AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #341 Del Skrevet 9. september 2024 Trolltunge skrev (21 timer siden): Vel, bedre det enn å være helt hjernetåkelåst i å ikke klare å ta til seg noe annet enn man allerede har bestemt seg for. Hvorfor spør du om noe uten noe som helst interesse for å lytte til noen andre meninger enn egen? Du tar liksom ikke litt feil her, du er helt bak mål. I bakvendtland. Forklar eks-konen til Fremmed Fugl sin mentalitet. Anonymkode: c3edb...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 9. september 2024 #342 Del Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Forklar eks-konen til Fremmed Fugl sin mentalitet. Anonymkode: c3edb...c71 Det gidder jeg ikke engang sette meg inn i. Hvorfor i alle dager skulle jeg forklare mentaliteten til kvinne jeg ikke engang vet hvem er? Som ikke engang presenterer sine meninger selv. Kan du forklare meg mentaliteten til naboen vår? Han er mann skjønner du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #343 Del Skrevet 9. september 2024 Trolltunge skrev (16 minutter siden): Det gidder jeg ikke engang sette meg inn i. Hvorfor i alle dager skulle jeg forklare mentaliteten til kvinne jeg ikke engang vet hvem er? Som ikke engang presenterer sine meninger selv. Kan du forklare meg mentaliteten til naboen vår? Han er mann skjønner du. Hadde denne eks-konen vært en eks-mann tror jeg du ville ha noe å si om han. "Kvinner vil bare ha kjærlighet" sier du, nei, denne eks-konen ville ha drama og spenning. Anonymkode: c3edb...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 9. september 2024 #344 Del Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hadde denne eks-konen vært en eks-mann tror jeg du ville ha noe å si om han. "Kvinner vil bare ha kjærlighet" sier du, nei, denne eks-konen ville ha drama og spenning. Anonymkode: c3edb...c71 Kvinner flest er opptatt av å finne kjærligheten. Noen kvinner er likevel noen forbanna idioter de fleste kvinner også helst styrer godt unna. Jeg har aldri påstått at alle kvinner er snille engler, og kommer heller aldri til å påstå det. Det medfører uansett ikke at dine idiotiske ideer om kvinner generelt er noe annet enn fullstendig idiotisk. Det finnes selvsagt også menn som er forbanna idioter. Som tråden viser godt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 9. september 2024 #345 Del Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Utrolig at du kan ta så lett på at hun var kronisk utro mot deg og det attpåtil fordi du var for snill og intelligent? Og dere hadde barn også? Menn flest ville avskydd et slikt menneske og ikke forholdt seg så passivt. Anonymkode: c3edb...c71 Vi er ikke gift, fordi jeg valgte å avslutte. Vi har ikke blitt sammen igjen fordi jeg ikke noensinne vil være interessert i det. Så hvorfor skal jeg grave meg ned i bitterhet eller trang til hevn? Har lært meg noe på veien, og ønsker henne lykke til med livet sitt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #346 Del Skrevet 9. september 2024 Fremmed fugl skrev (6 minutter siden): Vi er ikke gift, fordi jeg valgte å avslutte. Vi har ikke blitt sammen igjen fordi jeg ikke noensinne vil være interessert i det. Så hvorfor skal jeg grave meg ned i bitterhet eller trang til hevn? Har lært meg noe på veien, og ønsker henne lykke til med livet sitt. Oi, om hun var kronisk utro mot deg, da er jobsjangsen for at hun er det mot han også der. Anonymkode: e31e8...5d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #347 Del Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Oi, om hun var kronisk utro mot deg, da er jobsjangsen for at hun er det mot han også der. Anonymkode: e31e8...5d8 Jo sjangsen* Anonymkode: e31e8...5d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #348 Del Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Oi, om hun var kronisk utro mot deg, da er jobsjangsen for at hun er det mot han også der. Anonymkode: e31e8...5d8 Han bryr seg ikke om han. Anonymkode: c3edb...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 10. september 2024 #349 Del Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Oi, om hun var kronisk utro mot deg, da er jobsjangsen for at hun er det mot han også der. Anonymkode: e31e8...5d8 Mulig. Dem har rukket å være gift, så skilt, så samboer igjen... Men tror dem har det fint nå. Hva nå det kan bety for dem. Ønsker dem uansett lykke til begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå