29_j Skrevet 9. august 2024 #21 Del Skrevet 9. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): Men sannsynligheten er jo veldig liten? Og vi hadde så problem med å få nr 2 🤔 må en tur på apoteket i morgen ja…hvilke andre grunner kan være? Er ikke stresset eller har noen sykdom, ikke slanket meg mye eller noe.. Anonymkode: 227d2...0fb Det har skjedd med meg også uten å være gravid. Det kan være stress, hormonelt eller forstyrrelser i syklusen. Hvis dette forsetter ville jeg tenkt mer på å få sjekket celleforandringer? Det kan gi endringer i syklusen ordet skjedde med meg, hadde sa celleforandringer. Endret 9. august 2024 av 29_j Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #22 Del Skrevet 9. august 2024 1 - Du har hatt ubeskyttet sex 2 - Dere hoppet av i svingen 3 - Du er kvinne 4 - Sannsynligheten er ikke veldig liten nei.. Av 100 stk som bruker denne idiotiske måten for "prevensjon" blir ca 30stk gravid. Konklusjon - du kan absolutt ha blitt gravid. Dette er noe alle over 16 år burde vite i 2024. Anonymkode: 116bb...e78 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #23 Del Skrevet 9. august 2024 Oppdater oss gjerne ❤️ Anonymkode: 33a32...101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #24 Del Skrevet 9. august 2024 Selv har jeg blitt gravid på den måten en gang, og ei venninne av meg to ganger. Så ja….. Anonymkode: 5d3b4...fe4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #25 Del Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg er nå på syklusdag 38…mensen er enda ikke kommet. Pleier å få mensen på dag 28-31. vi har hoppet av i svingen siden 2012! Aldri blitt gravid. Jeg kan ikke gå på hormonprevensjon, og siden vi skulle ha barn så bare gjor vi det sånn. Vi har nå to barn, siste er snart 2 år. Førstemann ble vi gravid ganske kjapt etter vi startet å prøve og ned nr 2 brukte vi over 1 år ned eggløsningstester og ble gravid måneden før vi skulle i gang ned IVF.. Så..kan bare ikke fatte om jeg skulle være gravid nå…nesten ikke hatt sex de siste ukene, men hoppet av i svingen, som alle andre ganger. Og nå er jeg på dag 38. 🤔 er det noen her som har hatt vansker med å bli gravid for så å bli gravid ved et «uhell»? Anonymkode: 227d2...0fb Det kommer an på......hopp av til venstre da dette gir minst mulighet for sperma i vaginaen,all forskning viser at det er større mulighet for graviditet ved svinging til høyre. Anonymkode: c9656...b5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #26 Del Skrevet 9. august 2024 Kan hende det er tidlig overgangsalder også. Anonymkode: 9d8da...aed 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #27 Del Skrevet 9. august 2024 Ja. Jeg har en datter på 14 fordi vi hoppet av i svingen 🥰 Anonymkode: 19bfc...a9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #28 Del Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Oppdater oss gjerne ❤️ Anonymkode: 33a32...101 Hvorfor skriver du hjerte her? Anonymkode: 56dbb...e93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #29 Del Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor skriver du hjerte her? Anonymkode: 56dbb...e93 ..... hva er galt med det? Anonymkode: 33a32...101 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #30 Del Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): ..... hva er galt med det? Anonymkode: 33a32...101 Du får dette til fremstå som en rørende historie. Superkleint. Anonymkode: 56dbb...e93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #31 Del Skrevet 9. august 2024 Vi har hoppet av i svingen mellom 2012 og 2016 uten å bli gravid. Giftet oss og startet prøving, ble gravid i pp6 (mistet), pp 18 etter IVF runde, men gravid av seg selv (fødte et barn). Så gravid i pp 11 etter det igjen (mistet) og så neste måned med planlagt prøving (fødte barn nr2). Så siden 2016 har vi bar kjørt på uten å hoppe av i svingen. Ble gravid kun 5 ganger på 8 år, og fikk to barn av det. Fortsetter å leve uten noe form for prevensjon. Hopper ikke av i svingen. Så for noen som ikke blir gravid så lett, er det ikke så stor sjanse, men det skjer. Ta en test og oppdater gjerne. Jeg tipper at du er gravid. Anonymkode: d7a53...a15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #32 Del Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Herregud, jeg visste ikke at det var så mange tråder om dette… Det er ingen krise heldigvis. Bare syns det hadde vært litt snodig, etter 12 år med å hoppe av i svingen, og nesten IVF på sistemann og på sykehuset da de noe om at jeg ikke hadde så mange egg i eggposene(?) og noe om lav EMH verdi eller noe sånt…og så har vi hatt sex 3 ganger i sommer (hei småbarnsliv!) og så eventuelt skjer det🙄🤔 Anonymkode: 227d2...0fb Om du ikke hadde mange egg igjen kan det jo være du ikke hadde eggløsning denne måneden? Hvis det er tomt for egg. Da får du naturligvis heller ikke mensen. Anonymkode: 15185...708 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #33 Del Skrevet 9. august 2024 Har du testa deg? Anonymkode: 3b9e3...4f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #34 Del Skrevet 9. august 2024 Såklart. Anonymkode: 57c0c...981 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #35 Del Skrevet 9. august 2024 Mensen kom nå i ettermiddag på dag 39 😅 det ville virkelig forundre meg om jeg skulle vært gravid! Aldri ventet så lenge 😄 god helg! 😊 Anonymkode: 227d2...0fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #36 Del Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du får dette til fremstå som en rørende historie. Superkleint. Anonymkode: 56dbb...e93 Uff, forferdelige greier. Anonymkode: 33a32...101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #37 Del Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Vi har hoppet av i svingen mellom 2012 og 2016 uten å bli gravid. Giftet oss og startet prøving, ble gravid i pp6 (mistet), pp 18 etter IVF runde, men gravid av seg selv (fødte et barn). Så gravid i pp 11 etter det igjen (mistet) og så neste måned med planlagt prøving (fødte barn nr2). Så siden 2016 har vi bar kjørt på uten å hoppe av i svingen. Ble gravid kun 5 ganger på 8 år, og fikk to barn av det. Fortsetter å leve uten noe form for prevensjon. Hopper ikke av i svingen. Så for noen som ikke blir gravid så lett, er det ikke så stor sjanse, men det skjer. Ta en test og oppdater gjerne. Jeg tipper at du er gravid. Anonymkode: d7a53...a15 Og vi har blitt gravide under to måneder etter jeg tok ut spiral to ganger. Noen blir gravide med en gang. Anonymkode: 56dbb...e93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #38 Del Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Uff, forferdelige greier. Anonymkode: 33a32...101 Hun er sikker bitter😅 Anonymkode: 6ab92...4e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 10. august 2024 #39 Del Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Og vi har blitt gravide under to måneder etter jeg tok ut spiral to ganger. Noen blir gravide med en gang. Anonymkode: 56dbb...e93 Ja noen trenger ikke ta spiralen ut for å bli gravid engang. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå