Muskath Skrevet 9. august 2024 #41 Del Skrevet 9. august 2024 La folk få gå med de klærne de ønsker og trives i, går det ikke an å tenke på noe annet enn hvordan andre folk fremstår? Ikke vær så opptatt av andre! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #42 Del Skrevet 9. august 2024 Men når man får bemerket " Å, for en fin kjole du har" ja, da er det greit at folk kommenterer hva du går i? Blir det kritikk, så tåler vi ikke det? Skal vi bare bemerke det positive her i livet? Anonymkode: 161c0...6fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 9. august 2024 #43 Del Skrevet 9. august 2024 Først må vi slå fast : Hva er fint? Det du syntes er fint kan jeg syntes er stygt. Tråder som dette er jo bare ett evig rør av egne preferanser som man prøver å dytte over på andre folk. Det finnes folk som kun er sammen med overvektige folk. Det finnes folk som kun er sammen med undervektige folk. Hvis man klarer å tenke litt selv,så går dette kun på egne preferanser. Hvorfor går folk med klær i det hele tatt? Mest sannsynlig fordi at de føler seg fine,sexy,pene eller gode i de klærne de går med. Hvis det ikke er noe for deg så tenk på noe annet å irritere deg over. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #44 Del Skrevet 9. august 2024 Sånn sett fra sidelinjen,- Er ikke dette så typisk kvinne det kan bli? Blir aldri lei det og aldri enige. Kvinner og Klær😎 Anonymkode: 161c0...6fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #45 Del Skrevet 9. august 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Men når man får bemerket " Å, for en fin kjole du har" ja, da er det greit at folk kommenterer hva du går i? Blir det kritikk, så tåler vi ikke det? Skal vi bare bemerke det positive her i livet? Anonymkode: 161c0...6fa Forskjell på nytteverdien i et kompliment og kritikk. Det er da greit å få et kompliment, og det kan gjøre at noen føler seg bra. Kritikk kan i noen tilfeller være nyttig, men i dette tilfellet mener jeg nytteverdien er lav. Med mindre noen ber om råd. Anonymkode: 6f80a...b39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #46 Del Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Denne enten-eller-tankegangen viser bare en kunnskapsløshet om klær, snitt og hva som er mulig. Store mennesker kan kle seg passende uten å bruke formløse klær. Det er en sykdom i tiden at man ikke lenger bryr seg om hvordan man presenterer seg for omgivelsene, og uflatterende klær er ett av symptomene. Én ting er å be folk bry seg om noe annet når det kommer til stilvalg, men når det handler om deler av anatomien som kunne vært dekket over bedre, har man gått for langt inn i sin egen boble. "Alle andre er skamløse, så da gidder ikke jeg noe annet heller." Anonymkode: c686c...eac Ettersittende klær er bedre å gå i og det er det eneste jeg tenker på når jeg kler på meg. Hvorfor i huleste skal jeg kle meg for å behage andre? Uinteressant for meg. Anonymkode: 5f467...84c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 9. august 2024 #47 Del Skrevet 9. august 2024 Fordi de har lyst. Om du plages ser du en annen vei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #48 Del Skrevet 9. august 2024 Mest sannsynlig så klær de seg som de ønsker, uten å ta hensyn til hva du eller andre måtte mene. Er det ukomfortabelt for deg å se fete mennesker, så er jo det ditt problem. Anonymkode: 01fff...7e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #49 Del Skrevet 9. august 2024 Jeg har bestilt levis jeans i min vanlige størrelse, den var litt lav på livet så fikk bilring. Hva skal jeg gjøre TS? Anonymkode: cacfd...e58 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #50 Del Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvorfor går en del folk med en del kg for mye med mye trange klær? Ser at det er mange som har en del kg for mye går med klær som er så trange det ser ut som ur som pølseskinn. Det ser ikke fint ut, Anonymkode: e6ebe...9a7 Hvordan klarer du å tenke sånne tanker egentlig? Sier du bæææ og Møøøø i hverdagen også? Anonymkode: a91b8...4e4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 9. august 2024 #51 Del Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har bestilt levis jeans i min vanlige størrelse, den var litt lav på livet så fikk bilring. Hva skal jeg gjøre TS? Anonymkode: cacfd...e58 Hva er det å gjøre? La den syns eller hiv på deg en lang vid genser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #52 Del Skrevet 9. august 2024 Måneskinn skrev (5 timer siden): Nei. Men de klærne man finner i såkalte plus-size avdelinger er gjerne formløse, stygge i fargene og mangler fullstendig snitt. Look to utlandet, der har de MYE mer utvalg og penere tøy for de litt større. Men, det er dyrt og mye ekstra avgifter når man må bestille fra utlandet. Dette. Da jeg var veldig tynn, fant jeg masse fint. Med en gang jeg bikket over i størrelse L, så er det bare stygge og baggete ting. Anonymkode: be8a9...a76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #53 Del Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvorfor går en del folk med en del kg for mye med mye trange klær? Ser at det er mange som har en del kg for mye går med klær som er så trange det ser ut som ur som pølseskinn. Det ser ikke fint ut, Anonymkode: e6ebe...9a7 Klær er dyrt! Mange har kanskje ikke råd til å bytte ut hele garderoben selv om de går opp i vekt ved graviditet, hormonforandringer osv.! Enig i at det ikke ser spesielt fint ut, men det er enda verre å gå rundt og dømme dem. ♥️ Anonymkode: 0ccec...aad 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #54 Del Skrevet 9. august 2024 De gjør det fordi de ønsker å være tynne. De ser ikke selv hvor jævlige de ser ut. Anonymkode: 0b84d...5ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #55 Del Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvorfor går en del folk med en del kg for mye med mye trange klær? Ser at det er mange som har en del kg for mye går med klær som er så trange det ser ut som ur som pølseskinn. Det ser ikke fint ut, Anonymkode: e6ebe...9a7 Hvorfor har du mer stemmerett over hva folk "med noen kilo for mye" går med enn hva andre går med? Regner med at folk kler seg av samme motiver uansett str. Noen for å passe inn, noen for å skille seg ut, noen for å gjøre en statement, andre for å ha det behagelig. Noen fordi de liker det sjøl, andre fordi de ikke har råd til annet.. Anonymkode: 25c86...7ba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uføre Unni Skrevet 9. august 2024 #56 Del Skrevet 9. august 2024 Jeg synes trange klær kan være skikkelig fint på kropper med ekstra fett. Om vedkommende har litt fashionsans Jeg så ei ung dame her om dagen som helt tydelig visste hva hun dreiv med. Hun hadde fremhevet sin tykkeste kroppsdel med smykker og farger. Oh my, you go girl! Noen av oss har hengt oss opp i fashion og da blir alle kropper spennende å style. Det er bare gamle eller gammeldagse folk som henger seg opp i kropper. Sikkert fordi alle hellet mot undervektige på 70-tallet og så like ut. Nå har vi mangfold og det er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #57 Del Skrevet 9. august 2024 Uføre Unni skrev (2 minutter siden): Jeg synes trange klær kan være skikkelig fint på kropper med ekstra fett. Om vedkommende har litt fashionsans Jeg så ei ung dame her om dagen som helt tydelig visste hva hun dreiv med. Hun hadde fremhevet sin tykkeste kroppsdel med smykker og farger. Oh my, you go girl! Noen av oss har hengt oss opp i fashion og da blir alle kropper spennende å style. Det er bare gamle eller gammeldagse folk som henger seg opp i kropper. Sikkert fordi alle hellet mot undervektige på 70-tallet og så like ut. Nå har vi mangfold og det er fint. På 70 tallet var vi nærmere normalvektige...tror ikke så mange var undervektige. Hvorfor skulle de vært det? Folk sultet ikke i Norge på 70 tallet. Anonymkode: ff730...8be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen94 Skrevet 9. august 2024 #58 Del Skrevet 9. august 2024 Fordi de føler for det? la andre leve i fred Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 9. august 2024 #59 Del Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): De gjør det fordi de ønsker å være tynne. De ser ikke selv hvor jævlige de ser ut. Anonymkode: 0b84d...5ae På ingen måte. Jeg er fullstendig klar over at jeg er overvektig og gjør det jeg kan for skjule magen min. Men det er ikke sånn at man kan knipse i fingrene og så blir man på magisk vis tynnere på minuttet.... Jeg jobber med å gå ned å vekt, men det er ikke gjort i en håndvending.... Slutt å vær ignorant du.... 🙄 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uføre Unni Skrevet 9. august 2024 #60 Del Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): På 70 tallet var vi nærmere normalvektige...tror ikke så mange var undervektige. Hvorfor skulle de vært det? Folk sultet ikke i Norge på 70 tallet. Anonymkode: ff730...8be Hellet mot. Jeg er fra 70-tallet. Vi jobbet vettet av oss for tre kjøttkaker, 2 poteter og litt ertestuing. Hjemmelaga. Og brødskive til frokost og lunsj. Det var det hele. Ingen snacks heller. Jeg har regna på dette i ettertid. Vi var mange som var på kaloriunderskudd i det daglige. Så tok vi det litt igjen ved høytider og spesielle anledninger. Se noen filmer fra 70-tallet. Vi var en skral gjeng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå