Gå til innhold

Botox for asymmetriske bryn

snusk1

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen her inne som har tatt botox for å rette opp i asymmetriske øyenbryn? Jeg har prøvd å google, men finner lite om klinikker som skriver stort om behandlingen her i Norge. Har sett det dukke opp på bla. tiktok når jeg har prøvd å finne ut hva jeg kan gjøre for å rette opp i det, og det virker som behandlingen kan ha fine resultater om man går til noen som kan det de driver med. 

Så, er det noen som har prøvd dette? Fortell gjerne om ditt resultat.. Og gjerne anbefal meg klinikker som er dyktige på botox som holder til i Oslo-området 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det assymetriske gir deg et særpreg som de andre ikke har. Bare nevner det. Jeg syns det er fint med folk som er den de er, fremfor å bli A-4 normen i skjønnhetsindustrien. 

Anonymkode: 59950...1a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det assymetriske gir deg et særpreg som de andre ikke har. Bare nevner det. Jeg syns det er fint med folk som er den de er, fremfor å bli A-4 normen i skjønnhetsindustrien. 

Anonymkode: 59950...1a4

Greit innspill, men hjelper dessverre lite på det jeg faktisk spør om. Jeg synes vi alle bare får gjøre de endringene som kommer til å gjøre noe positivt for eget selvbilde, og for min del begynte disse kompleksene tidlig i tenårene og jeg lærer meg rett og slett ikke å like det uansett om jeg nærmer meg 30-årene nå. Heier på alle som velger å godta sitt eget utseende uten fusk, men dessverre vil jeg prøve å gjøre noe med komplekset mitt nå.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det beste er å gå innom en klinikk og få råd der, de fleste som driver med botox vil nok kunne hjelpe deg med det 😉

Anonymkode: 8d82d...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vær forberedt på at det kan ta noen uker meg korrigeringer osv for å få det resultatet du ønsker og at det i mellomtiden kan bli litt skjevt og kjipt. Fram til behandler vet hva du tåler og hvordan ansiktet ditt beveger seg så vil det bli litt prøving og feilig, og fordi botox tar 14 dager på å kicke inn så tar dette tid.

Personlig tar ansiktet mitt botox ekstremt godt, altså jeg har uvanlig god effekt av selv små doser. Første gang fikk jeg for tunge bryn av vanlig dose i panne og dette måtte korrigeres med brynsløft. Det tok jo da naturligvis 2 uker ekstra før ble bra igjen. Da hoppet halen på bryna litt opp og derfor måtte det korrigeres en gang til og det tok 2 nye uker.

Så skulle vi neste gang prøve med halv dose og høyere innsett og da ble jeg likevel tung foran og måtte ta enda nye runde med korrigering. Så selv halv dose ble for mye for min panne, hun har aldri sett så stor effekt av så lite før.

Nå vet behandleren hva jeg tåler og ikke, og jeg var forberedt på alt dette så det gikk helt fint. Men ved korrigering av en side vs den andre så kan jeg se for meg at dette kan bli en del prøv og feil i starten da alle reagerer forskjellig på gitte doser.

Det kan bli kjempebra til slutt, men så vet du 🙏🏻🌻

Anonymkode: 4e1e4...fe5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...