Gå til innhold

Dere som går mye i skjørt eller kjole

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser/kjenner på temperatur jeg også. Har dessuten små singlets og truser i ull, og så lenge det meste av kroppen holdes varm tåler jeg gjerne litt kaldluft på bena. Slikt er også gode løsninger litt sener sommerkvelder. Å ha på strømpebukse unngår jeg til det blir helt nødvendig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du svarte jo ikke på hva ts lurte på.

Anonymkode: b6140...31e

Stemmer jo det😅 Jeg begynner å gå i strømpebukse sånn fra september.

Anonymkode: b44aa...625

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På kontoret er det så kald grunnet ventilasjonsanlegget at jeg går med tynn strømpebukse hver dag også nå i sommer. Tynn hudfarget strømpebukse som regel. 

Anonymkode: 7b82b...bd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strømpebukser - nesten aldri såfremt det ikke er 20 kuldegrader ute eller jeg skal være ute i timesvis. Blir maks knestrømper ved kortere skjørt eller kjoler når det er virkelig kaldt eller anstendigheten krever det.

Anonymkode: 76acc...866

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Strømpebukser - nesten aldri såfremt det ikke er 20 kuldegrader ute eller jeg skal være ute i timesvis. Blir maks knestrømper ved kortere skjørt eller kjoler når det er virkelig kaldt eller anstendigheten krever det.

Anonymkode: 76acc...866

Skikkelig barsking, du!

Anonymkode: f4457...6be

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Nordland, så her er det vær og vind som dikterer hva jeg går med. Bruker tynnstrømpebukse fra april/mai til oktober/november. Om vinteren tykkere strømpebukser. Dropper strømpebukse hvis det er meldt fint vær (18+ grader). I år har jeg gått mye uten strømpebukse, fordi vi har hatt et nydelig vær siden i mai.

Pendler med båt og går et stykke for å komme meg til jobb. Må derfor kle meg for skiftende vær. Hadde jeg gått rett fra en varm bil til kontoret hadde jeg sikkert gått med tynnere strømper hele året (og uten strømper oftere).

Anonymkode: eeba9...c0c

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes underskjørt varmer mye også og da kan jeg gå uten strømpebukse lengre. Og så går jeg i joggesko i stedet for sandaler. Tror jeg har sånne bein som ender har, jeg kjenner ikke kulde lengere :P Neida, når det dropper under 10 grader bruker jeg strømpebukser (eller dersom jeg bruker kortere skjørt i september ish)

Anonymkode: 0547d...cea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig spørsmål...

Er det virkelig noen som ikke skjønner at sånt reguleres av temperaturen?

Anonymkode: 73658...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Når det begynner å bli kaldt ute?

Anonymkode: bde36...c08

1. september seff. Alltid, og helt udiskutabelt.

Da MÅ TS finne frem strømpebuksen. Hvis han har en, da.

Anonymkode: 73658...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gradestokken er en fin ting si😊 Den bestemmer mer enn dato selvfølgelig, hele året rundt. Også synes jeg det er så mange fine strømpebukser som gjør et antrekk og gjør stilen komplett. Jeg elsker strømpebukser fra de tynne til de  kabelstrrikkede ull variantene i ulike høstfarger. Jeg kan synes det er mye finere med strømpebukse enn med bare legger nå til høsten. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer selvsagt an på temperaturen og hva jeg skal den dagen, men bruker mye skjørt og kjoler på jobb, og da kommer jeg ikke utenom. På våren spiller det også inn om jeg har fått litt farge på bena. Ellers bruker jeg helst stayups i mellom 10 og 20 den vår og høst. Synes det er mest behagelig. På vinteren blir det nok litt tykkere strømper til hverdags, men ikke til "pent".  

Anonymkode: 8082f...485

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En vesentlig ting dere glemmer i diskusjonen,,,,,om noen bryr seg,da. Dere kvinner får utrolig lekre legger i strømpebukser, det bør være et lite pluss, hvertfall for de som liker å kle seg pent.

Anonymkode: aa528...62f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

En vesentlig ting dere glemmer i diskusjonen,,,,,om noen bryr seg,da. Dere kvinner får utrolig lekre legger i strømpebukser, det bør være et lite pluss, hvertfall for de som liker å kle seg pent.

Handler om å ikke fryse og føle seg vel, ikke om lekre legger.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Handler om å ikke fryse og føle seg vel, ikke om lekre legger.

Jeg vet det, men det er vel ikke noe minus å se bra ut heller?  For noen spiller det også en rolle 🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir det samme som når jeg tar på meg vinterjakke og lue, jeg ser på gradestokken og været. 

Anonymkode: 6135c...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...