Gå til innhold

Hva slags møbel er dette?

maurstad

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nylig tatt over en leilighet som har noe møbler jeg planlegger å kvitte meg med, men jeg aner ikke hva det er for noe, så det er litt vanskelig å annonsere eller finne hvem som vil ha noe sånt. Kanskje noen her vet hva dette er, og hva man oppbevarer i noe sånt?

Jeg kan avkrefte vinholder og skoholder. Gir heller ikke mye mening til å holde LP plater.

Har 2 av disse stående 🙈

IMG-0131.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
maurstad skrev (2 minutter siden):

Hei!

Jeg har nylig tatt over en leilighet som har noe møbler jeg planlegger å kvitte meg med, men jeg aner ikke hva det er for noe, så det er litt vanskelig å annonsere eller finne hvem som vil ha noe sånt. Kanskje noen her vet hva dette er, og hva man oppbevarer i noe sånt?

Jeg kan avkrefte vinholder og skoholder. Gir heller ikke mye mening til å holde LP plater.

Har 2 av disse stående 🙈

IMG-0131.jpg

Uten å være sikker tror jeg det der er en hylle for vinflasker? Eventuelt et magasin-stand som tilhører den lokale kiosken. :fnise:

Anonymkode: 1ae9a...d1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Goldenretriever

Hva med å bare legge det ut som stativ/hylle og ta med et knippe søkeord fra tråden som magasinhylle avisstativ utstillingshylle papirhylle ++

Oppgi mål, vær ærlig om at du ikke vet sikkert hva de er ment for, og håp på det beste 😅

Jeg tror forøvrig også det må være fra en butikk eller lignende. Minner om scrapbooking-stativ fra hobbybutikk, og ser fryktelig upraktisk ut i et privat hjem.

Endret av Goldenretriever
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sånne har vi på min interiørbutikk til å ha dekkebrikkker i.

Anonymkode: f8e70...fc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Uten å være sikker tror jeg det der er en hylle for vinflasker? Eventuelt et magasin-stand som tilhører den lokale kiosken. :fnise:

Anonymkode: 1ae9a...d1d

Ja, du må gjerne le. 

maurstad skrev (4 timer siden):

Hei!

Har 2 av disse stående 🙈

IMG-0131.jpg

Et stativ for brosjyrer og tidsskrifter, ofte på kontorer der folk før mobilens tid kunne ta med seg info materiell. 
Den der er ikke store penger å tjene på, vær glad om noen tar den med seg gratis, eller bring den til miljøstasjonen.

Anonymkode: fa218...850

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, du må gjerne le. 

Et stativ for brosjyrer og tidsskrifter, ofte på kontorer der folk før mobilens tid kunne ta med seg info materiell. 
Den der er ikke store penger å tjene på, vær glad om noen tar den med seg gratis, eller bring den til miljøstasjonen.

Anonymkode: fa218...850

Hvis dette er papirstativ som passer til scrapbooking ark kan man glatt få noen 100lapper for det 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ville brukt den til sko :D 4 par vsidelengs på hver hylle!

Anonymkode: aa6d2...b0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fjær skrev (13 timer siden):

Papirstativ.

Til 30x30 cm ark/kartong til scrapbooking

Dette stemmer👍

Goldenretriever skrev (12 timer siden):

Hva med å bare legge det ut som stativ/hylle og ta med et knippe søkeord fra tråden som magasinhylle avisstativ utstillingshylle papirhylle ++

Oppgi mål, vær ærlig om at du ikke vet sikkert hva de er ment for, og håp på det beste 😅

Jeg tror forøvrig også det må være fra en butikk eller lignende. Minner om scrapbooking-stativ fra hobbybutikk, og ser fryktelig upraktisk ut i et privat hjem.

Mange som har de stående på hobbyrommet da man som aktiv scrapper ofte har mange forskjellige ark, og flere av samme😅 Så har man stort hobbyrom så er det ikke så upraktisk, men har man et mindre et så skjønner jeg ikke at folk orker😂

Til TS: Du får fint solgt der hvis du ikke vil ha det selv. Er veldig in hos scrappere👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...