AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #61 Del Skrevet 8. august 2024 Hvorfor dette fokuset på at kvinner vil ha menn dem syns er fin, som om det er en negativ ting? Er det feil at man vil ha noen man liker utseende på? Altså, så lenge det er snakk om kvinner, at menn gjør det samme, bare dem er enda mer opptatt av at damen skal se bra ut, spiller visst ingen rolle. Ts prøver å sette kvinnene her i tråden fast, men jeg ser ikke poenget med dette temaet. For Hvorfor prøve å shame folk, bare fordi de liker det ene eller andre? Jeg er en som alltid har fått mye oppmerksomhet av menn, helt fra jeg var ganske ung, og har nok kunne velge ganske fritt, men jeg har aldri vært sammen med en 10'er av en mann, utseendemessig. Det ytre har aldri vært det som har vært viktigst, det er hvordan han er som person som er viktig og som har gjort at jeg har falt for dem. Men slike tråder og temaer er fullstendig unyttige, de bidrar ikke til annet enn å krangle og være ufin, og ikke minst kommer kvinnehatet tydelig frem. Så hva er poenget ts, hva vil du frem til? Anonymkode: 06c3c...aaf 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #62 Del Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Utseende er det som gjorde at disse mennene badet i damer. Det er søren ingenting å bagatellisere Anonymkode: c3edb...c71 Gjesp Anonymkode: c82a3...5db 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebecca30 Skrevet 8. august 2024 #63 Del Skrevet 8. august 2024 Det er klart at tenåringsjenter har et annet fokus, og det er lett å se på utseendet som det viktigste. Når man er ung, er man lettere påvirket av hva media sier om hva som er "kult" eller "attraktivt". De fleste jenter i tenårene er jo usikre og leter etter bekreftelse, så da blir det å henge seg opp i de kjekkeste gutta en slags måte å føle seg bedre på. Etter hvert som man blir eldre og får mer erfaring, skjønner man at utseende er en dårlig indikator på kvalitet. Så ja, mange har nok latt seg lure av de kjekke, men etter å ha blitt dårlig behandlet, lærer man at det ikke er verdt å være med folk som bare har et pent ytre. Det er ganske typisk å måtte gå gjennom noen dårlige erfaringer før man lærer hva som virkelig betyr noe. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akebrett Skrevet 8. august 2024 #64 Del Skrevet 8. august 2024 😴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 8. august 2024 #65 Del Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): "Egentlig ikke?" Hvorfor ikke bare si "Nei'? Her tilslører du ting. Anonymkode: c3edb...c71 Jeg kan jo ikke påstå at slikt overhodet ikke handlet om sex. Selvfølgelig fantaserer og onanerer unge jenter også. Noen til sine ungdoms"crush" også selvfølgelig. Likevel handler jo dette egentlig ikke om sex men om umodenhet. Mulig de modellpene gutta ligner unge jenter mer enn menn flest gjør, så dette er en slags mild start mot å våkne angående å bli tiltrukket av menn. Jeg vet ikke. Det jeg vet er at vi kvinner pleier å le av hvilken type gutter/menn vi var tiltrukket av som tenåringer, og ikke helt skjønne vår egen smak da. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #66 Del Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvordan er endring i preferanser det samme som å gå ned i kravene? 🤷♀️ Jeg skjønner ikke tankegangen🤷♀️ Anonymkode: c82a3...5db Anonymkode: c82a3...5db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #67 Del Skrevet 8. august 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Gjesp Anonymkode: c82a3...5db For deg ja Anonymkode: c3edb...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Almapalma Skrevet 8. august 2024 #68 Del Skrevet 8. august 2024 Minner om at tenåringshjernen er ikke fullt utviklet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #69 Del Skrevet 8. august 2024 1 minutt siden, Trolltunge said: Selvfølgelig fantaserer og onanerer unge jenter også. Noen til sine ungdoms"crush" også selvfølgelig. Likevel handler jo dette egentlig ikke om sex men om umodenhet. Nå må du gi deg det er et grunnleggende innstinkt. Anonymkode: c3edb...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 8. august 2024 #70 Del Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå må du gi deg det er et grunnleggende innstinkt. Anonymkode: c3edb...c71 Æh ja, har jeg benektet at det er grunnleggende instinkter å begynne å interessere seg for det motsatte kjønn. Hvorfor forlanger du at så unge kvinner skal være modne? Forventer du det samme av tenåringsgutter? Tenåringsgutter er faen ikke kloke de heller. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #71 Del Skrevet 8. august 2024 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er en som alltid har fått mye oppmerksomhet av menn, helt fra jeg var ganske ung, og har nok kunne velge ganske fritt, men jeg har aldri vært sammen med en 10'er av en mann, utseendemessig. Det ytre har aldri vært det som har vært viktigst, det er hvordan han er som person som er viktig og som har gjort at jeg har falt for dem. Anonymkode: 06c3c...aaf Ikke 10'ere, hva med 8'ere? Anonymkode: c3edb...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #72 Del Skrevet 8. august 2024 Fordi yngre kvinner/jenter som er attraktive faktisk kan velge blant menn med bra utseende. Mens voksne/eldre kvinne ofte ikke har samme muligheten å velge blant de utseendemessig beste mennene og derfor må legge andre kriterier til grunn også for å forsvare valget av en mindre attraktiv mann enn de egentlig skulle ønske de fikk. Anonymkode: ea81f...209 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #73 Del Skrevet 8. august 2024 Just now, Trolltunge said: Æh ja, har jeg benektet at det er grunnleggende instinkter å begynne å interessere seg for det motsatte kjønn. Hvorfor forlanger du at så unge kvinner skal være modne? Forventer du det samme av tenåringsgutter? Tenåringsgutter er faen ikke kloke de heller. Greia er at preferansene er mye smalere i den alderen enn senere, kanskje mer ærlige Anonymkode: c3edb...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #74 Del Skrevet 8. august 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Fordi yngre kvinner/jenter som er attraktive faktisk kan velge blant menn med bra utseende. Mens voksne/eldre kvinne ofte ikke har samme muligheten å velge blant de utseendemessig beste mennene og derfor må legge andre kriterier til grunn også for å forsvare valget av en mindre attraktiv mann enn de egentlig skulle ønske de fikk. Anonymkode: ea81f...209 Det er litt sånn jeg også føler det. Anonymkode: c3edb...c71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #75 Del Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er litt sånn jeg også føler det. Anonymkode: c3edb...c71 Gjelder det samme for menn og? Anonymkode: c82a3...5db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 8. august 2024 #76 Del Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Greia er at preferansene er mye smalere i den alderen enn senere, kanskje mer ærlige Anonymkode: c3edb...c71 Nei den er umoden, og nå begynner dette å bli irrasjonelt dumt. Tenåringer er tenåringer, og slik er det for begge kjønn. Heldigvis modnes man og blir mye klokere. Og kan le av seg selv som tenåringer etterhvert. Du har bare bestemt deg, og det er det meningsløst å diskutere mot. Håpløst når noen stiller spørsmål men ikke gidder å lytte til svar. Du lærer ingenting på den måten, men forblir dum. 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #77 Del Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Er det sånn at dere gikk etter de aller kjekkeste mennene først og deretter senket kravene etter at de behandlet dere dårlig? Anonymkode: c3edb...c71 Nei. 😅 Anonymkode: 8dd8d...cb2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #78 Del Skrevet 8. august 2024 14 minutter siden, Rebecca30 said: Etter hvert som man blir eldre og får mer erfaring, skjønner man at utseende er en dårlig indikator på kvalitet. Så ja, mange har nok latt seg lure av de kjekke, men etter å ha blitt dårlig behandlet, lærer man at det ikke er verdt å være med folk som bare har et pent ytre. Det er ganske typisk å måtte gå gjennom noen dårlige erfaringer før man lærer hva som virkelig betyr noe. De gikk etter de kjekke først. Anonymkode: c3edb...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #79 Del Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hvordan er endring i preferanser det samme som å gå ned i kravene? 🤷♀️ Jeg skjønner ikke tankegangen🤷♀️ Anonymkode: c82a3...5db Anonymkode: c82a3...5db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #80 Del Skrevet 8. august 2024 2 minutter siden, Trolltunge said: Heldigvis modnes man og blir mye klokere. Og kan le av seg selv som tenåringer etterhvert. Hva måtte skje for at de skulle modnes og bli klokere? Anonymkode: c3edb...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå