Gå til innhold

Mulberryveske- er det vanlig at den blir ødelagt etter 1 års vanlig forbruk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har en Mulberry Bayswater IMG_8058.jpeg.6fe824884405d830892787fca754246b.jpeg

og nå har de kantene her IMG_8061.jpeg.ab43da42d5490efad5e48f8d8be6d9d3.jpeg

og her IMG_8062.jpeg.01f67201f8aa1a7b4f42c42e7123ace4.jpeg

blitt slitt og falt av.

Er det vanlig med hverdagslig bruk? Noe jeg kan gjøre? Synes det er litt teit å betale 17000 for en veske og så holder den ikke 1 år en gang. 

Anonymkode: 9e389...8fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

https://www.mulberry.com/no/customer-services/faqs

Repairs

Does Mulberry offer a warranty for new purchases?

Items purchased through Mulberry.com, one of our stores, or authorised stockists all have a 12-month guarantee from the date of purchase. Whilst a manufacturing fault is rare, this will cover any that may arise. The care card that came with your item will also outline this. After this time, our Lifetime Service Centre is available to you, however the repair work will be charged.

Anonymkode: 64eef...30c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt min Mulberry daglig i 12år, den er ikke slitt. Så det skal ikke skje nei. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det aller aller aller teiteste her er deg, du har betalt 17000,- FOR EI VESKE. 😂😂

Anonymkode: 6987b...396

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor kjøpte du den? 

Anonymkode: 5de8c...a37

Mulberrybutikken i Oslo.

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det aller aller aller teiteste her er deg, du har betalt 17000,- FOR EI VESKE. 😂😂

Det er den eneste vesken jeg har som koster så mye. Det var en presang til meg selv fordi jeg fikk kjøpt drømmehuset mitt. 

Skal sies at vesken har vært med overalt, på ferier og ellers, hvis det har noen innvirkning.

~Ts

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke vanlig ved normal bruk, nei. Jeg har et par vesker fra Mulberry som er flere år gamle, og ingen av dem er synlig slitt. 

Men det kommer jo også an på hva du legger i «hverdagslig bruk». Hverdagslig bruk for meg er f.eks. at vesken oppbevares i støvposen (eller et annet trygt sted) når den ikke er i bruk, at jeg ikke legger den fra meg på bakken, at jeg passer på å ikke skrape den inntil ting osv. For en annen er det kanskje naturlig å slenge den fra seg i baksetet når man setter seg inn i bilen, søle på den, sette den på bakken mens man ser på barna sparke fotball o.l. Hvis man ikke tar vare på ting vil det jo bli slitt uansett hva det koster.

Anonymkode: 22adb...df8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

La nå folk bruke pengene sine som de vil 🙄 Du har sikkert noe du liker som andre synes det er teit å bruke penger på.

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det forseglingen/malingen som er på læret der som er slitt/ødelagt ? Fort gjort i så tilfelle å fikse, er butikken vanskelig på det så fikser en skomaker det.

Anonymkode: d525f...dfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har en Mulberry Bayswater IMG_8058.jpeg.6fe824884405d830892787fca754246b.jpeg

og nå har de kantene her IMG_8061.jpeg.ab43da42d5490efad5e48f8d8be6d9d3.jpeg

og her IMG_8062.jpeg.01f67201f8aa1a7b4f42c42e7123ace4.jpeg

blitt slitt og falt av.

Er det vanlig med hverdagslig bruk? Noe jeg kan gjøre? Synes det er litt teit å betale 17000 for en veske og så holder den ikke 1 år en gang. 

Finn kvitteringen/kontoutskrift, og gå inn i butikken du kjøpte vesken fra. Mye bedre de de kjøpte vesken hos uttaler seg, enn en gjeng med mennesker som ikke får sett vesken. 
Hadde jeg kjøpt eller fått en så dyr veske, så hadde vesken blitt lagt i en safe, og ikke brukt. 

Anonymkode: 95762...bfa

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er ikke vanlig ved normal bruk, nei. Jeg har et par vesker fra Mulberry som er flere år gamle, og ingen av dem er synlig slitt. 

Men det kommer jo også an på hva du legger i «hverdagslig bruk». Hverdagslig bruk for meg er f.eks. at vesken oppbevares i støvposen (eller et annet trygt sted) når den ikke er i bruk, at jeg ikke legger den fra meg på bakken, at jeg passer på å ikke skrape den inntil ting osv. For en annen er det kanskje naturlig å slenge den fra seg i baksetet når man setter seg inn i bilen, søle på den, sette den på bakken mens man ser på barna sparke fotball o.l. Hvis man ikke tar vare på ting vil det jo bli slitt uansett hva det koster.

Jeg kjøpte vesken for at jeg skulle bruke den hele tiden. Jeg setter den ned på bakken, på gulvet i bilen osv. Den er med meg overalt. 
Jeg tenkte liksom at vesken skulle få en slags «patina» om noen år jeg da, ikke etter 1 år liksom.

Har for øvrig to andre mindre vesker fra Mulberry og de har jeg hatt siden 2017. Ingen sånne slitasjer der, selv om de ble brukt endel. 

~Ts

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg kjøpte vesken for at jeg skulle bruke den hele tiden. Jeg setter den ned på bakken, på gulvet i bilen osv. Den er med meg overalt. 
Jeg tenkte liksom at vesken skulle få en slags «patina» om noen år jeg da, ikke etter 1 år liksom.

Har for øvrig to andre mindre vesker fra Mulberry og de har jeg hatt siden 2017. Ingen sånne slitasjer der, selv om de ble brukt endel. 

~Ts

Du kunne ikke lagt ut bilde av den faktiske feilen du har fått så en ser hva som egentlig er saken ? 

Anonymkode: d525f...dfb

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke vanlig, men de har vel 10 års granti og superbra kundeservice så ville bare gått innom dem med dette.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hva bruker du pengene dine på? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

~Ts

Snakk med butikken så ordner det seg nok. 

Anonymkode: 879ac...903

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Her blant annet: IMG_8063.thumb.jpeg.0092b977d422e521cba0b420a2d1a158.jpeg

~Ts

Ser ut som dårlig festet, du får vel ikke skader som dette fordi du setter den fra deg over alt eller ikke bruker støvpose. Jeg har 10-15 år gamle vanlige vesker som ikke ser sånn ut, hør med butikken

Anonymkode: 879ac...903

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som om det er noe feil med festet. Det er noe med kvaliteten og sømmen som også skurrer litt her. Er du sikker på at den er ekte? 

Jeg har ikke Mulberry, men en rekke andre vesker av tilsvarende kvalitet. Flere har vært ukentlig i bruk i 15+ år, et-par av de får virkelig gjennomgå, med PC, vannflaske, ekstra skjerf....  og ikke har et eneste tegn til slitasje i sømmer og slikt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...