AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #1 Del Skrevet 9. august 2024 Jeg har datet en mann litt. Selv er jeg 35 år og han sa han var 46 år. Allerede da var jeg usikker på aldersforskjellen, men likte han godt og ga han en sjanse. Jeg har jo tenkt at han har vært ganske rynkete for alderen, men igjen tenkt at folk har jo forskjellig hud og gener. Samtidig holdt han seg greit. MEN! Så kommer det frem i en samtale med noen andre at mannen ikke er 46 år, men 58 år! Altså 12 år eldre enn han har sagt. At han har jugd om det er et såpass rødt flagg for meg at jeg ikke vil mer. I tillegg har han ikke så mange år igjen av arbeidslivet, mens det er mange år til jeg er pensjonist. Jeg avsluttet det med han og slettet han overalt. Han synes at jeg er barnslig, og er oppgitt over meg som bryr meg om alderen. Er jeg den teite her? Anonymkode: 060a5...b5a 5 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #2 Del Skrevet 9. august 2024 nei, du er ikke den teite Anonymkode: 21635...900 20 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 9. august 2024 #3 Del Skrevet 9. august 2024 Jeg hadde gjort det samme som deg. Ikke nødvendigvis fordi han var 58, men fordi han løy om det. 11 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #4 Del Skrevet 9. august 2024 Selvfølgelig har du ikke lyst til å tilbringe femtiårene dine sammen med en åttiåring! Anonymkode: 82e21...302 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 9. august 2024 #5 Del Skrevet 9. august 2024 Tenker at en som lyver så lett på alder fint kan lyve om andre ting og... Han er dust, du er ikke. Hadde gjort som deg. 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #6 Del Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har datet en mann litt. Selv er jeg 35 år og han sa han var 46 år. Allerede da var jeg usikker på aldersforskjellen, men likte han godt og ga han en sjanse. Jeg har jo tenkt at han har vært ganske rynkete for alderen, men igjen tenkt at folk har jo forskjellig hud og gener. Samtidig holdt han seg greit. MEN! Så kommer det frem i en samtale med noen andre at mannen ikke er 46 år, men 58 år! Altså 12 år eldre enn han har sagt. At han har jugd om det er et såpass rødt flagg for meg at jeg ikke vil mer. I tillegg har han ikke så mange år igjen av arbeidslivet, mens det er mange år til jeg er pensjonist. Jeg avsluttet det med han og slettet han overalt. Han synes at jeg er barnslig, og er oppgitt over meg som bryr meg om alderen. Er jeg den teite her? Anonymkode: 060a5...b5a Hvis han selv ikke hadde brydd seg om alderen, hadde han heller ikke jugd. Skjønner deg godt. Anonymkode: d88f6...06f 16 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #7 Del Skrevet 9. august 2024 Løgn uansett form, next. Anonymkode: 47e6f...8a5 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imagineme Skrevet 9. august 2024 #8 Del Skrevet 9. august 2024 Så han ut som en ung 58-åring eller en sliten gammel 46-åring? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #9 Del Skrevet 9. august 2024 Håper ikke han greide å lure til seg sex med ts da.. Anonymkode: 684c7...43e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. august 2024 #10 Del Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg har datet en mann litt. Selv er jeg 35 år og han sa han var 46 år. Allerede da var jeg usikker på aldersforskjellen, men likte han godt og ga han en sjanse. Jeg har jo tenkt at han har vært ganske rynkete for alderen, men igjen tenkt at folk har jo forskjellig hud og gener. Samtidig holdt han seg greit. MEN! Så kommer det frem i en samtale med noen andre at mannen ikke er 46 år, men 58 år! Altså 12 år eldre enn han har sagt. At han har jugd om det er et såpass rødt flagg for meg at jeg ikke vil mer. I tillegg har han ikke så mange år igjen av arbeidslivet, mens det er mange år til jeg er pensjonist. Jeg avsluttet det med han og slettet han overalt. Han synes at jeg er barnslig, og er oppgitt over meg som bryr meg om alderen. Er jeg den teite her? Anonymkode: 060a5...b5a Nei, du er ikke den teite her. Å lyve såpass på alderen sin er ikke greit. Er stor forskjell med 23 års aldersforskjell og 11. 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #11 Del Skrevet 9. august 2024 Hadde definitivt avsluttet det selv hvis daten hadde løyet om alder. Det er så uærlig og kjipt gjort å lyve om noe så grunnleggende at jeg hadde sett helt annerledes på mennesket (selv er jeg mann som dater kvinner), og jeg ville slitt med tilliten i etterkant. Her er det i tillegg høyst relevant informasjon for et eventuelt samliv. Hans hverdag vil forandre seg (til pensjonist og antagelig etter hvert til pleietrengende) på et helt annet tidspunkt enn du hadde sett for deg frem til nå, og det var allerede en bekymring hos deg. Han er en kødd, og jeg skjønner godt at du avsluttet. Anonymkode: f252d...e9b 5 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. august 2024 #12 Del Skrevet 9. august 2024 (endret) 1 hour ago, AnonymBruker said: Han synes at jeg er barnslig, og er oppgitt over meg som bryr meg om alderen. Anonymkode: 060a5...b5a Han bryr seg om alder han også? Hvis ikke hadde han vel ikke løyet om alderen sin. Endret 9. august 2024 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #13 Del Skrevet 9. august 2024 SVK skrev (10 minutter siden): Han bryr seg vel om alder han også? Hvis ikke hadde han vel ikke løyet om alderen sin. Dette. Det han driver med TS, er gaslighting. Han sier at du bryr deg for mye om alder, samtidig som han selv er så fiksert på alder at han har løyet seg 12 år ned. Han forstår nok at han aldri hadde hatt sjansen på en så mye yngre dame. Jeg forstår egentlig ikke hva han tenkte på - skulle han skjule alderen sin gjennom hele forholdet? Det er jo ikke mulig. Anonymkode: 22b63...ee1 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #14 Del Skrevet 9. august 2024 Det er jo han som er barnslig som lyver... Alder er jo ikke bare et tall, ikke når man er langt oppi årene og ser etter en mann for livet. Som du sier, dere får jo ikke en pensjonisttilværelse sammen, du ender fort opp som sykepleier og hushjelp i en periode du selv er sprek og vil reise og leve livet, og så vil du til slutt tilbringe din egen pensjonisttilværelse som enke. Nei. Han har løyet om noe veldig viktig. Anonymkode: f2c1c...c51 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet 9. august 2024 #15 Del Skrevet 9. august 2024 Hadde gjort det samme. Er ikke umulig med 23 års aldersforskjell, men det er mye. Det er høy sannsynlig for at du vil få en pleietrengende mann og kanskje bli enke, mens du selv fortsatt er ganske «oppegående». Hovedproblemet er likevel løgnen. At han bevisst har endret på sannheten for å få ei dame han ellers trolig ikke ville få. At han en stund har kunnet leve fint med å holde på løgnen mens han er sammen med deg, enda han MÅ da skjønne at sånt kommer frem i et fast forhold til slutt. Og kan han lyve så lett om det, hva annet kan han lett endre på. Nei, uansett hvor hyggelig det var hadde jeg ikke tatt sjansen. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #16 Del Skrevet 9. august 2024 Hadde gjort det samme. Å lyve om noe så grunnleggende blir for dumt. Anonymkode: 57785...61a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #17 Del Skrevet 9. august 2024 Han er for gammel. Han lyver. Og ikke minst, hvor dum tror han du er hvis han trodde han kunne fortsette å lure deg? Anonymkode: 964a1...6dd 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #18 Del Skrevet 9. august 2024 Nei, du er definitivt ikke den teite her, det er det han som er. Anonymkode: 69cde...588 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. august 2024 #19 Del Skrevet 9. august 2024 Alder er ikke bare et tall, men en løgn er en løgn - en mann som lyver uten skrupler og reagerer på den måten når han blir tatt, er ikke verdt å spare på. Å sette grenser for seg selv er å være moden og ansvarlig, ikke barnslig. Å skylde på andre når en selv har gjort noe galt, er derimot en svært umoden reaksjon. 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #20 Del Skrevet 9. august 2024 22 minutter siden, Daria said: Alder er ikke bare et tall, men en løgn er en løgn - en mann som lyver uten skrupler og reagerer på den måten når han blir tatt, er ikke verdt å spare på. Å sette grenser for seg selv er å være moden og ansvarlig, ikke barnslig. Å skylde på andre når en selv har gjort noe galt, er derimot en svært umoden reaksjon. Det er også et godt poeng . Anonymkode: c8416...9b6 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå