AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #21 Del Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har jeg stempla noen??? Hvis du mener skjørt ikke hører i kategorien kvinneklær så er vi totalt uenige, og jeg tror de fleste er uenige med deg. Mener du er det er et herreplagg så kan du fortsatt mene det. I min verden er skjørt et plagg kvinner bruker. Anonymkode: 9c746...aff Å herregud. Hehe. Kos deg med livet✌🏼 Anonymkode: 75a01...53e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #22 Del Skrevet 14. august 2024 Hvilken stil har du til vanlig? Hvilke mønster liker du? Har du en lengdepreferanse? Anonymkode: 8a9ac...2b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 14. august 2024 #23 Del Skrevet 14. august 2024 Da må du søke på Kilt mulig du finner en skotsk nettbutikk 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #24 Del Skrevet 14. august 2024 Hva med kilt? Det er kult, syns jeg. Anonymkode: fa5cb...3c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MartineCD Skrevet 2. januar #25 Del Skrevet 2. januar (endret) Som mann som liker å gå i kvinneklær, vil jeg si at hva du velger av skjørt avhenger av hva du ellers har på deg av klær. Du sier at han ellers vil gå i herreklær. Herreklær er gjennomgående mer konservativt. Jeg ville derfor valgt et mørkt skjørt som går rett over eller rett under knærne. Det kan også være denim, om det er litt casual. Ellers er det litt sørgelig å høre de negative reaksjonene fra enkelte i tråden her. Mens jeg kan være enig i påstanden om at skjørt er kvinneklær, så burde det likevel være greit for andre at jeg og mine likesinnede går i kvinneklær. Forslaget om kilt er et blindspor, om enn vennligsinnet. Vi går med kvinneklær fordi vi ønsker å være i kontakt med våre feminine sider. Handlingsrommet for oss menn er veldig mye smalere enn det er for kvinner. Hadde det vært rom for det, hadde du bare sett meg i kjoler. Endret 2. januar av MartineCD 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #26 Del Skrevet 2. januar Man trenger ikke transe og gå med høyhælte sko osv. om en mann vil gå med skjørt. https://utilikilts.com/ Anonymkode: 35ef3...05a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #27 Del Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (På 9.8.2024 den 14.59): Hei, jeg lurer på om det er noen åpne og tolerante KG'ere som kan gi meg gode tips om fine korte (fra mini til knelange) skjørt fra damekolleksjoner som kan passe til mann som ønsker å prøve å bruke skjørt i stedet for shorts til ellers vanlige herreklær. Tenker da fortrinnsvis fra vanlige kjeder som f.eks Bik Bok, B Young, Gina Tricot, H&M, Only osv. Noen som har gode tips, gjerne også til resten av antrekket? Anonymkode: 8b010...377 Eh? Anonymkode: 75201...3ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 5. januar #28 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (På 9.8.2024 den 15.32): Dette er jo motsigende, mann og kvinne kroppen er ulike, vi har ikke like hofter, klær laget for kvinner passer som oftest ikke menn. Som noen nevner over her, finn designere som lager skjørt spesifikt for menn. Se til Harry Styles sine outfits og få litt inspo der. Anonymkode: fa3f6...8a8 Har ikke problem med å bruke dameklær, har mange fine kjoler. Bruke BH med innlegg da. Skjørt er ikke noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #29 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (På 13.8.2024 den 10.15): Skjørt er faktisk dameklær.......kan vi ikke slutte å normalisere alt som ikke er normalt? Anonymkode: 9c746...aff Dress er ikke for damer. Ikke skjorte og slips heller. Anonymkode: 3650e...3ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå