AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #321 Del Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (På 8.8.2024 den 21.53): Er det sånn at dere gikk etter de aller kjekkeste mennene først og deretter senket kravene etter at de behandlet dere dårlig? Anonymkode: c3edb...c71 Det var fordi de fant ut at det ikke er vits å kjøpe hele grisen for så å få ei lita pølse.. Anonymkode: 24eb9...80a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 23. august 2024 #322 Del Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (På 8.8.2024 den 21.55): Nei, si det; hvorfor er tenåringer av begge kjønn overfladiske, tror du? Anonymkode: 68eca...a93 Ja, altså.... kua glemmer at hu har vært kalv. "Hvorfor er ungdommen sånn..." Utrolig hvor kjerring enkelte blir med alderen. Jeg er nærmere 50 enn 40 selv, men enkelte prinsipper endres ikke med tiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 24. august 2024 #323 Del Skrevet 24. august 2024 Det er jo like mye gutta som går etter akkurat de samme kvinnene i tenårene, da. Just saying. Å late som at dette er "nok en gang kvinnene som er kresne og senker kravene" er jo bare tull, all den tid det ikke er noen reell kjønnsforskjell her. Folk har preferanser, og de endrer seg med tiden. Og for både gutter og jenter er det jo gjerne mer overfladisk når man er ung og uerfaren. Så "senker man kravene" (les: de ENDRES, altså blir større på noen områder, mindre eller fraværende på andre). 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #324 Del Skrevet 7. september 2024 On 8/10/2024 at 8:27 PM, Fremmed fugl said: Min kone møte jeg for første gang på jobb når jeg var 33 år. Vi var begge to i forhold da. Tok tre år innen vi for første gangen snakket sammen annet enn kort profesjonelt, som utviklet seg til en improvisert spontandate. Hvorfor tenker du at hun var mitt reservevalg? Og hvordan har det gått med ekteskapet? Anonymkode: c3edb...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #325 Del Skrevet 7. september 2024 On 8/13/2024 at 12:03 PM, Trolltunge said: Vi kvinner leter etter den store kjærligheten til vi finner HAM. Alt og alle innen det er å kysse frosker og bom, bom, bom. Du har kanskje hørt begrepet at man må kysse noen frosker før man finner en prins? Det er hva vi gjør. Vi leter etter den store kjærligheten, og tror kanskje vi har funnet den noen ganger før vi faktisk finner mannen vi mener er den rette i så stor grad at vi ønsker familie med ham og livet sammen. Dere incels setter så alt på hodet. De mennene som vi dumpet, eller som dumpet oss - og med det siste også åpenbart ikke var DEN STORE KJÆRLIGHETEN vi kvinner søke siden den er gjensidig- var bare testing, frosker og feil på veien mot å finne den vi alltid lengtet etter og søkte. Den STORE kjærligheten! HAM vi virkelig elsker høyt. Ja HAM vi har lengter etter og søkt etter fra vi begynte med å trekkes mot gutter og menn, den FLOTTESTE mannen på alle måter (i våre øyne) og den vi endelig og omsider har funnet etter mye styr, han kaller dere tullinger for andrevalg/nødløsning/hva vi tar til takke med/beta og så videre. Motsatt!!!!! Vi kvinner har den store kjærligheten som hellig gral, og leter og leter til vi finner mannen som vekker våre følelser mer enn noen annen. Han er selvfølgelig ikke noen vi tar til takke med når vi har lett etter ham siden vi var tenåring, han er THE ONE vi alltid drømte om. (Noen kvinner finner dessverre aldri sin store kjærlighet. De vil antagelig alltid lengte etter ham. Sørge litt ovet at de ikke fikk den opplevelsen.) Du er en dum idiot ts. Smurt med teflon i hjernen. Du bør lese boka jeg nevner over. 😉 Jeg beklager, men jeg synes dette er generaliserende og svulstig formulert. Anonymkode: c3edb...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 7. september 2024 #326 Del Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Og hvordan har det gått med ekteskapet? Anonymkode: c3edb...c71 Takk, bare bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #327 Del Skrevet 7. september 2024 6 minutter siden, Fremmed fugl said: Takk, bare bra. Mulig jeg forvekslet deg med en annen som fortalte om en kronisk utro eks-kone. Grunnen til at hun var utro, var at mannen var for "snill og kjedelig". Tror ikke dette passer prinsesse narrativet Trolltunge kommer med. Anonymkode: c3edb...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #328 Del Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mulig jeg forvekslet deg med en annen som fortalte om en kronisk utro eks-kone. Grunnen til at hun var utro, var at mannen var for "snill og kjedelig". Tror ikke dette passer prinsesse narrativet Trolltunge kommer med. Anonymkode: c3edb...c71 Men skjønner du ikke at et menneskes historie og erfaring er ulikt et annets menneske? Anonymkode: 23ea6...587 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #329 Del Skrevet 7. september 2024 Mezzosoprena skrev (På 8.8.2024 den 22.05): Gjerne det, men erfaring tilsier at de aller peneste ikke har de beste kvalitetene på andre felt... Nettopp, og om man satser på at forholdet skal vare livet ut gjør utseendet neppe det. Anonymkode: 3e3a1...71a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 7. september 2024 #330 Del Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Mulig jeg forvekslet deg med en annen som fortalte om en kronisk utro eks-kone. Grunnen til at hun var utro, var at mannen var for "snill og kjedelig". Tror ikke dette passer prinsesse narrativet Trolltunge kommer med. Anonymkode: c3edb...c71 Du husker min eks kone, det ekteskapet gikk bra sett i retrospektive fra min side, men ikke for henne. Men mitt ekteskap går bra. Men du husket ikke helt riktig. Snill og intelligent var det hun sa, og flere positive ting. Men min tolkning var at hun trengte mer drama, enn hva man får med meg. Sånn er det med enkelte mennesker, folk er komplekse. Så min tolkning av at hun trengte mer drama, ble i din hukommelse at jeg var kjedelig. Kanskje er jeg det, men hun sa aldri det. Det var det hyggelige familielivet uten drama som ble for mye hverdag for henne, tror jeg. PS. Eksen og jeg ble sammen som unge, hun var 21, og jeg et par år eldre. Så i det narrativet så var nok jeg hennes "første valg", og hun vil fortsatt etter mange år ha meg tilbake. Så jeg syns litt synd på hennes nåværende samboer. PS2. Min kone er mitt første valg, og jeg hennes, som kanskje kan fortelle noen om at disse første valgene ikke kommer likt og linjært (sett opp mot min eks). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #331 Del Skrevet 7. september 2024 Fremmed fugl skrev (38 minutter siden): Du husker min eks kone, det ekteskapet gikk bra sett i retrospektive fra min side, men ikke for henne. Men mitt ekteskap går bra. Men du husket ikke helt riktig. Snill og intelligent var det hun sa, og flere positive ting. Men min tolkning var at hun trengte mer drama, enn hva man får med meg. Sånn er det med enkelte mennesker, folk er komplekse. Så min tolkning av at hun trengte mer drama, ble i din hukommelse at jeg var kjedelig. Kanskje er jeg det, men hun sa aldri det. Det var det hyggelige familielivet uten drama som ble for mye hverdag for henne, tror jeg. PS. Eksen og jeg ble sammen som unge, hun var 21, og jeg et par år eldre. Så i det narrativet så var nok jeg hennes "første valg", og hun vil fortsatt etter mange år ha meg tilbake. Så jeg syns litt synd på hennes nåværende samboer. PS2. Min kone er mitt første valg, og jeg hennes, som kanskje kan fortelle noen om at disse første valgene ikke kommer likt og linjært (sett opp mot min eks). Sannt. Jeg og exn dekker heller ikke hverandres behov i den graden at det ble labert i hverdagen. Det vi likte aller best var ikke den andre så interisert i, å da blir det kjedelig uten at det betyr at noen av oss må være kjedelig for alle andre i verden. Kanskje du skal fortelle han det? Det er jo litt utro. Kjenner til et slikt tilfelle nå, ikke med en ex av henne, men en uinteressert mann som er nær hennes samboer. Ingen av oss sier noe, å det er jo synd. Men det er små barn inn i bildet, og han er kanskje litt utro han også. Det er vanskelig på ekte sammenlignet med forum prat, jeg vet ikke om jeg egentlig vet av et eneste par som er et perfekt par, men så er det jo realiteten, ingen kan være eller få alt. Anonymkode: e31e8...5d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 8. september 2024 #332 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Sannt. Jeg og exn dekker heller ikke hverandres behov i den graden at det ble labert i hverdagen. Det vi likte aller best var ikke den andre så interisert i, å da blir det kjedelig uten at det betyr at noen av oss må være kjedelig for alle andre i verden. Kanskje du skal fortelle han det? Det er jo litt utro. Kjenner til et slikt tilfelle nå, ikke med en ex av henne, men en uinteressert mann som er nær hennes samboer. Ingen av oss sier noe, å det er jo synd. Men det er små barn inn i bildet, og han er kanskje litt utro han også. Det er vanskelig på ekte sammenlignet med forum prat, jeg vet ikke om jeg egentlig vet av et eneste par som er et perfekt par, men så er det jo realiteten, ingen kan være eller få alt. Anonymkode: e31e8...5d8 Han er en flott fyr, og ser ikke noen poeng at jeg skal kødde med dem med å fortelle. Det at jeg "filosofisk" syns litt synd på at han er sammen med noen som hadde ønsket å være sammen med noen annen... Det skal ikke brukes til å hindre dem å prøve å få det fint sammen. Kanskje han til slutt blir første valget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #333 Del Skrevet 8. september 2024 Fremmed fugl skrev (8 timer siden): Han er en flott fyr, og ser ikke noen poeng at jeg skal kødde med dem med å fortelle. Det at jeg "filosofisk" syns litt synd på at han er sammen med noen som hadde ønsket å være sammen med noen annen... Det skal ikke brukes til å hindre dem å prøve å få det fint sammen. Kanskje han til slutt blir første valget. Så du tenker ikke han kunne hatt det bedre? Hva om det var kona di som likte en annen, men tok til takke med deg? Anonymkode: e31e8...5d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 8. september 2024 #334 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så du tenker ikke han kunne hatt det bedre? Hva om det var kona di som likte en annen, men tok til takke med deg? Anonymkode: e31e8...5d8 Hvis jeg er fornøyd og har det bra? Ser ditt poeng, og har tenkt tanken. Men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 8. september 2024 #335 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (På 7.9.2024 den 16.49): Jeg beklager, men jeg synes dette er generaliserende og svulstig formulert. Anonymkode: c3edb...c71 Vel, bedre det enn å være helt hjernetåkelåst i å ikke klare å ta til seg noe annet enn man allerede har bestemt seg for. Hvorfor spør du om noe uten noe som helst interesse for å lytte til noen andre meninger enn egen? Du tar liksom ikke litt feil her, du er helt bak mål. I bakvendtland. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #336 Del Skrevet 8. september 2024 Fremmed fugl skrev (23 minutter siden): Hvis jeg er fornøyd og har det bra? Ser ditt poeng, og har tenkt tanken. Men... Det er vanskeligere å gjøre noe med det, det er jo det. Å kan jo hende du bare tror hun fortsatt liker deg, så fremt hun ikke aktivt sender deg nakenbilder eller nylig har fortalt deg det. Å da kunne det blitt riktig kleint om de rettet seg sammen mot deg og fra da av tenker du legger for mye i det og er for opptatt av henne, og igjen da sakt det til din kone igjen. Men hun har du kanskje allerede snakket med det om. Anonymkode: e31e8...5d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 8. september 2024 #337 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det er vanskeligere å gjøre noe med det, det er jo det. Å kan jo hende du bare tror hun fortsatt liker deg, så fremt hun ikke aktivt sender deg nakenbilder eller nylig har fortalt deg det. Å da kunne det blitt riktig kleint om de rettet seg sammen mot deg og fra da av tenker du legger for mye i det og er for opptatt av henne, og igjen da sakt det til din kone igjen. Men hun har du kanskje allerede snakket med det om. Anonymkode: e31e8...5d8 Jeg har det bra, refererte til ditt eksempel om min kone egentligen hadde ønsket å være sammen med noen annen. Hvorfor hadde det vært bra for meg å få den informasjonen hvis jeg hadde det bra, i ditt hypotetiske eksempel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #338 Del Skrevet 8. september 2024 Fremmed fugl skrev (5 minutter siden): Jeg har det bra, refererte til ditt eksempel om min kone egentligen hadde ønsket å være sammen med noen annen. Hvorfor hadde det vært bra for meg å få den informasjonen hvis jeg hadde det bra, i ditt hypotetiske eksempel? Hva du gjør er opp til deg, mange bryr seg ikke så mye. Men mange kunne hatt det bedre og jeg syns alle burde få muligheten til å ha det bra. Liker ikke når noen er uvitende til at hverdagen er løgn. Men så er jeg en stolt person, som hater tanken på å være nær noen om de ikke liker meg. Vil ikke være naiv. Det finnes mange varianter i verden. Anonymkode: e31e8...5d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 9. september 2024 #339 Del Skrevet 9. september 2024 (endret) . Endret 9. september 2024 av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #340 Del Skrevet 9. september 2024 Fremmed fugl skrev (På 7.9.2024 den 18.42): Du husker min eks kone, det ekteskapet gikk bra sett i retrospektive fra min side, men ikke for henne. Men mitt ekteskap går bra. Men du husket ikke helt riktig. Snill og intelligent var det hun sa, og flere positive ting. Men min tolkning var at hun trengte mer drama, enn hva man får med meg. Sånn er det med enkelte mennesker, folk er komplekse. Så min tolkning av at hun trengte mer drama, ble i din hukommelse at jeg var kjedelig. Kanskje er jeg det, men hun sa aldri det. Det var det hyggelige familielivet uten drama som ble for mye hverdag for henne, tror jeg. PS. Eksen og jeg ble sammen som unge, hun var 21, og jeg et par år eldre. Så i det narrativet så var nok jeg hennes "første valg", og hun vil fortsatt etter mange år ha meg tilbake. Så jeg syns litt synd på hennes nåværende samboer. PS2. Min kone er mitt første valg, og jeg hennes, som kanskje kan fortelle noen om at disse første valgene ikke kommer likt og linjært (sett opp mot min eks). Utrolig at du kan ta så lett på at hun var kronisk utro mot deg og det attpåtil fordi du var for snill og intelligent? Og dere hadde barn også? Menn flest ville avskydd et slikt menneske og ikke forholdt seg så passivt. Anonymkode: c3edb...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå