AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #301 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hvorfor ikke ha dette personlighets fokuset fra begynnelsen av? Anonymkode: c3edb...c71 Noen har jo det? Og noen modnes og endres. Og atter noen er overfladiske hele livet. Anonymkode: 23ea6...587 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #302 Del Skrevet 20. august 2024 On 8/12/2024 at 12:31 PM, AnonymBruker said: Hvis jeg skal være ekstremt generaliserende , så i tenårene så letes det etter en kjæreste... Kun det..... Om han har rotete rom= Urellevant/Påvirker ikke deg(Er ikke du som må rydde mens han gamer/holder på med sitt) Hva han tenker om økonomi, altså voksen økonomi/hvordan han prioriterer penger= Urellevant/Påvirker ikke deg (Bruker han alle pengene sine på bil, så vil kanskje det bare være kult når du er 16, ikke så kult å leve med en mann som bruker alle pengene sine og tiden sin på bil, uansett hvor ``kjekk`` han er) Hvordan han er å leve med i hverdagen (Humør, daglig renslighet)= Urellevant/Påvirker ikke deg Mikrovannene hans= Urellevant/Påvirker ikke deg Evnene til å holde på en hvilke som helst jobb(Stabilitet)= Urellevant/Påvirker ikke deg Traumene hans= Urellevant/Påvirker ikke deg Og hvordan han generellt behandler og tenker om andre mennesker (Service folk, familien, etc)= Urellevant/Påvirker ikke deg. Ganske kjipt å sitte i foreldresamtale med en ``kjekk`` man som behandler læreren som en dust, himler med øynene osv, eller ha en mann som er skikkelig spydig med de som jobber på KIWI.... Hjelper ikke være ``den kjekkeste`` i gata da.... Forstår ikke hva som er vanskelig å skjønne med dette.... Anonymkode: c82a3...5db Å være den mest begjærte er den største bekreftelsen. Å senere bli ansett som "tilstrekkelig bra" med tanke på økonomi, personlighet osv. etter at damen har vært sammen med de mest begjærte er et kompromiss,. Den mannen som er det kvinner først går etter og som i tillegg har de kvalitetene de senere går etter, er mannen som troner over resten av menn. Anonymkode: c3edb...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #303 Del Skrevet 20. august 2024 On 8/12/2024 at 2:57 PM, AnonymBruker said: Tenåringsjenter er forelska i de "kjekke" guttene, gutta i de pene jentene. Så blir vi alle eldre, og ønsker noe mer/annet. Anonymkode: dc672...c97 Oversettelse: Må ta til takke med. Betyr ikke at man ikke liker vedkommende, men det var ikke første valget. Se på de største film/pop stjernene, de har som regel tydelige fellestrekk. Anonymkode: c3edb...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #304 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Oversettelse: Må ta til takke med. Betyr ikke at man ikke liker vedkommende, men det var ikke første valget. Se på de største film/pop stjernene, de har som regel tydelige fellestrekk. Anonymkode: c3edb...c71 Nei, smak forandrer seg. Hadde du kunnet litt om kvinner, så hadde du visst at de ikke tenner utelukkende på ett utseende. Menn kan runke til ett bilde. Kvinner må høre mannen prate, se han bevege seg. De største film og popstjernene kvinner liker, er veldig forskjellige. VELDIG forskjellige. Anonymkode: d0bdf...2f0 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #305 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Oversettelse: Må ta til takke med. Betyr ikke at man ikke liker vedkommende, men det var ikke første valget. Se på de største film/pop stjernene, de har som regel tydelige fellestrekk. Anonymkode: c3edb...c71 Første valget trenger ikke være første valget. Jeg er ikke forelsket i, eller har noen interesse lengre for min første forelskelse. Har nylig sett han, å han er jo en kjekk mann, men ikke min smak nå når jeg ikke er 13 lengre og har utviklet meg mer. Er du fortsatt forelsket eller interisert I dem du likte? Lurer genuint, hadde jo vært gøy om noen etter mange år var. Nå vet jeg ikke hvor gammel du er da, kanskje du er tenåring for alt vi vet. Anonymkode: e31e8...5d8 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 20. august 2024 #306 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Oversettelse: Må ta til takke med. Betyr ikke at man ikke liker vedkommende, men det var ikke første valget. Se på de største film/pop stjernene, de har som regel tydelige fellestrekk. Anonymkode: c3edb...c71 Jeg har lært at det er vanskelig å forstå andres preferanser. Da jeg var i tenårene/tidlig 20-årene så jeg også etter kropp, bil, en som var populær, syntes jeg var pen og sa fine, overfladiske ting. Og forhold var å dra på fest, henge med venner og henge etter skolen. Jeg siklet også etter menn i boy band eller fra tv-serier - på avstand, kun basert på at de var kjekke og kjendiser. Men ettersom jeg ble voksen, ønsker jeg å leve sammen med noen, så om han er så deilig som mulig prioriteres lavere enn om han har gode verdier, er morsom, økonomisk stabil, reflektert, en jeg kan ta med til å møte familie og venner, og en som passer min livsstil. Jeg ville ikke blitt sammen med en jeg ikke er fysisk tiltrukket av, men det er ikke lenger en posterguttunge i baris. Mange er overfladiske hele livet, og jeg tror de overfladiske finner hverandre. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 20. august 2024 #307 Del Skrevet 20. august 2024 51 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, smak forandrer seg. Hadde du kunnet litt om kvinner, så hadde du visst at de ikke tenner utelukkende på ett utseende. Menn kan runke til ett bilde. Kvinner må høre mannen prate, se han bevege seg. De største film og popstjernene kvinner liker, er veldig forskjellige. VELDIG forskjellige. Anonymkode: d0bdf...2f0 Dette er ikke i nærheten så svart-hvitt som du fremstiller det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #308 Del Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Å være den mest begjærte er den største bekreftelsen. Å senere bli ansett som "tilstrekkelig bra" med tanke på økonomi, personlighet osv. etter at damen har vært sammen med de mest begjærte er et kompromiss,. Den mannen som er det kvinner først går etter og som i tillegg har de kvalitetene de senere går etter, er mannen som troner over resten av menn. Anonymkode: c3edb...c71 Men det er jo ikke slik det er når du spør ang tenåringsjenter vs voksne damer. Tenåringsjenter liker gutter. Voksne damer liker menn. Gutter endrer seg også når de vokser og blir menn. Anonymkode: 23ea6...587 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #309 Del Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Å være den mest begjærte er den største bekreftelsen. Å senere bli ansett som "tilstrekkelig bra" med tanke på økonomi, personlighet osv. etter at damen har vært sammen med de mest begjærte er et kompromiss,. Den mannen som er det kvinner først går etter og som i tillegg har de kvalitetene de senere går etter, er mannen som troner over resten av menn. Anonymkode: c3edb...c71 Du er jo like ille som disse pene overfladiske mennene, om ikke verre; du har evnen til å analysere men likevel belærer du rein overflate. Anonymkode: 68eca...a93 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 21. august 2024 #310 Del Skrevet 21. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (12 timer siden): Å være den mest begjærte er den største bekreftelsen. Å senere bli ansett som "tilstrekkelig bra" med tanke på økonomi, personlighet osv. etter at damen har vært sammen med de mest begjærte er et kompromiss,. Den mannen som er det kvinner først går etter og som i tillegg har de kvalitetene de senere går etter, er mannen som troner over resten av menn. Anonymkode: c3edb...c71 Du har virkelig en teflonhjerne. Nå har person etter person forsøkt å forklare deg at dine teorier er feil, men absolutt ingenting trenger gjennom til deg. Du har bestemt deg for hvordan det er, og det at du spør er kun for å få muligheten til å påpeke "sannheten " du selv mener du sitter med. Vi har forsøkt. At du lærer ingenting og lytter til ingenting går på deg. Du frarøver deg selv enormt mye ved å være slik ts. Dette vil være utfordrende for deg sosialt, og du vil på ingen måte kunne lære, utvikle deg og vokse som menneske når du begrenser deg selv slik. Allerede nevnt forfatter kaller det du er dum idiot, og det at det legges hele to negative benevnelser på det å ikke lytte og lære overhodet, men ha så teflon i hjernen at ingenting fester seg (annet enn allerede teorier du har bestemt at er sannheten), det er fordi at personligheten du da har er helt ekstremt lite konstruktiv å forholde seg til. Ekstremt lite konstruktivt å være slik som deg også. Virker egentlig ikke som det er noe galt med selve IQ'en din, så dette må jo enten være autisme eller å ha låst seg fullstendig intellektuelt sett. Å ha utviklet en personlighet som rett og slett er avlåst for input fra andre mennesker, med mindre de sier seg enige med deg. Endret 21. august 2024 av Trolltunge 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #311 Del Skrevet 21. august 2024 Til ts; vet du hva en tankefeil er? Det kan feks være dersom man tar utgangspunkt i et feilaktig premiss, men deretter bygger en logisk korrekt argumentasjonsrekke utifra det premisset. Da virker alt riktig for en selv, og det er vanskelig å ta til seg motargumenter fordi de overbeviser deg ikke og bryter med logikken du følger. Men, slutningen blir likevel feil siden premisset var feil. Man ender opp i en sirkelargumentasjon med feilslutninger, som virker korrekte pga de bygger logisk på forrige argument. https://no.m.wikipedia.org/wiki/Tankefeil Anonymkode: 23ea6...587 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #312 Del Skrevet 21. august 2024 Kravene deres synker når utseende forfaller og de trenger en ekstra lommebok for å lage barn. Da forsvinner lysten på bad boys og de kan hoppe av karussellen. Anonymkode: 631af...806 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #313 Del Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kravene deres synker når utseende forfaller og de trenger en ekstra lommebok for å lage barn. Da forsvinner lysten på bad boys og de kan hoppe av karussellen. Anonymkode: 631af...806 Du lurer kun degselv ved å holde fast i denne teorien. Anonymkode: e31e8...5d8 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #314 Del Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kravene deres synker når utseende forfaller og de trenger en ekstra lommebok for å lage barn. Da forsvinner lysten på bad boys og de kan hoppe av karussellen. Anonymkode: 631af...806 Men når forsvunnet menns lyst på tanketomme slemme piker da? Anonymkode: 68eca...a93 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MizzVic Skrevet 22. august 2024 #315 Del Skrevet 22. august 2024 Det er jo rett og slett noe galt med deg, om du liker samme type når du er 30, som når du var 15. Dette gjelder begge kjønn. 30 år gamle menn skal også ha utviklet seg såpass at de ser på 15 år gamle jenter som barn! Er du opphengt i hva som var bra på ungdomsskolen, skal man ikke være i forhold som voksen. Ei heller jobbe med barn og unge ect. Det er ikke friske tanker! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #316 Del Skrevet 22. august 2024 Er ikke dette standaren blandt begge kjønn? Når man selv blir eldre og styggere, så må man jo selvsagt fire på kravene til parter og også gå for eldre og styggere. Anonymkode: d1b56...e82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 22. august 2024 #317 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er ikke dette standaren blandt begge kjønn? Når man selv blir eldre og styggere, så må man jo selvsagt fire på kravene til parter og også gå for eldre og styggere. Anonymkode: d1b56...e82 Er meget enkelt. Når noen er 14 så syns dem at dem på samme alder ligner på dem og er flotte. Når samme person er 20 er en på 14 et barn og uaktuelt, og når den er 50 så er den på 20 også et barn og totalt uaktuell. PS. Folk flest finner seg noen når interesse kommer og dem er åpne og kanskje gjør en liten insatts. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #318 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (På 20.8.2024 den 21.54): Hvorfor kommenterte de det? Anonymkode: c3edb...c71 At han er kjekk? Litt usikker, for å få han eller meg til å bli usikker? Eller for å være hyggelige? Jeg bare tar det som fakta, for det er det jo 😅 Anonymkode: a70af...cca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 23. august 2024 #319 Del Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (På 20.8.2024 den 22.53): Å være den mest begjærte er den største bekreftelsen. Å senere bli ansett som "tilstrekkelig bra" med tanke på økonomi, personlighet osv. etter at damen har vært sammen med de mest begjærte er et kompromiss,. Den mannen som er det kvinner først går etter og som i tillegg har de kvalitetene de senere går etter, er mannen som troner over resten av menn. Anonymkode: c3edb...c71 Når min kone gikk ned kirkegulvet til meg, så var jeg den mann i universet som hun begjærte mest. Det var ikke en fyr som hun var kjæreste med som tenåring. En fyr som jeg aldri har konkurrert med noensinne, hvorfor skal jeg føle og tro at jeg er hennes reserveløsning og han som på den tiden var nok så spinkel og sikkert hadde kvisetryne (som gutter i den alderen gjerne har). Vet ikke hvorfor du skriver alt det rare du gjør. Men er ikke lurt å gjøre deg selv til et offer i livet ditt. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #320 Del Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (På 20.8.2024 den 22.14): Denne kommentaren er all over the place og motsier seg selv. Svar på dette: Hvorfor er det et så usedvanlug tydelig hierarki om hvem som er "hot or not" i ungdomsskolen? Anonymkode: c3edb...c71 Fordi de som «bestemmer» lager mye lyd. Det er jo ikke sånn at de som er populære på ungdomsskolen/tenårene nødvendigvis er så veldig godt likt. Man er bare for usikker og opptatt av å ikke stikke seg ut til å si i mot. Jeg hadde en meget god venninne som var «not». Jeg holdt det ikke hemmelig at jeg likte å være med henne, men jeg skjønte at hun var ukul. Først senere i livet skjønte jeg at nettopp det at jeg likte henne og hennes selskap gjorde henne «kul» i mine øyne, og kunne hatt innsikten og motet til å si det høyt. As for boys, der var crushene mine hemmelige. Hadde to stk på u.skolen hvorav en var vanlig og ikke omsvermet, og en var populær, kjekk og douchebag. Ikke hooka jeg opp med han siste og ikke synes jeg han er tiltrekkende i dag. Det synes jeg ikke noen av de er. At mannen min skulle være andrevalg bak noen av disse to er helt absurd tankegang. Så baserer attraktiviteten til de mest populære tenåringsguttene seg ikke mest på genetikk i motsetning til hva noen virker til å tro. Mye er image, stil osv. Hvilken stil man liker i en gutt/mann bør virkelig endre seg med årene altså. Anonymkode: 98a99...2e6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå