AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #1 Del Skrevet 9. august 2024 Søker råd og erfaringer fra andre som har kommet seg gjennom dette. Blir så fortvilet over at sexen ikke gir meg noe lenger og at jeg ikke engang kjenner meg kåt! Kanskje litt rundt eggløsning, men det er veldig kort. I begynnelsen kom jeg lett, jeg syntes alt han gjorde med hender, munn og pikk var deilig. Han var den første jeg noensinne fikk orgasme med under selve samleie. Men det var kun et fåtall ganger, han måtte som regel fingre meg for at jeg skulle komme. Nå klarer jeg ikke oppnå orgasme lenger, synes han fingrer alt fort hardt og fort og feil rytme. Penetrering (spesielt rett før han kommer) er jo godt, men jeg kan ikke få orgasme av det. Siden vi har sjelden sex kommer han fort. Men det gjør ikke noe, for jeg kommer ikke de gangene det har vart lenge heller. Har sex ca 1 gang i uken, begge to ønsker seg mer. Vi er bare i 30 årene. Dette er er ganske nytt fenomen som oppstod etter fødselen for 6 mnd siden. Rett etter fødsel hadde vi en del mer sex, men jeg fant fort ut at det ikke gav meg så mye og da dabber jo lysten av.. Vil det gå over? Jeg har ikke skader fra fødselen og jeg kan like lett som før fingre meg selv til orgasme. Anonymkode: 76214...8cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 9. august 2024 #2 Del Skrevet 9. august 2024 Hvis han gjør ting for hardt eller det ikke føles godt, hvorfor ikke snakke med ham om det? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #3 Del Skrevet 9. august 2024 Du får begynne å fingre deg sjøl siden det er du som kjenner kroppen din best. Ta kontroll over din egen sexopplevelse og bidra med det du liker sjøl. Si fra og prøv noe nytt Anonymkode: 84f64...14e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loveless Skrevet 9. august 2024 #4 Del Skrevet 9. august 2024 Herregud ta litt ansvar selv, fortell han at han gjør det for hardt/fort. Mannen er jo ikke tankeleser. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #5 Del Skrevet 9. august 2024 Du må snakke med ham. Og hvorfor bruker du ikke bare fingrene selv når dere har sex, da? Ta ansvar selv. Dessuten har du baby på seks måneder, det er ofte ikke særlig bra for sexlysten, både mtp søvn og hormoner. Gi det tid! Anonymkode: fd15e...658 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #6 Del Skrevet 9. august 2024 Ja jeg sier fra så klart, men er ikke så veldig opphissende for han heller å høre ta det med ro, saktere, vær forsiktig osv hele tiden heller. Og dessuten har jo måten han gjør det på fungert helt fint før, det fungerer plutselig ikke lenger. Jeg kan prøve å ta litt på meg selv i stillinger hvor det går. Er så vant med en eks som kjeftet veldig for det. Jeg vet flesteparten ikke ville kjeftet for det, men hele situasjonen stresser meg og da mister jeg også tenning. Anonymkode: 76214...8cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 9. august 2024 #7 Del Skrevet 9. august 2024 11 minutter siden, AnonymBruker said: Ja jeg sier fra så klart, men er ikke så veldig opphissende for han heller å høre ta det med ro, saktere, vær forsiktig osv hele tiden heller. Og dessuten har jo måten han gjør det på fungert helt fint før, det fungerer plutselig ikke lenger. Jeg kan prøve å ta litt på meg selv i stillinger hvor det går. Er så vant med en eks som kjeftet veldig for det. Jeg vet flesteparten ikke ville kjeftet for det, men hele situasjonen stresser meg og da mister jeg også tenning. Anonymkode: 76214...8cf Det bør jo ikke være nødvendig å gi de samme beskjedene "hele tiden" ... han burde kunne huske litt selv også. Det virker som om dere mangler en del på kommunikasjonsbiten. Kommunikasjon er ikke bare å gi direksjoner under selve sexen. Mer viktig er kanskje praten utenfor senga. Snakk om hva du føler, trenger, liker og hør på hans tanker. Det er også bra å vise konkret hva som funker ... og om du ikke lengre vet; utforsk... både for deg selv og kanskje sammen med han. Du kan også ta styringen litt. Finnes mange stillinger hvor kvinnen har styringen. Men viktigs er likevel å snakke om sex ... når dere ikke har sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #8 Del Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Søker råd og erfaringer fra andre som har kommet seg gjennom dette. Blir så fortvilet over at sexen ikke gir meg noe lenger og at jeg ikke engang kjenner meg kåt! Kanskje litt rundt eggløsning, men det er veldig kort. I begynnelsen kom jeg lett, jeg syntes alt han gjorde med hender, munn og pikk var deilig. Han var den første jeg noensinne fikk orgasme med under selve samleie. Men det var kun et fåtall ganger, han måtte som regel fingre meg for at jeg skulle komme. Nå klarer jeg ikke oppnå orgasme lenger, synes han fingrer alt fort hardt og fort og feil rytme. Penetrering (spesielt rett før han kommer) er jo godt, men jeg kan ikke få orgasme av det. Siden vi har sjelden sex kommer han fort. Men det gjør ikke noe, for jeg kommer ikke de gangene det har vart lenge heller. Har sex ca 1 gang i uken, begge to ønsker seg mer. Vi er bare i 30 årene. Dette er er ganske nytt fenomen som oppstod etter fødselen for 6 mnd siden. Rett etter fødsel hadde vi en del mer sex, men jeg fant fort ut at det ikke gav meg så mye og da dabber jo lysten av.. Vil det gå over? Jeg har ikke skader fra fødselen og jeg kan like lett som før fingre meg selv til orgasme. Anonymkode: 76214...8cf Kan du ikke styre sexen litt selv da, fingre kan du gjøre selv, tenk litt nytt? Om en styrer på med sex som byr en litt imot, så dabber jo lysta naturlig av. Ta styringen dame, ditt sexliv, han vil jo tro att det som alltid har "fungert", vil fungere nå også, han er ikke tankeleser, guide han, bruk hjelpemiddel som fungerer for deg, så vil dere sammen finne utav dette, ta praten med mannen din. Anonymkode: 712d0...9bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 10. august 2024 #9 Del Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Søker råd og erfaringer fra andre som har kommet seg gjennom dette. Blir så fortvilet over at sexen ikke gir meg noe lenger og at jeg ikke engang kjenner meg kåt! Kanskje litt rundt eggløsning, men det er veldig kort. I begynnelsen kom jeg lett, jeg syntes alt han gjorde med hender, munn og pikk var deilig. Han var den første jeg noensinne fikk orgasme med under selve samleie. Men det var kun et fåtall ganger, han måtte som regel fingre meg for at jeg skulle komme. Nå klarer jeg ikke oppnå orgasme lenger, synes han fingrer alt fort hardt og fort og feil rytme. Penetrering (spesielt rett før han kommer) er jo godt, men jeg kan ikke få orgasme av det. Siden vi har sjelden sex kommer han fort. Men det gjør ikke noe, for jeg kommer ikke de gangene det har vart lenge heller. Har sex ca 1 gang i uken, begge to ønsker seg mer. Vi er bare i 30 årene. Dette er er ganske nytt fenomen som oppstod etter fødselen for 6 mnd siden. Rett etter fødsel hadde vi en del mer sex, men jeg fant fort ut at det ikke gav meg så mye og da dabber jo lysten av.. Vil det gå over? Jeg har ikke skader fra fødselen og jeg kan like lett som før fingre meg selv til orgasme. Anonymkode: 76214...8cf Når jeg leser den markerte teksten, får meg alltid til å tenke at mannen lager "støy". Husk at orgasmen er skjør for det minste negative.. da blir det lettere å forstå, at du klarer å gi deg orgasme alene. Men "støyen" trenger ikke å komme av det som skjer i sexen, det kan like gjerne være lite kjærlighetsbekreftelse i hverdagen. Altså av manglende eller lite kos, kyss og behageligheter. Jeg tenker at alle vil på en måte føle seg elsket og begjært, for det er jo nettopp det som skaper sexlyst. Jeg ser jo at han er hardhendt, fort og uten rytme.. Det "støyer" også for din orgasme, for du opplever det som "ikke bra". Du tenker sikkert også mye på dette under sexen? Men tanker og grublinger gjør det også vanskelig for å oppnå orgasme. Dette skal gå bra.. Men begge må gjøre sin innsats, for at orgasmen skal juble seg ut av kroppen din. Håper forklaringen min hjelper deg videre.. og forklar han gjerne hvor skjør orgasmen er, og hvor avhengig orgasmen er av positivitet💙👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #10 Del Skrevet 10. august 2024 Hvorfor må han fingre deg? Er det hans ansvar alt sammen? Fingre deg selv da vel. Er veldig vanlig å ikke oppnå vaginal orgasme. Jeg avslutter selv med mannen fortsatt inni meg etter at han har kommet Anonymkode: 82cff...4a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #11 Del Skrevet 10. august 2024 Ammer du? Jeg opplevde at kåtheten minsket mye i den perioden. Var stort sett kåt rundt eggløsning littegrann. Så fort jeg var ferdig med amming så ble ting normalisert 😊 Anonymkode: 78195...5a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #12 Del Skrevet 10. august 2024 For noen strenge svar du fikk her. "Ta ansvar selv, kvinne". "Hvorfor fingrer du ikke bare deg selv". Jøss. TS, bare seks måneder etter en fødsel hadde jeg og mannen knapt hatt sex igjen. Husk at kroppen din har vært gjennom en enorm stressbelastning og trenger tid til å komme seg. Amming og nattevåk gjør også sjelden noe godt for sexlivet. Gi deg selv tid og masse kjærlighet! Og snakk med mannen når dere ikke har sex. Fokuser på hvor deilig du alltid har hatt det med ham, og si at du kanskje er litt mer følsom/sårbar fysisk etter fødslen, og at han derfor må være mer forsiktig enn tidligere. Så flytter du fokus fra at han gjør det feil til at du har endret deg og derfor trenger noe annet, og kan kanskje få budskapet frem uten å såre ham. Og hvis du tidligere har vært sammen med en idiot som kjeftet på deg (!) når du fingret deg selv, er det jo ikke så rart at du har en sperre på det. Men de fleste menn synes det er helt nydelig å se på og tenner på det, mon ikke mannen din kan være en av dem? Anonymkode: 481d3...6a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #13 Del Skrevet 10. august 2024 Be han ta seg en runk i ny og ne slik at han ikke kommer så fort Anonymkode: 4bdd4...b08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 10. august 2024 #14 Del Skrevet 10. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ja jeg sier fra så klart, men er ikke så veldig opphissende for han heller å høre ta det med ro, saktere, vær forsiktig osv hele tiden heller. Og dessuten har jo måten han gjør det på fungert helt fint før, det fungerer plutselig ikke lenger. Jeg kan prøve å ta litt på meg selv i stillinger hvor det går. Er så vant med en eks som kjeftet veldig for det. Jeg vet flesteparten ikke ville kjeftet for det, men hele situasjonen stresser meg og da mister jeg også tenning. Anonymkode: 76214...8cf Her er forklaringen. Ting kan endre posisjon litt ifbm fødsel. Tar gjerne ett års tid å stabiliseres. Hva med at du ordner deg selv under forspill og prøver ut nye måter å få orgasme på? Leketøy feks 🤷♀️ Endret 10. august 2024 av AprilLudgate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #15 Del Skrevet 10. august 2024 Bytt mann. Anonymkode: 6e61d...150 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #16 Del Skrevet 10. august 2024 Hallo. Du fødte for 6 mnd siden. Der er svaret. Det er heeeelt normalt. Ta sexpause! Kos istedenfor. Mannen får ta seg en håndjager selv. Herreminhatt! Hormonene dine er i ulage etter graviditet, fødsel og amming. Det er normalt å ikke ville ha sex LEEENGE etter en fødsel. Dette burde menn forstått. Plei deg selv. Snakk med mannen din og gi det tid. Anonymkode: a42c7...178 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gammelsmurfen Skrevet 10. august 2024 #17 Del Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (På 9.8.2024 den 11.09): Søker råd og erfaringer fra andre som har kommet seg gjennom dette. Blir så fortvilet over at sexen ikke gir meg noe lenger og at jeg ikke engang kjenner meg kåt! Kanskje litt rundt eggløsning, men det er veldig kort. I begynnelsen kom jeg lett, jeg syntes alt han gjorde med hender, munn og pikk var deilig. Han var den første jeg noensinne fikk orgasme med under selve samleie. Men det var kun et fåtall ganger, han måtte som regel fingre meg for at jeg skulle komme. Nå klarer jeg ikke oppnå orgasme lenger, synes han fingrer alt fort hardt og fort og feil rytme. Penetrering (spesielt rett før han kommer) er jo godt, men jeg kan ikke få orgasme av det. Siden vi har sjelden sex kommer han fort. Men det gjør ikke noe, for jeg kommer ikke de gangene det har vart lenge heller. Har sex ca 1 gang i uken, begge to ønsker seg mer. Vi er bare i 30 årene. Dette er er ganske nytt fenomen som oppstod etter fødselen for 6 mnd siden. Rett etter fødsel hadde vi en del mer sex, men jeg fant fort ut at det ikke gav meg så mye og da dabber jo lysten av.. Vil det gå over? Jeg har ikke skader fra fødselen og jeg kan like lett som før fingre meg selv til orgasme. Anonymkode: 76214...8cf Foreldrerollen, sånn i begynnelsen, kan være en stor utfordring for mange parforhold. Det du opplever er heller ikke unormalt. Kommunikasjon essensen her, og det fins hjelp å få. Ikke la et forhold gå dukken på grunn av dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå