AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #21 Del Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg er en godt trent mann på 48, min kone 39, hun er bedre trent enn meg. Hun har typisk løpekropp, tynn, egentlig mager, men med litt muskelmasse i lår, bruker mye tid på trening, mindre på familie og egentlig lite på klær og utseende. Minst en gang i året reiser hun på treningsleir i syden. Dette er ikke noe som gir meg, personlig, noe, men står i det for hennes del. Jeg fantaserer om en omsorgsfull dame. En som bruker tiden på å gjøre det koselig rundt seg, lage mat fra bunn og tar vare på seg selv slik at hun er avslappet nok til å ikke bitche hele tiden. At hun klager og er misfornøyd meg en del ting tar jeg til meg, men en del synes jeg er urettferdig. Hun bruker 80 % av familiens tid og penger på trening og konkurranser. Utseende på en kone er ikke veldig viktig, men kunne jeg velge hadde hu vært 20-25 kg mer enn min kone, med fyldigere ansikt, armer, rumpe, lår og pupper. Fokuset hennes skulle ikke være på trening, prestasjon og konkurranse, men familien. Anonymkode: 5f13f...a93 Det kan jeg forstå. Damen din sliter med noe, derfor oppfører hun seg slik. Hun trenger å gi mer faen, få det rolig. Har hun adhd? Depresjon? Ptsd? Svar til T.S. Det virker som din mann sliter med noe også, og han virker enkel. Ville ikke vært sammen med en slik mann. Han gjør deg usikker og slik blir det ikke et godt forhold av. Er din mann topptrent og med sixpack? Han eldes han og, ikke bare kvinner eldes. Han virker usunn og med et stygt kvinnesyn. Du får revurdere dette forholdet. Anonymkode: ed09e...a9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå