AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #221 Del Skrevet 9. august 2024 41 minutter siden, AnonymBruker said: Mente selvfølgelig jenter da 😠 Man er en genetisk vinner hvis man er den alle vil ha. Anonymkode: c3edb...c71 De som var populære på ungdomsskolen, den som alle ville ha, er de som jeg ville betegne som tapere. De bruker 8-10 timer hver dag på å sjekke, så et eller annet napp får de seg, men om de klarer å holde på en? Nei. Hvem orker egentlig å være med en som tror at du bør være takknemlig for at du puster i samme rom? Anonymkode: 72201...aaa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #222 Del Skrevet 9. august 2024 2 hours ago, Trolltunge said: Vi har et godt eksempel på akkurat dette her på kg. En gjenganger i å furte over livet og hvor urettferdig alt er, fordi han var kul og populær på ungdomsskolen, men så ikke mestret noe videre i livet, og nå er fryktelig bitter over at "nerdene" på ungdomsskolen har fått seg god utdannelse, selvtillit, god jobb og bra dame. Selv bor han fremdeles hjemme, har ikke gjort noe med livet sitt, og er nå bitter over at han ikke fikk alt opp i hendene, selv om han altså var blant de kule på ungdomsskolen. Slik kan man fint ødelegge sitt liv, selv om man altså (ifølge ts) var genetisk seierherre, fordi man var populær som tenåring, blant umodne tenåringsjenter. Slikt teller til syvende og sist veldig lite. De nerdete guttene i min klasse har fått seg doktorgrad i felt som medisin, fysikk, kjemi har fine hus, flotte damer. Dette var jo de mennene ingen ville ha da vi var 13, men samtidig så er det virkelig de som har lykkes i livet Ambisjoner, mål, engasjement, åpenhet og ærlighet, i tillegg så sitter de ikke fast i ungdomstiden sin som referert til over og går ut i møte med folk fer de er ydmyke, åpne og ærlige. Anonymkode: 72201...aaa 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet 9. august 2024 #223 Del Skrevet 9. august 2024 Hvorfor er du opptatt av hva tenåringsjenter tenker om menns utseende? 🤢 Eller tenker du på tenåringsgutter? 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #224 Del Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Alle i denne tråden som nekter at utseende har noe å si. Hadde gått inn i en samtale med den prototypiske attraktive mannen med mer interesse enn med den prototypiske uattraktive mannen. Man har bias for attraktive folk som øker sjansen betydelig for at man også liker personligheten bedre. Og at man i det hele tatt gidder å bli kjent Anonymkode: e2c89...392 Jeg synes han "uattraktive" var kjekkest. Og jeg hadde ikke giddet å snakke med han "peneste". Han så barnslig ut. Som 16 åring hadde jeg nok likevel syntes at han var penere. Han ser jo litt yngre og enkel ut. For øvrig faller begge to helt utenfor mine preferanser. Anonymkode: 98fd3...9b9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #225 Del Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): De gjør jo det I den alderen, alle etter noen få. Anonymkode: c3edb...c71 I den alderen sikla jeg på han litt nerdete fyren (sønn av en lærer og en professor). Han likte ikke meg, da. Han likte hun samme dama som flere likte fordi hun var søt. I dag er han lege/ forsker og gift med en kollega. Anonymkode: 68eca...a93 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #226 Del Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (På 8.8.2024 den 21.53): Er det sånn at dere gikk etter de aller kjekkeste mennene først og deretter senket kravene etter at de behandlet dere dårlig? Anonymkode: c3edb...c71 Yngre jenter har god tid, for de føltes det ut som at de har evig tid. Det er gøyere å pule 10 kjekke menn enn å pule 1 stabil mann som ville vært en god far. "alpha fucks, beta bucks" Anonymkode: 97f8d...b19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #227 Del Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Yngre jenter har god tid, for de føltes det ut som at de har evig tid. Det er gøyere å pule 10 kjekke menn enn å pule 1 stabil mann som ville vært en god far. "alpha fucks, beta bucks" Anonymkode: 97f8d...b19 Dere vet ikke hvem som vil være en god far. Anonymkode: 68eca...a93 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 10. august 2024 #228 Del Skrevet 10. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Yngre jenter har god tid, for de føltes det ut som at de har evig tid. Det er gøyere å pule 10 kjekke menn enn å pule 1 stabil mann som ville vært en god far. "alpha fucks, beta bucks" Anonymkode: 97f8d...b19 Mange kjekke menn er både snille og gode fedre. Mange lite attraktive menn er lite attraktive akkurat på grunn av dårlig personlighet og svake egenskaper, som ikke gjør dem til godt egnet partner og far. (Uansett hvor mange andre unnskyldninger man finner på, som at kvinner er fullstendig urimelige.) Det finnes ingen naturlig korrelasjon mellom å være kjekk og å være en dårlig person. Heller ikke mellom å være lite attraktiv for kvinner og å egentlig være en fantastisk mann. I hemmelighet liksom. Det finnes pene drittsekker og det finnes drittsekker som absolutt ikke er heldig med utseendet. Å date "nedover" for å få en snill mann er det nok enormt mange kvinner som kan fortelle historier om. Det pleier ikke å være en fryktelig god ide. Det er gøyest å pule en god elsker man også har gode følelser for. En dårlig elsker er ikke noe gøy. Uansett hvordan han ser ut. Kvinner har i liten grad en drøm om å pule mange. Antallet har ikke noe verdi for kvinner flest. Bedre med en god elsker i halmen enn ti på Tinder. Endret 10. august 2024 av Trolltunge 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #229 Del Skrevet 10. august 2024 22 hours ago, Cornix said: Hvorfor er du opptatt av hva tenåringsjenter tenker om menns utseende? 🤢 Eller tenker du på tenåringsgutter? Fordi kvinner "ombestemmer" seg når de blir eldre. Jeg tror ikke de egentlig ombestemmer seg, det er en tvungen omstilling siden det må bli den mindre kjekke mannen eller ingen, med mindre de er veldig pene selv. Dette viser at kvinner er langt mer opptatt av utseende enn de ofte vil innrømme. Anonymkode: c3edb...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #230 Del Skrevet 10. august 2024 18 hours ago, AnonymBruker said: Yngre jenter har god tid, for de føltes det ut som at de har evig tid. Det er gøyere å pule 10 kjekke menn enn å pule 1 stabil mann som ville vært en god far. "alpha fucks, beta bucks" Anonymkode: 97f8d...b19 Slik jeg ser det ligger mange kvinner (ikke alle) med de kjekkeste mennene først og skaffer seg en mindre kjekk lastevogn av en mann senere når de er nødt til det. Skjønner ikke hvordan noen mann kan finne seg i å være på siste plass. Disse kvinnene hadde avvist deg når de var yngre. Anonymkode: c3edb...c71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #231 Del Skrevet 10. august 2024 8 minutter siden, AnonymBruker said: Slik jeg ser det ligger mange kvinner (ikke alle) med de kjekkeste mennene først og skaffer seg en mindre kjekk lastevogn av en mann senere når de er nødt til det. Skjønner ikke hvordan noen mann kan finne seg i å være på siste plass. Disse kvinnene hadde avvist deg når de var yngre. Anonymkode: c3edb...c71 😂 herregud, jeg ler så godt av disse kg trådene noen ganger. De drar virkelig frem søppelet av mannfolk 😂 Anonymkode: 72201...aaa 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #232 Del Skrevet 10. august 2024 Jeg kan fremdeles få kjekke og veltrente menn, de legger an på meg. Min kjæreste har ikke et typisk utseende jeg snur meg etter, men han skilte seg ut med å være helt utrolig snill, følsom og gentleman. Så da dreit jeg rett og slett i utseende hans. Syns han er kjekk såklart og får aldri nok av å se på han. Så for meg handlet det om å sette pris på en ordentlig snill mann, for de er det ikke mange av. Anonymkode: 2d5dc...3f7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #233 Del Skrevet 10. august 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: 😂 herregud, jeg ler så godt av disse kg trådene noen ganger. De drar virkelig frem søppelet av mannfolk 😂 Anonymkode: 72201...aaa Så hva er motargumenter ditt? Anonymkode: c3edb...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 10. august 2024 #234 Del Skrevet 10. august 2024 Denne tråden virker å være et direkte resultat av en annen tråd, hvor TS nekter å akseptere resultatet. Er nok samme TS her også… 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 10. august 2024 #235 Del Skrevet 10. august 2024 (endret) . Endret 10. august 2024 av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #236 Del Skrevet 10. august 2024 1 minutt siden, Fjugur said: Denne tråden virker å være et direkte resultat av en annen tråd, hvor TS nekter å akseptere resultatet. Er nok samme TS her også… Okei og hva så? Anonymkode: c3edb...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #237 Del Skrevet 10. august 2024 5 minutter siden, Fjugur said: Denne tråden virker å være et direkte resultat av en annen tråd, hvor TS nekter å akseptere resultatet. Er nok samme TS her også… Det er lite benekting i svarene her. De er av type: Ja slik er det, MEN.. Anonymkode: c3edb...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #238 Del Skrevet 10. august 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Det er lite benekting i svarene her. De er av type: Ja slik er det, MEN.. Anonymkode: c3edb...c71 Altså svarene som andre brukere kommer med. Anonymkode: c3edb...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #239 Del Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Yngre jenter har god tid, for de føltes det ut som at de har evig tid. Det er gøyere å pule 10 kjekke menn enn å pule 1 stabil mann som ville vært en god far. "alpha fucks, beta bucks" Anonymkode: 97f8d...b19 Oki. Naboen min, Råne-Johnny, tenker slik og. Han vil heller kjøre kule biler og har absolutt ingenting til overs for kjedelige biler, og hvis de lager mye lyd er det veldig bra. Da bruker han denne: 👍 Anonymkode: 8dd8d...cb2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #240 Del Skrevet 10. august 2024 On 8/9/2024 at 4:43 PM, AnonymBruker said: Alle i denne tråden som nekter at utseende har noe å si. Hadde gått inn i en samtale med den prototypiske attraktive mannen med mer interesse enn med den prototypiske uattraktive mannen. Man har bias for attraktive folk som øker sjansen betydelig for at man også liker personligheten bedre. Og at man i det hele tatt gidder å bli kjent Anonymkode: e2c89...392 👆 Dette er helt sentralt, "Jeg liker personligheten" men den eneste grunnen til at du vet det, er at du først gadd å snakke med vedkommende fordi han så bra ut. Anonymkode: c3edb...c71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå