AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #1 Del Skrevet 9. august 2024 Foreløpig er det behagelig temperatur, men når begynner dere med strømpebukse under? Jeg tenker generelt sånn slutten av neste måned? Anonymkode: f4457...6be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #2 Del Skrevet 9. august 2024 Det kommer an på vær og temperatur, jeg ser ikke på datoen. I dag er det 11 grader her, så jeg hadde nok brukt (tynn) strømpebukse under kjole/skjørt. Det er jo mulig å ta av strømpebuksa hvis det blir varmere utover dagen. Anonymkode: b0540...12f 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #3 Del Skrevet 9. august 2024 Det kommer jo litt an på været mer enn sesongen. Jeg har brukt strømpebukse i sommer og det ser jeg mange andre også har gjort, så det er ikke dato bestemt. Anonymkode: b6140...31e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 9. august 2024 #4 Del Skrevet 9. august 2024 Kan jo være tyve gr i september, så tenker at å se på gradestokken er en god ide 😃 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #5 Del Skrevet 9. august 2024 Når jeg selv synes det er kaldt. Hadde det vært 10 grader nå så hadde jeg brukt det. Er det kaldt så er det kaldt uansett om det egentlig er sommer Anonymkode: 8b20f...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktualia Skrevet 9. august 2024 #6 Del Skrevet 9. august 2024 Knestrømper er en fin overgangsgreie, hvis man bruker litt lange skjørt og kjoler. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 9. august 2024 #7 Del Skrevet 9. august 2024 Stort sett bare ben frem til minusgradene titter frem 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #8 Del Skrevet 9. august 2024 Jeg ser også an temperaturen. Hvis jeg skal på jobb bruker jeg oftere strømpebukse enn ellers fordi det kan være kjølig på kontoret. Som noen andre skriver, så kan strømpebuksen tas av hvis det blir for varmt. Anonymkode: 39bbe...d4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #9 Del Skrevet 9. august 2024 Jeg har lange sommerkjoler med lange armer, som jeg bruker på de mer kalde dagene. Men når strømpebuksa kommer fram, vet jeg ikke. Det kan jo være varmt både i september og oktober. Eller som i fjor hvor vinteren kom i oktober. Anonymkode: 8ea60...ab2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #10 Del Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har lange sommerkjoler med lange armer, som jeg bruker på de mer kalde dagene. Men når strømpebuksa kommer fram, vet jeg ikke. Det kan jo være varmt både i september og oktober. Eller som i fjor hvor vinteren kom i oktober. Anonymkode: 8ea60...ab2 Stemmer, sist vinter gjorde at strømpebuksesesongen ble veldig lang! Anonymkode: f4457...6be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #11 Del Skrevet 9. august 2024 Bor i Nordland her så har fint gått med strømpebukse i Juli 😂 men som andre sier, det er ikke datoen som bestemmer det men været. Bruker ullstrømpebukse fra ca desmber og ut februar og ellers en 20 den resten av året ved behov. Anonymkode: 534e3...d78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 9. august 2024 #12 Del Skrevet 9. august 2024 Jeg bryr meg ikke om datoen, men om gradene, samt vindstyrken. Velger både skjørt/kjole og hva jeg putter under etter værforholdene. Jeg hadde leggings idag fordi pga kraftig regn og sur vind. Da var det godt med et ekstra lag. Tynt, men likevel noe som dekket leggene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #13 Del Skrevet 9. august 2024 Bare bein så langt det går. Ser aldri på kalenderen. Men hva jeg skal og hvor mye jeg skal være i kalde kontorlokaler, eller utendørs. Anonymkode: b65b2...ef4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 9. august 2024 #14 Del Skrevet 9. august 2024 Det kommer an på temperaturen, men ofte i oktober, sånn ca. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #15 Del Skrevet 9. august 2024 Under 10 grader. Alt over er for varmt for meg. Anonymkode: 624eb...b72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #16 Del Skrevet 9. august 2024 Jeg er frysepinne. Går ikke rundt å fryser bare fordi det er "sommer" på kalenderen. Det ser så tåpelig ut så jeg har brukt strømpebukse i sommer sammen med tusenvis av andre. Ser ikke på kalenderen men på gradestokken. Anonymkode: df0d9...89a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #17 Del Skrevet 10. august 2024 Kommer mye ann på hva jeg skal gjøre. Er det bare fra bil, buss eller trikk og inn på butikker fryser jeg sjeldent. jeg er ferdig med arbeidslivet, men kunne jeg ikke bruke skjørt eller kjole likevel. Anonymkode: d8f77...709 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #18 Del Skrevet 10. august 2024 Jeg er mann, androgyn og bare går i kjole og skjørt, og helt trange jeans til kvinner. Går sånn helt offentlig i alle sammenhenger, på jobb også. Er forholdsvis ung og veldig slank. Bare positive kommentarer og fine tilbakemeldinger. Anonymkode: b44aa...625 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #19 Del Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er mann, androgyn og bare går i kjole og skjørt, og helt trange jeans til kvinner. Går sånn helt offentlig i alle sammenhenger, på jobb også. Er forholdsvis ung og veldig slank. Bare positive kommentarer og fine tilbakemeldinger. Anonymkode: b44aa...625 Du svarte jo ikke på hva ts lurte på. Anonymkode: b6140...31e 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet 10. august 2024 #20 Del Skrevet 10. august 2024 Kommer an på temperaturen. Har skjedd flere ganger i sommer at jeg har tynn strømpebukse på når jeg drar hjemmefra kl 0615, men trenger ikke å ha den på når jeg er ferdig på jobb kl 1530. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå