AnonymBruker Skrevet 9. august #1 Del Skrevet 9. august Vi er to guttekjærester. Han 18, snart 19, jeg 23. Han og jeg og forsåvidt er uerfarne med guttesex. Jeg er bifil og lite erfaring med gutter, men er ganske erfaren med jentekjæreste. Men etter slutt med henne, møtte jeg verdens fineste gutt og vi falt for hverandre umiddelbart. For et par helger siden, hadde vi sex for første gang. Jeg er litt erfaren med prostata og innviet han for første gang med anal nytelse. Den orgasmen han fikk, er den lengste og det råeste jeg har sett. Han knakk fullstendig sammen etter orgasmen og begynte å strigråter. Jeg ble jo engstelig for at det hadde gjort vondt på et vis, men han fikk hikstet frem at det var det deiligste ever. Han har reagert sånn hver gang vi har hatt sex etter dette. Han kollapser fullstendig og strigråter hver gang. Er dette en helt vanlig og normal reaksjon ved kraftige orgasmer? Selv er jeg ikke sånn, selv om orgasmene er intense. Anonymkode: e1ed9...9ba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august #2 Del Skrevet 9. august Jeg begynte å få det slik på grunn av ubeaebeidede traumer etter et voldelig forhold. Følelsene sitter på en måte fast i kroppen og må slippe ut, så det er egentlig en bra ting, men det oppleves overveldende, men på en god måte - hvis jeg opplever omsorg når det skjer iallfall. Det er ikke sikkert dette gjelder for han. Anonymkode: a0d13...fb3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august #3 Del Skrevet 9. august Vanlig for meg (kvinne) og også for min partner (mann). Bra og omsorgsfull sex er healing på dypt nivå. Anonymkode: 9926b...942 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august #4 Del Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vanlig for meg (kvinne) og også for min partner (mann). Bra og omsorgsfull sex er healing på dypt nivå. Anonymkode: 9926b...942 Åh så godt å høre. Han virkelig nyter det og vil liksom ikke ut av det etter å opplevd sånne orgasmer. Han blir veldig emosjonell og gråter så. Når jeg vet det er på grunn av nytelsen, er det så søtt å oppleve han sånn❤️ Anonymkode: e1ed9...9ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august #5 Del Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg begynte å få det slik på grunn av ubeaebeidede traumer etter et voldelig forhold. Følelsene sitter på en måte fast i kroppen og må slippe ut, så det er egentlig en bra ting, men det oppleves overveldende, men på en god måte - hvis jeg opplever omsorg når det skjer iallfall. Det er ikke sikkert dette gjelder for han. Anonymkode: a0d13...fb3 Jeg kjenner han ikke godt nok siden forholdet er ganske nytt. Kan jo være han har opplevd noe traumatisk, men selv sier han det bare kommer av at det blir så sterkt og intenst når det går for han, orgasmen tar på en måte makten fra han over egne følelser. Han sier dette er en frihet og blir så overstrømmende lykkerus at tårene bare renner og renner. Det samme skjer og når orgasme nummer to kommer. Når vi blir bedre kjente, er jeg nå klar over at traumer eller andre problemer kan være medvirkende. Anonymkode: e1ed9...9ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 9. august #6 Del Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg kjenner han ikke godt nok siden forholdet er ganske nytt. Kan jo være han har opplevd noe traumatisk, men selv sier han det bare kommer av at det blir så sterkt og intenst når det går for han, orgasmen tar på en måte makten fra han over egne følelser. Han sier dette er en frihet og blir så overstrømmende lykkerus at tårene bare renner og renner. Det samme skjer og når orgasme nummer to kommer. Når vi blir bedre kjente, er jeg nå klar over at traumer eller andre problemer kan være medvirkende. Anonymkode: e1ed9...9ba Bare la han nyte det🫶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 6. september #7 Del Skrevet 6. september Hvordan går det med han som knakk helt sammen under orgasme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #8 Del Skrevet 11. september Jeg grein som bare faen etter at jeg fikk min første orgasme sammen med partner. Så helt ærlig, tror ikke dette er så dypt Anonymkode: 3ab0a...2a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #9 Del Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg grein som bare faen etter at jeg fikk min første orgasme sammen med partner. Så helt ærlig, tror ikke dette er så dypt Anonymkode: 3ab0a...2a0 Hei. Hva tenker du, eller hva mener du at dette ikke er så dypt? Er du kvinne eller mann? Anonymkode: e1ed9...9ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå