heller pengene på opplevelser og reiser blant annet. Anonymkode: 9e389...8fd Veskens tredje bilde av tre helt ulike vesker. Anonymkode: 5de8c...a37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #78 Del Skrevet 11. august 2024 5 minutter siden, AnonymBruker said: Veskens tredje bilde av tre helt ulike vesker. Anonymkode: 5de8c...a37 Den første er en veske bare for å illustrere. Hanken er fra vesken over. Har du en egen glede av å gjøre deg vanskelig? Anonymkode: 9e389...8fd 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #79 Del Skrevet 11. august 2024 Surpomp skrev (12 timer siden): Hva trenger man vesker til hvis man ikke kan bruke dem utendørs, på stranda, på handletur eller ha noe i den ? Da gjenstår bare å vise seg frem…… Og hvem har sagt at de ikke kan brukes??? Det er vel ikke helt vanlig å bruke en skinnveske på stranda uansett om den koster 10 eller 20 000kr? Bruker mine vesker hver dag, overalt ( bortsett fra strand). Men jeg tar også vare på dem selv om jeg bruker dem overalt. For meg er vesker noe jeg kjøper og bruker penger på fordi jeg liker dem. De gir meg også følelsen av å ha unnet meg noe ekstra etter å ha jobbet hardt. Tror nok du er i feil tråd siden du ikke deler samme lidenskap som oss som ønsker å bruke mye penger på vesker. Anonymkode: 6d734...dc1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #80 Del Skrevet 12. august 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Og hvem har sagt at de ikke kan brukes??? Det er vel ikke helt vanlig å bruke en skinnveske på stranda uansett om den koster 10 eller 20 000kr? Bruker mine vesker hver dag, overalt ( bortsett fra strand). Men jeg tar også vare på dem selv om jeg bruker dem overalt. For meg er vesker noe jeg kjøper og bruker penger på fordi jeg liker dem. De gir meg også følelsen av å ha unnet meg noe ekstra etter å ha jobbet hardt. Tror nok du er i feil tråd siden du ikke deler samme lidenskap som oss som ønsker å bruke mye penger på vesker. Anonymkode: 6d734...dc1 Vet du hva? Du trenger ikke å forklare deg overfor tverre brukere angående hva du bruker dine egne penger til. Kjøp deg veske som du er fornøyd med, i dette tilfellet reklamerer du. Ikke tenk på sure folk. Selv har jeg blant annet en (av flere) klokke på meg som koster rundt 70.000. Liker den, og går med den omtrent hver eneste dag. Det kunne ikke brydd meg det minste om noen mener det er tull å eie en dyr klokke. Jeg gjør det som passer meg. Anonymkode: 0aeb9...ae1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå