Gå til innhold

Hun har plutselig slettet oss

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er trist bli slettet og føle seg avvist som du gjør nå. Men det er godt mulig hun slettet deg fordi hun føler du har avvist/oversett henne. Kanskje hun syns noe med hvordan dere mistet kontakten er sårt? Da blir det veldig unaturlig at du skal se alle bildene hun deler av barna 

Anonymkode: a6f04...d2a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har slettet mange på Facebook, da jeg ønsker å være så privat som mulig. Men jeg beholder min gamle bestevenninne, selv om vi ikke har kommunisert på 10 år. 

TS, er du sikker på at hun ikke har slettet hele profilen sin? Kanskje det gikk opp for henne hvor ille det er å dele bilder av barna med fremmede mennesker, og så ryddet hun vekk hele greia?

Anonymkode: df01e...3d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at enkelte skriver at de sletter folk de har møtt en gang, folk de aldri har hatt noen forbindelse med, og lignende. Det er jo ikke sammenlignbart med å slette en barndomsvenninne som man har hatt veldig mye med å gjøre.

Jeg synes det er sært, og ville ha lurt på om det var noe spesielt som lå bak. Enkelte er eksperter på å gå rundt grøten, og aldri fortelle hva det er som gjør at de er sure.

Anonymkode: e5290...9ce

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.8.2024 den 23.00):

Jeg hadde ei bestevenninne og vi var skikkelig close i flere år, var ofte hjemme hos hverandre, ute på byen osv. men mistet kontakten etterhvert da hun fikk seg mann og barn. Møtte henne tilfeldig på butikken for noen år siden og vi slo av en prat. Hun er av typen som veldig ofte legger ut bilder av barna sine på some.. Jeg tenkte at det nå var lenge siden hun hadde lagt ut noe og ble nysgjerrig, søkte henne opp og oppdaget at hun hadde slettet meg, hun har også slettet søsteren min som hun kjente godt.

Jeg ble skikkelig skuffet og synes det var ekkelt gjort. Nå sitter jeg her å tenker på hvorfor hun har gjort det.. ikke har jeg vært slem mot henne og ikke har vi pratet på noen år. Aner ikke hva grunnen kan være?

Anonymkode: 8736a...f43

Hun liker deg ikke. Har du gjort noe slemt mot henne tidligere? 

Mange som får barn ønsker å rydde opp i livet sitt. Har gjort det selv og kvittet meg med mye søppel. Blant annet slettet venner som har baksnakket meg, utestengt meg og behandlet meg som dritt i mange år. Å få de vekk fra livet mitt ble en lettelse❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle bruker sosiale medier forskjellig, men så er det dette med å takle at folk ikke bruker det akkurat som en selv. Noen ønsker ikke å ha folk på lista si som de ikke har kontakt med, andre har en ren hobby konto med flere tusen venner. Så får folk ta ansvar for sine egne følelser rundt det å bli sletter av en venn du prata med sist for 5 år siden, enn at andre skal føle det er feil at de ønsker å bruke sosiale medier på sin måte. 

Anonymkode: 36a0d...958

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det er trist bli slettet og føle seg avvist som du gjør nå. Men det er godt mulig hun slettet deg fordi hun føler du har avvist/oversett henne. Kanskje hun syns noe med hvordan dere mistet kontakten er sårt? Da blir det veldig unaturlig at du skal se alle bildene hun deler av barna 

Anonymkode: a6f04...d2a

Den gangen jeg møtte henne tilfeldigvis på butikken og pratet spurte jeg faktisk om hun hadde tid til å ta en kaffe en dag, hun svarte at hun skulle ta kontakt. Men, gjorde det aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SnartMammaLykke skrev (5 timer siden):

Hun liker deg ikke. Har du gjort noe slemt mot henne tidligere? 

Mange som får barn ønsker å rydde opp i livet sitt. Har gjort det selv og kvittet meg med mye søppel. Blant annet slettet venner som har baksnakket meg, utestengt meg og behandlet meg som dritt i mange år. Å få de vekk fra livet mitt ble en lettelse❤️

Nei. Jeg kan ikke huske at jeg har gjort noe slemt mot henne. Vennskapet tok slutt fordi hun selv aldri tok kontakt etter at hun fikk seg kjæreste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Den gangen jeg møtte henne tilfeldigvis på butikken og pratet spurte jeg faktisk om hun hadde tid til å ta en kaffe en dag, hun svarte at hun skulle ta kontakt. Men, gjorde det aldri.

Det betyr takk, men nei takk.

Det er slik menn også svarer når de ikke er interessert. 

Anonymkode: ec168...cad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Nei. Jeg kan ikke huske at jeg har gjort noe slemt mot henne. Vennskapet tok slutt fordi hun selv aldri tok kontakt etter at hun fikk seg kjæreste. 

Er du sikker på det går bra med henne?

Om kjæresten er over-kontrollerende kan hun bli manipulert til å kutte kontakten med gamle kjente. 

Har dere møttes etter at hun fikk barn? Det er ofte vanskelig å henge med folk som ikke har barn når en har små selv, og en kan fort føle seg sviktet om de ikke interesserer seg for barna også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...