AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #181 Del Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Ved å være den alle damene vil ha selvfølgelig. Anonymkode: c3edb...c71 95 % av tiden tror jeg du troller, men så lurer jeg litt på om du faktisk mener dette. Er du en tenåring selv, eller en voksen mann? Anonymkode: b3e86...2be 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 9. august 2024 #182 Del Skrevet 9. august 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: En del folk og kanskje spesiell damer er i stand til å utvikle tiltrekning over tid. Dette er hverken bedre eller verre enn å spontant tenne på noen i det samme man så dem. Anonymkode: 68eca...a93 Det er faktisk ganske vanlig at det går litt tid. Mer vanlig enn den klassiske "love at first sight". Men, en kan jo av og til føle at en person "har noe" og dermed har litt bedre sannsynlighet enn andre for at det kan utvikle seg en interesse på sikt. Og jeg kjøper aldri i livet at dette ikke skulle gjelde menn "fordi menn er så visuelle", hvis noen skulle tenke i de baner. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 9. august 2024 #183 Del Skrevet 9. august 2024 (endret) knooters skrev (22 minutter siden): Det er faktisk ganske vanlig at det går litt tid. Mer vanlig enn den klassiske "love at first sight". Men, en kan jo av og til føle at en person "har noe" og dermed har litt bedre sannsynlighet enn andre for at det kan utvikle seg en interesse på sikt. Og jeg kjøper aldri i livet at dette ikke skulle gjelde menn "fordi menn er så visuelle", hvis noen skulle tenke i de baner. Jeg tror nok at ts- som driter i kjærlighet og heller ikke vet hva kjærlighet er- skriver om å synes noen er pen/sexy umiddelbart, og ikke skjønner dette med forelskelse og kjærlighet, verken ved første øyeblikket eller på sikt. Da blir jo dette som å diskutere barnslige strektegninger mot kunst i verdensklasse. Å synes noen er pen umiddelbart gjør nok både menn og kvinner ganske ofte, men det blir jo ikke forhold av kun slikt. Ikke når man er blitt voksen. Ja det blir neppe sex heller av å bare synes noen er pen. Endret 9. august 2024 av Trolltunge 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #184 Del Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men det er viktig som motivasjon for de aller fleste når de gjør valg i sex og romantikk. Derfor får du ikke svar på spørsmålet ditt ved å se bort fra kjærlighet. Anonymkode: 68eca...a93 Kjærlighet er da 1000 ganger bedre enn whatever du lister opp. Anonymkode: 8dd8d...cb2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #185 Del Skrevet 9. august 2024 Trolltunge skrev (6 minutter siden): Jeg tror nok at ts- som driter i kjærlighet og heller ikke vet hva kjærlighet er- skriver om å synes noen er pen/sexy umiddelbart, og ikke skjønner dette med forelskelse og kjærlighet, verken ved første øyeblikket eller på dikt. Da blir jo dette som å diskutere barnslige strektegninger mot kunst i verdensklasse. Å synnes noen er pen umiddelbart gjør nok både menn og kvinner ganske ofte, men det blir jo ikke forhold av kun slikt. Ikke når man er blitt voksen. Ja det blir neppe sex heller av å bare synes noen er pen. Jaaa. Har opplevd kjærlighet og fytti grisen, det var bra greier. Men vil heller være lykkelig uvitende akkurat nå. 🙈 kjærlighet tar veldig mye tid. Anonymkode: 8dd8d...cb2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #186 Del Skrevet 9. august 2024 Både menn og kvinner er mer overfladiske når de er unge, det er ikke akkurat noen nyhet. Når man blir eldre, ser man etter litt andre ting, ikke bare den peneste dama/kjekkeste mannen, men en person man kan leve sammen med, en som kan bli far/mor til barna en skal få osv. Jeg er kvinne, og mine preferanser har forandra seg lite. Har aldri tenkt at utseende var viktigst. Anonymkode: 04c5d...21d 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #187 Del Skrevet 9. august 2024 28 minutter siden, AnonymBruker said: Hva likte du i 20 årene? Anonymkode: c3edb...c71 Helt opp mot slutten av 20-årene likte jeg kun menn som så mer ut som gutter enn menn. Søte eller pene (for meg) ansikter med litt feminine trekk, minst mulig kroppshår, og ihvertfall ikke skjegg, tynne og hengslete kropper. Om de hadde muskler så var det gjerne fordi de var så tynne at man kunne se musklene under huden, ikke fordi de var spesielt veltrente. Brydde meg lite om høyde så lenge de var høyere enn meg. Noen av dem var ganske upopulære nerder, en var en populær bassist, og en var badboy-light. Sistnevnte visste jeg ikke at var slik. Han var fra nabobyen og ryktet hadde ikke nådd meg. Hadde jeg visst om det på forhånd hadde jeg aldri involvert meg med ham. Hva jeg likte av indre kvaliteter er vanskeligere å beskrive, fordi hvert forhold lærte meg noe nytt om hva jeg likte og ikke likte. I starten var jeg såpass usikker på meg selv at det omtrent holdt at han var snill og likte meg. Siden jeg var usikker ble det etterhvert viktig at han nærmest måtte (helt uoppfordret) tilbe meg for at jeg skulle kjenne meg trygg på ham. Veldig mye usunt i starten der, altså. Etterhvert ble det klart for meg at jeg ville ha en som var like flink som meg til å ta initiativ til å finne på ting, at jeg ville ha en kjæreste det gikk an å snakke om følelser med, at forelskelse ikke betyr at man nødvendigvis er kompatible, at jeg ville ha en som bidro med husarbeid, og at jeg i alle fall ikke skulle ha en kjæreste som snyltet på mine penger igjen. Anonymkode: ea8a4...c77 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #188 Del Skrevet 9. august 2024 9 minutter siden, AnonymBruker said: Både menn og kvinner er mer overfladiske når de er unge, det er ikke akkurat noen nyhet. Når man blir eldre, ser man etter litt andre ting, ikke bare den peneste dama/kjekkeste mannen, men en person man kan leve sammen med, en som kan bli far/mor til barna en skal få osv. Jeg er kvinne, og mine preferanser har forandra seg lite. Har aldri tenkt at utseende var viktigst. Anonymkode: 04c5d...21d Det "overfladiske" er det mest ærlige. Senere må må man gjøre kompromisser, med mindre man er veldig pen selv Anonymkode: c3edb...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #189 Del Skrevet 9. august 2024 Men seriøst. Dette spørsmålet er veldig snodig haha. Anonymkode: 8dd8d...cb2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 9. august 2024 #190 Del Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det "overfladiske" er det mest ærlige. Senere må må man gjøre kompromisser, med mindre man er veldig pen selv Anonymkode: c3edb...c71 Du misforstår dette fullstendig. Man blir klokere og MER kravstor. Utseende og kulhet blir ikke lenger tilstrekkelig. Det holder ikke lenger. 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #191 Del Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Kjærlighet er da 1000 ganger bedre enn whatever du lister opp. Anonymkode: 8dd8d...cb2 Svarer du feil person? Anonymkode: 68eca...a93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #192 Del Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Er det sånn at dere gikk etter de aller kjekkeste mennene først og deretter senket kravene etter at de behandlet dere dårlig? Anonymkode: c3edb...c71 Tenåringer er tenåringer. Akkurat dette er ikke en veldig spennende diskusjon. Det er nokså naturlig at en endrer seg fra barn - ungdom - voksen. Noe annet er ganske sjokkerende. Anonymkode: 3e7fe...9a4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #193 Del Skrevet 9. august 2024 Neste spørsmål bør vel være om man promper mer eller mindre i tenårene vs når man er 30 år. Og lukter den verre med alderen? Viktige spm.. og, promper virkelig alle? Hvorfor blir man mer avslappet med promping når man blir eldre?? Og er det forskjell på damepromp og mannepromp???????? Hvilken promp er høyest, hvis dameprompen er høyere enn manneprompen betyr det jo at damen diskriminerer mannen…!! Feministisk promp vil vi ikke ha. Anonymkode: 8dd8d...cb2 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #194 Del Skrevet 9. august 2024 6 minutter siden, AnonymBruker said: Tenåringer er tenåringer. Akkurat dette er ikke en veldig spennende diskusjon. Det er nokså naturlig at en endrer seg fra barn - ungdom - voksen. Noe annet er ganske sjokkerende. Anonymkode: 3e7fe...9a4 Fordi det viser at utseende ikke er så subjektivt som alle skal ha det til, når alle går etter en Anonymkode: c3edb...c71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #195 Del Skrevet 9. august 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Neste spørsmål bør vel være om man promper mer eller mindre i tenårene vs når man er 30 år. Og lukter den verre med alderen? Viktige spm.. og, promper virkelig alle? Hvorfor blir man mer avslappet med promping når man blir eldre?? Og er det forskjell på damepromp og mannepromp???????? Hvilken promp er høyest, hvis dameprompen er høyere enn manneprompen betyr det jo at damen diskriminerer mannen…!! Feministisk promp vil vi ikke ha. Anonymkode: 8dd8d...cb2 Weird Anonymkode: c3edb...c71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #196 Del Skrevet 9. august 2024 20 minutter siden, AnonymBruker said: Men seriøst. Dette spørsmålet er veldig snodig haha. Anonymkode: 8dd8d...cb2 Hvorfor. Anonymkode: c3edb...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #197 Del Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi det viser at utseende ikke er så subjektivt som alle skal ha det til, når alle går etter en Anonymkode: c3edb...c71 Men alle går jo ikke etter en, hele premisset ditt er jo feil 😂😂 Anonymkode: b3e86...2be 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #198 Del Skrevet 9. august 2024 Just now, AnonymBruker said: Men alle går jo ikke etter en, hele premisset ditt er jo feil 😂😂 Anonymkode: b3e86...2be De gjør jo det I den alderen, alle etter noen få. Anonymkode: c3edb...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #199 Del Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De gjør jo det I den alderen, alle etter noen få. Anonymkode: c3edb...c71 Javel. Og så da. Anonymkode: 8dd8d...cb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #200 Del Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De gjør jo det I den alderen, alle etter noen få. Anonymkode: c3edb...c71 Nei, det gjør ikke det. Mulig mange liker de samme, men ikke alle. Og så lenge noen kan fortelle deg fra førstehåndserfaring at det ikke stemmer for deres del, så faller hele grunnlaget for påstanden din i fisk 😊 Anonymkode: b3e86...2be 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå