AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #1 Del Skrevet 8. august 2024 . Anonymkode: 1a84f...873 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #2 Del Skrevet 8. august 2024 Jeg fantaserer om en chat med overskriften «Hva fantaserer du om når du onanerer», og TS som har så lite selvinnsikt at vedkommende ikke gidder å si noe om seg selv eller utdype noe mer. Anonymkode: 54997...dd6 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #3 Del Skrevet 8. august 2024 Dette er blitt spurt om ørten tusen ganger før. Det går null tanker gjennom hode mitt når jeg fikser meg! Prøvd å runk til det du! Anonymkode: f2975...520 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #4 Del Skrevet 8. august 2024 Helt ærlig, samboer. Så ufattelig kjedelig for mange men for meg så er han helt på ekte den eneste jeg er interessert i og fantaserer om. 11 år sammen, vi er middelaldrende og har sex flere ganger i uka. Jeg onanerer kanskje en gang i uka i snitt. Ingen barn. Anonymkode: eaf37...05d 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #5 Del Skrevet 8. august 2024 22 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg fantaserer om en chat med overskriften «Hva fantaserer du om når du onanerer», og TS som har så lite selvinnsikt at vedkommende ikke gidder å si noe om seg selv eller utdype noe mer. Anonymkode: 54997...dd6 Dårlig dag? Svar på spørsmålet eller la vær å kommentere. Anonymkode: 1a84f...873 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #6 Del Skrevet 8. august 2024 21 minutter siden, AnonymBruker said: Det går null tanker gjennom hode mitt når jeg fikser meg! Prøvd å runk til det du! Anonymkode: f2975...520 Ok Anonymkode: 1a84f...873 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 9. august 2024 #7 Del Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): . Anonymkode: 1a84f...873 Jeg fantaserer om sex med ei dame men mer at vi er to menn som gir dama mye nytelse 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #8 Del Skrevet 9. august 2024 Fantaserer om at min kone blir tatt av en ung, kjekk og viril gutt/mann med skikkelig redskap, mens jeg får se på og kanskje gjøre en cleanup av de begge. Kommer som et uvær da 🙂 Er litt bi så det forklarer nok fantasien min. Anonymkode: 7723e...355 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #9 Del Skrevet 9. august 2024 Fantaserer enten om at dama blir knullet av andre menn eller at jeg selv knuller unge attraktive jenter med perfekte kropper. Anonymkode: cf911...21d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #10 Del Skrevet 9. august 2024 Min gifte, tidligere elskerinne som jeg har hatt den beste sexen med. Anonymkode: bf0da...226 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #11 Del Skrevet 9. august 2024 Ingen ting. Onani for meg er stort sett brukt som en kjapp og enkel sovemedisin. Anonymkode: e0f92...102 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 9. august 2024 #12 Del Skrevet 9. august 2024 Jeg har en veldig livlig fantasi, og jeg trenger ikke mye oppmuntring eller oppmerksomhet for å fantasere i vei. Det er litt gøy synes jeg, og jeg får så gode orgasmer av det at det er en fryd. Så jeg er veldig fornøyd for å si det sånn 😉. Det er ganske enkle fantasier i og for seg. Har ikke så mange kinks som jeg vet om 😂. Så det er mest vanilje for min del vil jeg si. Fantaserer om å ha sex overalt i huset da, eller i skogen feks. Jeg elsker tanken på å være i ett med naturen på den måten. Gjengangeren er vel at jeg sitter på stuebordet, og han står mens han knuller meg. Eller at jeg sitter oppå han mens han sitter. Synes det er så nært og fint. Så elsker jeg tanken på at han tar et skikkelig grepa tak i meg, drar meg inntil seg som den største selvfølge og gjør meg til hans. Jeg har nok en litt sånn dyrisk side, og jeg er lett å lese, så det hadde bare holdt med et jeg-vil-ta-deg-NÅ blikk. Da blir jo jeg helt vill 😂. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #13 Del Skrevet 9. august 2024 De 40 damene jeg har ligget med, samt de rundt 15 jeg bare har fingret eller kjent på puppene til på et toalett etc. Anonymkode: 5f3bb...a52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #14 Del Skrevet 9. august 2024 Min nåværende FWB eller en som ønsker at vi skal bli det. En gang i blant fantaserer jeg om mannen. Kan fint kjøre på et par ganger om dagen, for jeg går og er småtent hele tiden av snappene jeg får av de to andre guttene 🙂↕️ Anonymkode: bff4f...f18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #15 Del Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (På 8.8.2024 den 22.19): . Anonymkode: 1a84f...873 Igjen... 🙄 Anonymkode: ec1ae...988 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loveless Skrevet 9. august 2024 #16 Del Skrevet 9. august 2024 Deilige menn u 50 åra. Hot 😎😎😎 menn blir bare bedre med alderen, er selv i 30 åra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 10. august 2024 #17 Del Skrevet 10. august 2024 Jeg tenker ofte på kvinner som ikke har noen å ha sex med, for det synes jeg er trist. Når vi alle vet hvor deilig sex er, og hvor godt det gjør i kropp og sjel. Jeg tenker ofte hvor hærlig det var å glede kvinner med sex, for de ga emosjonell godlyder av takknemlighet. Men også motsatt.. Husker jeg ble spinnvill kåt på flekken, av at kvinner ville gi meg den seksuell omsorgen💞 Jo.. jeg fantasere mye om ting som har skjedd, så jeg har nok å fantasere om. Men jeg fantaserer jo også på dem jeg ikke har møtt enda.. Da "planlegger" jeg en god totalopplevelse, altså av ting som skjer før, under og etter sex. På den måten har jeg blitt full av ideer og overraskelser. Pussig nok starter alle mine fantasier, at vi koser oss gløgg med å spise og drikke litt først😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #18 Del Skrevet 10. august 2024 Jeg er kvinne og er aldri med i fantasiene selv, men lager små "filmer" i hodet om f.eks. unge kvinner/eldre menn, flere menn om en kvinne, to menn sammen e.l. Anonymkode: b4a54...4bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #19 Del Skrevet 10. august 2024 Jeg har ganske livlig fantasi og kan fantasere om mye, men noe som går igjen er trekant med kona og en annen mann, eller at vi har sex med et annet par. Først og fremst skal vi gi henne nytelse, men siden jeg er rundt 7% bi så er jeg ikke fremmed for at jeg og den andre mannen kan kjenne litt på hverandre også... Gøy å se at det er flere som deler dette 😎 Har delt dette med kona og hun er absolutt ikke fremmed for tanken, så akkurat denne fantasien håper jeg kanskje kan bli virkelighet en dag 🥰 Anonymkode: 26053...867 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #20 Del Skrevet 10. august 2024 Fantaserer ofte om sex med svigerinne som skilte seg for 7 år sidan, og som eg vet hadde sex med noen på en fellestur på kielfergen. Fantaserer også tidvis om sex med ein dame i vår omgangskrets i danselaget vi har delt hotellrom, hytte med Anonymkode: f40c5...110 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå