AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #21 Del Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det vel ikke? Er vel mange avstandsforhold hvor man møtes hver helg. Da har man ikke alenetid. Anonymkode: f2e30...50a De møtes åpenbart ikke hver helg når ts regelmessig jobber helg. Anonymkode: fc561...8b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #22 Del Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Man trenger da ikke nødvendigvis det. Kan være man ønsker alenetid, kanskje man vil være åpen å møte en venn etc. Man kan da planlegge det etter hvert. Anonymkode: f2e30...50a Seriøst? I starten av ett mulig forhold? Alenetid? Herregud, derfor er det mange som går rundt alene og ikke får forhold til å fungere. Alle er så egosentriske at det er ikke er snakk om å gi noe før man først får selv Man skal jo være yr etter å møtes og gå aktivt inn for det. Anonymkode: eeac2...295 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #23 Del Skrevet 9. august 2024 Og det med å jobbe helg har nå vel fint lite å si, jeg ville tilbrakt timene med fritid med nettopp han/henne. Anonymkode: eeac2...295 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #24 Del Skrevet 9. august 2024 Dessverre er noen, les en del, menn veldig i sin egen boble ganske ofte. Jeg har hele tre ganger vært sammen med menn som var veldig av og på i begynnelsen. De våknet ikke før jeg satte ned foten og sa at jeg ikke så vitsen med å fortsette datingen når interessen til tider syntes å være ikke-eksisterende. De ble alle overrasket, fordi de ikke helt skjønte tilbakemeldingen. De hadde rett og slett ikke behov for såpass mye kontakt som jeg liker å ha og visste ikke hvordan jeg opplevde det. Ikke alle er så flinke på å spørre hvordan den andre har det og vise omsorg på den måten. Men mange blir bedre når de skjønner at den de er glad i har behov for å bli sett på den måten. Anonymkode: 96b7e...0ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #25 Del Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): De møtes åpenbart ikke hver helg når ts regelmessig jobber helg. Anonymkode: fc561...8b6 Du glemte det med AVSTANSFORHOLD, man finner seg ikke en date på andre siden av landet om man er interessert i å møtes ofte. Selv om TS muligens har vært optimistisk, kan det være han hun dater synes det er fantastisk at hun ikke er tilgjengelig hele tiden. Anonymkode: f2e30...50a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sminkeveska Skrevet 9. august 2024 Forfatter #26 Del Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dessverre er noen, les en del, menn veldig i sin egen boble ganske ofte. Jeg har hele tre ganger vært sammen med menn som var veldig av og på i begynnelsen. De våknet ikke før jeg satte ned foten og sa at jeg ikke så vitsen med å fortsette datingen når interessen til tider syntes å være ikke-eksisterende. De ble alle overrasket, fordi de ikke helt skjønte tilbakemeldingen. De hadde rett og slett ikke behov for såpass mye kontakt som jeg liker å ha og visste ikke hvordan jeg opplevde det. Ikke alle er så flinke på å spørre hvordan den andre har det og vise omsorg på den måten. Men mange blir bedre når de skjønner at den de er glad i har behov for å bli sett på den måten. Anonymkode: 96b7e...0ef Det kan fort være slik ja! Jeg har dessverre tatt opp dette flere gangen hvorav den siste så avslutta jeg hele greia. Har og sagt at jeg denne gangen ikke går helhjerta i det om han ikke viser særlig mye initiativ. Tiden vil vise hvor gira han er, men kommer nok ikke til å gi all verden med tid (les noen mnd- 1/2 år). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #27 Del Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Du glemte det med AVSTANSFORHOLD, man finner seg ikke en date på andre siden av landet om man er interessert i å møtes ofte.... Anonymkode: f2e30...50a Jeg glemte ikke det, det er jo selve premisset for at de ikke kan treffes på en vanlig ukedag. Anonymkode: fc561...8b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå